ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ملی پوشان همچنان در اردوی تیم ملی


بازیکنان تیم ملی ایران در اردوی این تیم برای آماده‌سازی دیدار با قرقیزستان قرار دارند.

خبرگزاری فارس: وحید امیری، سیدجلال حسینی، مهدی ترابی و ... آن دسته بازیکنان ملی‌پوشی هستند که مورد توجه تیم‌های پرطرفدار پایتخت قرار دارند و این روزها شایعاتی مبنی بر اینکه این بازیکنان برای مذاکره با تیم‌هایی که خواستار آنها شده‌‌اند از اردوی تیم ملی خارج شد‌ه‌اند، وجود دارد.

این در حالی است که اردوی تیم ملی برای برگزاری دیدار با قرقیزستان از روز گذشته پس از بازگشت این تیم از مقدونیه آغاز شده و ملی‌پوشان در هتل آزادی برای انجام آماده‌سازی دیدار با قرقیزستان قرار دارند.

بر همین اساس امروز نیز تیم ملی قرار است آخرین تمرین خود را در ورزشگاه ازادی برگزار کند و شایعاتی مبنی بر اینکه بازیکنان از اردو خارج شده‌اند صحت ندارد.


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی سفر ملی پوشان به دوحه برای دیدار با تیم ملی قطر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا ملی‌پوشان استقلال به اردوی تیم ملی خواهند رفت؟



اخبار,اخبار ورزشی,ملی‌پوشان استقلال


اخبار ورزشی - موافقت استقلال با حضور ملی‌پوشانش در تیم ملی

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت که با اجازه مدیرعامل و سرمربی، ملی‌پوشان این تیم در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد.

علی امیری درباره حضور ملی‌پوشان استقلال در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی اظهار داشت: با موافقت علی فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی، ملی‌پوشان استقلال می‌توانند به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی بروند.

به نقل از تسنیم، وی افزود: با وجود اینکه برای بازی روز چهارشنبه مقابل الریان قطر، بازیکن نداریم و شاید تعداد بازیکنان‌مان به 11 نفر هم نرسد، فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی اجازه دادند به خاطر منافع تیم ملی، ملی‌پوشان استقلال به اردوی تیم ملی اضافه شوند. شب گذشته پاسپورت آندرانیک تیموریان، امیر حسین صادقی، هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری را به آنها تحویل دادیم تا اقدامات لازم برای سفر به آفریقای جنوبی انجام شود.
اخبار ورزشی - تسنیم