ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهلت داریوش ارجمند به کی روش برای عذرخواهی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

در حمایت از عقیلی و رحمتی

مهلت داریوش ارجمند به کی روش برای عذرخواهی

رفتار سرمربی تیم ملی نسبت به هادی عقیلی و مهدی رحمتی، انتقاد داریوش ارجمند را هم برانگیخت. مالک اشتر تلویزون ایران تا جمعه به کی‌روش وقت داده تا از مردم ایران عذرخواهی کند!

به گزارش قدس آنلاین داریوش ارجمند که تاکنون بارها علاقه خود را به فوتبال با اظهارنظر درباره مسائل این رشته نشان داده است، درباره واکنش کارلوس کی‌روش به ترک نشست خبری تیم ملی به دلیل سوال خبرنگاران درباره هادی عقیلی و مهدی رحمتی عنوان کرد: پرتغالی؛ شما به کشوری آمده‌ای که سابقه و تمدن 10 هزار ساله دارد.

وقتی چند خبرنگار سوالی را مطرح می‌کنند، نباید جلسه را ترک کنی و بروی. این کار درستی نیست. حق نداری با اصحاب رسانه که نمایندگان افکار عمومی هستند این‌گونه برخورد کنی.

عصبانیت ارجمند نسبت به حرکت کی‌روش در حدی بود که برای او ضرب‌الاجل هم تعیین کرد. او در ادامه صحبت‌هایش افزود: پرتغالی؛ تا روز جمعه به تو وقت می‌دهم که از مردم ایران بابت این رفتارها عذرخواهی کنی.

تو در همین ایران است که فرصت بزرگ و پول خوبی را به دست آورده‌ای و باید به خواست مردم احترام بگذاری. این رفتارها قابل قبول نیستند. کاری کن که سال‌ها بعد اگر گذارت به ایران افتاد، بتوانی با مردم این سرزمین کهن رودررو شوی.

قدس آنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
داریوش ارجمند در بعضیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفت و گو با عروس و پسر داریوش ارجمند


امیریل ارجمند و یاسمینا باهر این روزها، شرایط بسیار خوبی را تجربه می کنند، در حالی که حدود یک سال از ازدواج شان سپری شده است.