ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ملاقات مسی و تیری هانری در زوریخ +عکس


لئو مسی ساعتی پیش همراه با همسرش وارد زوریخ، محل برگزاری مراسم توپ طلا شد و بلافاصله راهی هتل محل اقامت خود شد.

ورزش سه: مسی یکی از شانس های تصاحب توپ طلای سال 2014 در کنار نویر و کریس رونالدو است؛ هرچند که پیش بینی ها حاکی از آنند که او این عنوان را تصاحب نخواهد کرد. در بدو ورود مسی به هتل حیات زوریخ، او با هم تیمی سابق و یکی از تحسین کنندگان همیشگیش، "تیری هانری"، روبرو شد و این دو به گرمی از هم استقبال کردند. هانری که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است، یکی از شرکت کنندگان در این مراسم خواهد بود.

ملاقات مسی و تیری هانری در زوریخ +عکس


ویدیو مرتبط :
تیری هانری پاسخ می دهد، مسی یا رونالدو؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مسی و اینیستا در راه زوریخ


لیونل مسی و آندرس اینیستا ، دو بازیکن بارسلونا که احتمالا در تیم برتر سال جهان حضور دارند ، راهی مراسم توپ طلا در زوریخ شدند.

مشرق: لیونل مسی و آندرس اینیستا ، دو بازیکن بارسلونا که احتمالا در تیم برتر سال جهان حضور دارند ، راهی مراسم توپ طلا در زوریخ شدند.

عکس: مسی و اینیستا در راه زوریخ