ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو: بارسا هنوز خطرناک است ؛ ۳۹ امتیاز از دست داده‌ایم



 

 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال , رئال مادرید , خوزه مورینیو

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل لوانته گفت: «متاسفانه اشتباهات فردی زیاد بود و مادرید با من تا امروز ۳۹ امتیاز از دست داده است.»

خوزه مورینیو پس از تثبیت صدرنشینی تیمش در جدول لالیگا تصریح کرد: «ما امتیازات زیادی را در این دو سال از دست داده‌ایم و اکثرا به خاطر اشتباهات ما بوده است. ناداوری همیشه هست و متاسفانه این بیماری است در فوتبال که به جای درمان باید با آن مدارا کرد اما علت اصلی ناکامی ما اشتباهات خودمان بوده است.»

مورینیو درباره انتخاب برنابئو به عنوان محل برگزاری فینال جام حذفی گفت: «اگر بارسلونا اصرار داشته باشد مشکلی نیست، هواداران بارسلونا هم می‌توانند از زیبایی‌های مادرید لذت ببرند و در میهمان‌نوازی فلورنتینو پرس شکی نیست اما اگر توهینی بشود یا این قهرمانی به رخ مادریدی‌ها کشیده شود دیگر کنترل احساسات مردم کار آسانی نخواهد بود.»

مورینیو ادامه داد: «شاید در لالیگای امسال با تفاضل گل بسیار بالا قهرمان نشویم و این برای من زیاد خوشایند نیست، هیچ مربی از پیروزی 8 بر صفر تیمش ناراحت نمی‌شود اما بازی‌ها خیلی سخت شده و هواداران هم باید به ما حق بدهند.»

مورینیو افزود: «مسلما لالیگا تمام نشده و بارسلونا تیمی نیست که با اختلاف 10 امتیازی میدان را خالی کند، این تیم همچنان از دید من مدعی قهرمانی است.»


ویدیو مرتبط :
خوشحالی مورینیو و بروبچ رئالی بعد از رفتن پپ از بارسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو: موقعیت های زیادی را از دست دادیم



 

 

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: متاسفانه در كنار اعلام رضایت از بازیكنان باید بگویم كه با بی دقتی محض، موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

به گزارش فارس و به نقل از ماركا اسپانیا، خوزه مورینیو در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر آژاكس تصریح كرد: كنترل بازی در اختیار ما بود و مهاجمین تیم همان كارهایی را می كردند كه از آنها خواسته بودم.

وی ادامه داد: می توانم بگویم كه در كل از همه بازیكنانم راضی هستم اما زمان و موقعیت‌ها را به طرز نگران كننده ای از دست می دادیم و در آینده برابر یك حریف جدی و مدعی با چنین روندی دچار مشكل خواهیم شد.

رئال مادرید با دو گل از سد آژاكس گذشت..../تحلیل:عصرایران