ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو: شاید تعریف ما از خطا با داور فرق می کند!



تیم فوتبال رئال مادرید  , رونالدو  , مورینیو

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از تساوی تیمش در واپسین دقایق بازی در مسکو گفت: «یعنی واقعا خطا روی رونالدو را ندیدند؟»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، خوزه مورینیو تساوی به دست آمده را خوب توصیف کرد و گفت: «به هر حال اگر به نام دو تیم کاری نداشته باشیم، نتیجه خوبی کسب شده و تساوی در خانه حریف به خودی خود بد نیست. ما در بازی برگشت برگ برنده‌های زیادی داریم و در خانه خود به یک پیروزی قاطعانه و پر گل فکر می‌کنیم.»

مورینیو ادامه داد: «بد بازی نکردیم و با توجه به چند فاکتور مخالف مثل سرما، قدرت بدنی حریف، خطاهای زیاد و داوری جالب این بازی به نتیجه بسیار خوبی دست پیدا کردیم.»

واسیلی بارزوتسکی روی رونالدو خطا کرد و او را شارژ کرد. داور این صحنه را خطا نگرفت و 14 ثانیه بعد، خطای کوئنترائو را گرفت تا ورنبلوم گل تساوی زسکا را بزند.

مورینیو در خصوص خطا روی رونالدو نیز گفت: «یعنی واقعا خطا روی رونالدو را ندیدند؟ 14 ثانیه قبل از اتفاق آخر بازی و کاری که کوئنترائو انجام داد، شاهد خطای شدید حریف روی رونالدو بودیم، باورم نمی‌شود چنین اتفاقی در فوتبال خطا نباشد، من بعد از ماجرای لیگ قهرمانان اروپا تصمیم گرفتم کاری با داوری نداشته باشم و اکنون به داور معترض نیستم و تصور می‌کنم در این همه سال قوانین فوتبال را اشتباه آموخته‌ام، شاید تعریف ما از خطا درست نباشد و حوادث دیگری باید رخ دهد تا داور خطا بگیرد.»


ویدیو مرتبط :
خطا روی داور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حنطه: داور با پرسپولیسی‌ها خوب بود/ گل خطا زدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی استقلال اهواز گفت:‌ پرسپولیس کمی بدشانس بود؛ اما گلر ما هم خوب کار کرد.

علی حنطه بعد از پایان بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: داور با پرسپولیسی‌ها خوب بود و گلی که سرخپوشان به ثمر رساندند خطا بود.

او با تمجید از کادر فنی پرسپولیس گفت: این تمام بضاعت ما بود، 8 بازیکنم را به دلایل مختلف در اختیار نداشتم.  پرسپولیس نشان داد تیم یکدستی دارد و از کادر فنی خوبی بهره می‌برد.

او در مورد موقعیت‌های از دست رفته پرسپولیس گفت: گلر ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. البته که پرسپولیسی‌ها هم کمی بدشانس بودند. ما سعی بر کنترل بازی داشتیم و می‌خواستیم از ضدحملاتمان استفاده کنیم. گل پرسپولیس صد در صد خطا بود، آن‌ها دروازه بان ما را زدند. به نظرم استقلال اهواز تا آخرین لحظه می‌جنگد.

 

اخبار ورزشی-  خبرآنلاین