ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو درجلسه بهترین مربیان یوفا شرکت نمی کند



 

 

 

مورینیو درجلسه بهترین مربیان یوفا شرکت نمی کند

 

گواردیولا،فرگوسن و ویلاس بواس، از جمله مربیان شرکت کننده در این جلسه هستند.

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید تصمیم گرفت تا در جلسه مربیان برتر یوفا که در مقر این سازمان در نیون برگزار می شود، شرکت نکند. بدین ترتیب نمایندگان لالیگا در این جلسه، پپ گواردیولا و اونای امری ، مربی والنسیا خواهند بود. فرگوسن و ویلاس بواس هم از جمله مربیانی هستند که در این جلسه شرکت خواهند کرد.

این جلسه عصر روز چهارشنبه (31 آگوست) و صبح پنجشنبه (1 سپامبر) برگزار می شود. این جلسه ای است که از سال 1999 به بعد و با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیان برترین مربیان قاره اروپا و بحث و گفتگو درمورد سلامت فوتبال برگزار می شود و این سیزدهمین دوره برگزاری این اجلاس خواهد بود.

این درحالی است که مورینیو به خاطر صحبتهایی که در دیدار مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا به زبان آورد از سوی مسئولان یوفا محروم شده است .

مربیان شرکت کننده در این اجلاس بدین ترتیب هستند: روی هاجسون( وست بروموویچ)، رمی گارد ( المپیک لیون)، دیدیه دشام (المپیک مارسی)، ماسیمیلیانو الگری (میلان)، رالف رانگنیک (شالکه )، توماس شاف (وردربرمن)،فرانک دی بوئر( آژاکس)، ژرژ ژسوس(بنفیکا)، جیان پیرو گاسپرینی (اینتر)، فلیکس ماگات( وولفسبورگ)، ویتور پریه را (پورتو)، میرسئا لوچسکیو (شاختار دونتسک)، تورستن فینک (بازل) و رودی گارسیا (لیل)


ویدیو مرتبط :
جوک مورینیو در مورد هئیت مربیان در کنفرانس مطبوعاتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بحث و کنایه مورینیو و گواردیولا در اجلاس یوفا



اخبار,اخبار ورزشی, اجلاس یوفا

 

اخبار ورزشی - اختلاف قدیمی سرباز کرد
بحث و کنایه مورینیو و گواردیولا در اجلاس یوفا

کماکان بین خوزه مورینیو سرمربی 51ساله چلسی و پپ گواردیولا همتایش در بایرن مونیخ اصطکاک وجود دارد. اما اکنون مسئله پیچیده‌تر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه "آ اس" چاپ اسپانیا نوشت: در جلسه گردهمایی مربیان باشگاه‌های بزرگ اروپا در نیون سوئیس، بین گواردیولا و مورینیو در مورد زمین‌های چمن مشاجره درگرفت.

مربی بایرن عقیده داشت که بلندی چمن‌ها باید از 3 سانتی‌متر به یک و نیم سانتی‌متر تقلیل یابد و همچنین باید پیش از هر بازی آبیاری شوند. به این ترتیب بازی سریع‌تر و زیباتر خواهد شد.

در این میان مورینیو گفت: "هر مربی به یک سبک بازی اعتقاد دارد که باید به آن احترام گذاشته شود. برای جذاب‌تر کردن فوتبال راه‌های زیادی وجود دارد." او با تغییر اندازه چمن مخالفت کرد و در مورد آبیاری نیز معتقد بود اختیار این مسئله باید به میزبان واگذار شود.

پپ گواردیولا این مخالفت را تسویه‌حساب شخصی قلمداد کرد و اظهار داشت: "زیبایی فوتبال دست مربیان است و به تصمیمات آنها بستگی دارد. به نظرم می‌رسد مورینیو نتیجه بازی فوتبال را به جذابیت آن ترجیح می‌دهد."
اخبار ورزشی - ورزش سه