ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مندلیبار:بارسلونا بااین نتیجه به تردیدها پایان داد



 

مندلیبار:بارسلونا بااین نتیجه به تردیدها پایان داد

 

سرمربی تیم فوتبال اوساسونا پس از شکست سنگین تیمش مقابل بارسلونا در چارچوب رقابت های لالیگای اسپانیا گفت: بهای بحران خفیف بارسلونا را دادیم.

به گزارش خبرگزاری ها، قهرمان اروپا و و اسپانیا که بعد از تساوی مقابل رئال سوسیداد و آث میلان، به دلیل افت عملکردش نسبت به فصل گذشته مورد انتقادهای بسیاری قرار گرفته بود دیشب در زمین خود اوساسونا را 8 بر 0 شکست داد.

''''خوزه لوییس مندلیبار'''' سرمربی اوساسونا بعد از مسابقه علت چنین نتیجه ای را اینگونه توضیح داد: بارسلونا می خواست با این نتیجه به همه تردیدها پایان بدهد.

وی افزود: تیم هایی در این سطح همیشه 100 درصد بازی می کنند و اگر بارسلونا هشت گل نمی زد حتما پنج گل را زده بود. آنها از روی خشم به خاطر به اصطلاح بحرانی که داشتند هشت گل به ما زدند. این بحران هم از چیزی جز تساوی در دو بازی که کاملا برتر بودند، ناشی نشده بود.

مندلیبار خاطر نشان کرد: اصلا نگران نیستم. از این پس سعی می کنیم کارمان را خوب انجام بدهیم. وقتی در یک نیمه 5 گل می خورید باید بیشتر در مورد بازی بعدی فکر کنید.

در جریان دیدار بارسلونا مقابل اوساسونا، ''''لیونل مسی'''' ستاره آرژانتینی کاتالان ها در دقیقه 4 با مهارت تمام دروازه ''''آندرس فرناندز'''' را باز کرد.

بارسلونا که با سرعت بازیکنان خود ابتکار بازی را کاملا در دست داشت، سپس با گل های ''''سسک فابرگاس'''' در دقیقه 12، ''''ویا'''' در دقایق 33 و 75، ''''روبن'''' با گل در دروازه خودی در دقیقه 39، ''''ژاوی'''' در دقیقه 56 و دو گل دیگر مسی در دقایق 40 و 78دروازه اوساسونا را گشود تا این تیم به یک برد پرگل و قاطع برسد.


ویدیو مرتبط :
نظرسنجی انتخاب دوبلور السا(پایان مهلت-نتیجه=پایان دور2)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر فوری؛پایان گواردیولا در بارسلونا



گواردیولا: امسال، سال ما نبود

سرمربی کاتالان ها معتقد است تیمش در دو دیدار رفت و برگشت مقابل چلسی بهترین نمایشش را ارائه داد

 

 ,گواردیولا ,عکس گواردیولا ,لیگ قهرمانان اروپا,اخبار,

 

سایت گل- با وجود حذف بارسا مقابل چلسی، پپ گواردیولا معتقد است تیم در هر دو بازی مقابل چلسی عملکرد فوق العاده ای داشته است. همچنین او از بازیکنان و هواداران به خاطر فداکاریشان تشکر کرد.

 

به گزارش سایت تخصصی هواداران بارسا در ایران، سرمربی کاتالان ها در گفتگو با سایت رسمی باشگاه بارسلونا گفت:" امسال سال ما نبود. تنها چیزی که به ذهنم می آید تاسف است. شاید نتوانم به خوبی منظورم را منتقل کنم، به همین دلیل برداشتم از بازی را وقتی زمان بیشتری داشتیم خواهم گفت. در کل، در این دو بازی بسیار خوب بودیم."

 

برای 180 دقیقه استثنایی بازی کردیم، ما هر چه از دستمان برمی آمد برای صعود انجام دادیم؛ تا به حال برای حضور در فینالی این اندازه تلاش نکرده بودیم"

 

باید بدانیم اشکالاتمان چه بوده و آن ها را برطرف کنیم"

مربی بارسا لحظاتی که صعود بارسا با دو گل زده موقتا تضمین شده بود را مورد بررسی قرار داد:"برتری 2-0 موجب سستی ما نشد، ما همچنان به حمله ادامه دادیم. کسی نمی تواند صاحب همه چیز باشد. این می تواند درسی باشد که از آن عبرت بگیریم."

 

گواردیولا به چلسی برای دفاع بی عیب و نقصشان تبریک گفت. او درباره شکست گفت:" ما نتواستیم موفق شویم چرا که به گلهای بیشتر نرسیدیم. با این حال، برای رسیدن به فینال سخت تلاش کردیم. مهم آن است که تا اینجا (نیمه نهایی) رسیدیم و تنها یک قدم با فینال فاصله داشتیم.

 

از نظر روانی 2-1 نتیجه خوبی نبود. در نیمه دوم تنها حمله کردیم و یک پنالتی از دست رفته هم داشتیم، اما آنها بهتر شده بودند. گل اول آنها، تکرار داستان بردشان در لندن بود که در دقیقه 45+1 به ثمر رسید".

 

گواردیولا همچنین با تشکر از هواداران بارسا، گفت:" این هواداران در یک کلمه، ستودنی اند. آن ها ما را تا به اینجا رسانده اند و من واثعا از آنها متشکرم. آنها شاهد این بودند که از هر چه داشتیم برای صعود به این فینال مایه گذاشتیم. شاید نظرشان را راجع به خودمان تغییر داده باشیم، اما ما باید بار دیگر ببریم».."

 

او در حالی که سعی می کرد یأس خود را پشت لبخندش پنهان کند،  بار دیگر از لئو مسی در مقابل رسانه ها تقدیر کرد: "می خواهم برای هرچه کرده است از او تشکر کنم. من هیچگاه از تحسین کردن او دست نخواهم کشید، او برای کسانی که می خواهند روز به روز بهتر شوند، الگوی خوبی ست."

 

برای بارسا تنها چهار بازی در لالیگا و فینال کوپا دل ری مانده است. پپ گواردیولا درباره روحیه دادن به مردانش گفت:" ما باید جنبه عاطفی بازیکنان را در نظر بگیریم و ببینیم که چگونه به آنها روحیه بخشیم."

 

گواردیولا در آستانه جدایی؟

براساس گزارش اینفو اسپورت، گواردیولا در پایان فصل بارسا را ترک خواهد کرد. گفته می شود سرمربی کاتالان ها امروز با ساندرو روسل و خوسه ماریا بارتومئو، رئیس و نایب رئیس باشگاه بارسلونا دیدار و با آنها در مورد آینده اش در باشگاه کاتالانی مذاکره کرد اما دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند.

قراراست این مسئله فردا به طور رسمی اعلام شود اما گواردیولا قصد دارد پیش از آن با بازیکنان بارسا صحبت کند./گل