ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منصوریان و نفت؛ بالای جدولی ها را سورپرایز می کنند؟ / «با معرفت ترین بازیکن ها را دارم»



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

سرمربی نفت تهران از بازیکنانش تعریف و تمجید می کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان و نفت تهران، با وجود تمام مشکلات مالی، همچنان در نیم فصل دوم نور پائین می رانند و امتیازهای خوبی جمع می کنند. اگر به جدول نگاهی بیاندازید، بی شک جا می خورید چون نفت حالا با کسب 38 امتیاز تنها 6 امتیاز از صدرنشین جدول یعنی استقلال کمتر دارد.

 

نفتی ها زیر پوستی پیشرفت فوق العاده ای در جدول داشتند و در نیم فصل دوم، خیلی خوب نتیجه گرفتند. این تیم بعد از تعطیلات 8 بازی انجام داد که حاصل آن دو شکست، 5 برد و یک مساوی بود. این تیم در نیم فصل دوم از نظر امتیازی، دومین تیم برتر است و حتی شانس این را دارد که سهمیه به دست بیاورد. منصوریان در این باره به خبرآنلاین توضیح می دهد: «باید از بچه هایم یک تشکر ویژه کنم. مرد و مردانه دارند می جنگند. نشان دادند که مهمتر از پول چیزهای دیگری هم در فوتبال وجود دارد. نفت مشکل زیاد دارد ولی ما صعود خوبی در جدول داشته ایم. با معرفت ترین بازیکنان را در تیمم دارم و نمی دانم با چه زبانی از آنها تشکر کنم.»
منصوریان درباره فروش نفت تهران توضیح می دهد: «ما هم منتظریم... راستش چیزهایی درباره خرید باشگاه توسط هدایتی شنیده ایم. فعلا چیزی قطعی نیست. فقط امیدوارم هر اتفاقی می افتد، مشکلات نفت تهران حل شود. این را می دانم که تیم در تهران می ماند و به شهر دیگری نخواهد رفت.»


منصوریان در پاسخ به این سوال که آخرین بار چه زمانی به تیم پول دادند، می گوید: «شب عید هم به بچه ها پولی ندادند. خود من هم امسال یک ریال هم پول نگرفته ام. دریغ از یک ریال. ولی مهم بازیکنان هستند.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
نشست مطبوعاتی منصوریان و مکوندی (نفت - نفت مسجدسلیمان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد جدید نفت به استقلالی ها؛ این 3 بازیکن را به ما بدهید، منصوریان را ببرید



اخبار,اخبارورزشی,علیرضا منصوریان

باشگاه نفت در ازای انتقال سرمربی تیم خود به استقلال خواستار به خدمت گرفتن 4 بازیکن آبی پوش شده است.

کشمکش استقلال و نفت تهران برای منصوریان ادامه دارد. استقلال نامه ای برای جذب منصوریان به باشگاه نفت ارسال کرده اما جواب منفی شنیده است.

 

سرمربی 44 ساله نفت تهران که مورد توجه استقلال قرار گرفته با مشکلی به نام رضایتنامه مواجه شده. حتی باشگاه نفت با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که به هیچ عنوان با جدایی منصوریان و حضورش در استقلال موافقت نخواهد کرد.

 

علیرضا منصوریان اما مدعی است که بندی در قراردادش وجود دارد که می تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند و راهی استقلال شود. نفت تهران اما این بند را نمی پذیرد و برای صدور رضایت‌نامه منصوریان خواسته هایی از استقلال دارد.

 

نفتی ها که در آینده نگری شهره‌اند به ازای در اختیار قرار دادن منصوریان، 4 بازیکن استقلال را هدف قرار داده اند. نفتی ها تنها به این شرط حاضرند با جدایی سرمربی تیمشان موافقت کنند که استقلال، سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان و یا دو بازیکن جوان تیمش را در اختیار نفت قرار بدهد.

 

به نظر نمی رسد استقلالی ها با این پیشنهاد موافقت کنند، چرا که فخرالدینی، شهباززاده و مگویان از جمله بازیکنان کلیدی این تیم هستند که وجودشان برای موفقیت استقلال در فصل آینده ضروری است.

 

استقلال اگر با این درخواست نفت موافقت نکند باید قید منصوریان را بزند. شاید هم امروز دری به تخته بخورد و رضایت‌نامه منصوریان با خواست مسئولان بالادستی صادر شود.  


اخبار ورزشی - جام نیوز