ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مقررات سختگیرانه گواردیولا در فصل جدید


پپ گواردیولا مقررات سختگیرانه‎ای را در فصل جدید رقابتهای بوندس لیگا برای بازیکنان بایرن مونیخ وضع کرده است.

خبرگزاری مهر: گواردیولا در سال 2013 به تیم فوتبال بایرن مونیخ پیوست و با این تیم در نخستین فصل حضورش به دو عنوان قهرمانی بوندس لیگا و جام حذفی دست پیدا کرد.

این مربی اسپانیایی در فصل جدید رقابتها تصمیمات سختگیرانه‎ای را برای بازیکنان خود وضع کرده است و چنانچه بازیکنان دچار بی انضباطی شوند، جریمه خواهند شد.

بر پایه گزارش اسپورت بیلد، چنانچه هر بازیکن بایرن مونیخ دیر بر سر تمرینات حاضر شود و یا لباس‎های خود را پس از تمرین در ماشین لباسشویی باشگاه نیندازد، 250 یورو جریمه خواهد شد.

دیگر جرایمی که گورادیولا برای بازیکنان بایرن در نظر گرفته شامل پرهیز از خوردن در فاصله یک ساعت تا آغاز تمرین و مسابقه است. صحبت کردن با تلفن همراه در مناطقی غیر از محدوده تعیین شده برای بازیکنان، همچنین جریمه در پی دارد.

گواردیولا در زمان حضور در بارسلونا نیز چنین مقررات سختگیرانه‎ای را اعمال کرد و با این تیم به دو عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد.


ویدیو مرتبط :
شباهت مقررات نظامی با مقررات نماز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس جمهوری: ایران به دنبال حل و فصل برنامه هسته ای خود در چارچوب مقررات است



مذاکرات ایران با کشورهای عضو 1+5,روحانی


رییس جمهوری: ایران به دنبال حل و فصل برنامه هسته ای خود در چارچوب مقررات است

 دکتر « حسن روحانی » رییس جمهوری در خصوص مذاکرات ایران با کشورهای عضو 1+5 در زمینه مسایل هسته ای گفت: برنامه این دولت حل و فصل کارها در چارچوب مقررات است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر روحانی در دیدارِ « دیمیتری راگوزین » معاون نخست وزیر روسیه در امور دفاعی و فضایی خاطرنشان کرد: این مبنا که جمهوری اسلامی ایران به دنبال سلاح کشتار جمعی نیست و نخواهد بود، محرز و غیرقابل تردید است.
 
وی با بیان این که ایران و روسیه در منطقه حساس خاورمیانه و همچنین در سطح بین المللی دارای منافع و اهداف مشترکی هستند، گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران و روسیه دوستانه و دیرینه بوده و توسعه و تعمیق آن حائز اهمیت است.
 
روحانی اظهارداشت: ما باید روابط خود را از سطح یک رابطه عادی میان دو کشور به سمت روابطی همه جانبه هدایت کنیم که در این راستا طراحی و برنامه ریزی ما در ایجاد روابط با روسیه بلندمدت خواهد بود.
 
رییس جمهوری افزود: براساس توافقی که با رییس جمهور روسیه در ملاقات ها و گفت وگوهای تلفنی داشته ایم مقرر شد تا روابط میان دو کشور را به طور بلندمدت و همه جانبه توسعه دهیم.
 
دکتر روحانی خاطر نشان کرد: گسترش روابط میان ایران و روسیه بدین معناست که روابط سیاسی و اقتصادی بین دو کشور در مرز قابل قبولی قرار گرفته است.
 
معاون نخست وزیر روسیه نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با رییس جمهور کشورمان و ابلاغ سلام گرم « ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه به وی گفت: رییس جمهور روسیه نه تنها علاقه مند به توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران است، بلکه خواستار تعمیق روابط میان دو کشور بوده و در این راستا با توجه به شرایط موجود در منطقه تصمیم به تعمیق همکاری های ایران و روسیه در حوزه های مختلف دارند.
 
دیمیتری راگوزین همچنین با آرزوی موفقیت برای مذاکرات ایران با 1+5 گفت: فدراسیون روسیه خواستار این است که پرونده هسته ای ایران به مسیر عادی خود باز گردد.
/ایرنا