ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو در لندن رؤیت شد؛ چلسی یا تاتنهام مقصد بعدی آقای خاص



سرمربی تیم فوتبال , رئال مادرید , خوزه مورینیو

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در فرصت کوتاهی که نصیبش شده به لندن رفت و منزل مسکونی از قبل انتخاب شده خود را خرید.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، خوزه مورینیو روز گذشته پنهان از دید خبرنگاران و عکاسان اسپانیایی و انگلیسی با وکیل خود به فرودگاه باراخاس مادرید رفت و به مقصد فرودگاه هیثرود لندن سفر کرد.

خوزه مورینیو در این سفر کوتاه با نماینده باشگاه چلسی نیز دیداری برنامه‌ریزی شده داشت و از رویت خبرنگار و عکاس روزنامه آس اسپانیا در لندن به شدت جا خورد.

این رسانه اسپانیایی در گزارش خود از سفر ماتیلد، همسر خوزه به لندن نیز نوشته و آورده است: «بلیت مورینیو و همسرش از 2 آژانس مسافرتی مختلف خریداری شده تا این مرکز به خبرنگاران گزارش ندهند.»

مورینیو در 5 بعد از ظهر روز گذشته سرگرم انتخاب منزل مسکونی بوده و در نهایت یکی از 3 مورد پیشنهادی وکیل خود را انتخاب و قرارداد رسمی را امضا کرده است.

در شایعات مطرح شده از انتقال مورینیو به تاتنهام و تصاحب جایگاه هری ردنپ نیز سخن به میان آمده است.


ویدیو مرتبط :
حرکات خاص آقای خاص در بازی تاتنهام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور مورینیو در چلسی نهایی شد/ خرید فالکائو هدیه آبراموویچ به آقای خاص



 مورینیو در چلسی

بیلد مدعی شد:

حضور مورینیو در چلسی نهایی شد/ خرید فالکائو هدیه آبراموویچ به آقای خاص

روزنامه آلمانی بیلد مدعی شد که حضور سرمربی پرتغالی رئال مادرید در چلسی نهایی شده است.

اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه بیلد امروز مدعی شد که ژوزه مورینیو فصل آینده هدایت چلسی را در دست خواهد داشت. روزنامه آلمانی نوشت: سرمربی پرتغالی آماده ترک نیمکت رئال مادرید در ژوئن برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس است.

بر اساس این گزارش آبراموویچ مالک روسی آبی‌پوشان در نظر دارد به عنوان هدیه خوش‌آمد گویی به آقای خاص، رادامل فالکائو را جذب کند. باید به یاد داشته باشیم که قیمت پایه برای فسخ قرارداد مهاجم کلمبیایی با اتلتیکو مادرید 60 میلیون یورو است./فارس