ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معینی: محرومیت باشگاه‌ها و بازیكنانی كه با تیم امید همكاری نمی‌كنند



 

 

 

معینی: محرومیت باشگاه‌ها و بازیكنانی كه با تیم امید همكاری نمی‌كنند

 

سرپرست کمیته تیم‌های ملی از محرومیت باشگاه‌ها و بازیکنانی که با تیم امید همکاری نمی‌کنند، خبر داد.

فریدون معینی در مورد غیبت غیر موجه بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید، اظهار داشت: فیفا درباره حضور بازیکنان در اردوی تیم های ملی، آئین نامه جداگانه ای دارد که برای همه فدراسیون ها مشترک است. در صورتی که بازیکن و باشگاهی از دعوت خودداری کنند، با محرومیت روبرو می شوند.

وی درباره اینکه در دوره های قبلی هم چنین تصمیماتی گرفته می شد؛ اما اجرایی نمی شد، عنوان کرد: در گذشته شاید آئین نامه به این صراحت نمی گفت که باید با خاطی برخورد شود. این قانون برای همه فدراسیون ها یکسان است. اوساسونا در کوران لالیگا با وجودی که به نکونام و شجاعی نیازمند است؛ اما به دلیل بازی‌های تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا، این دو را در اختیار تیم ملی قرار داده است.

سرپرست کمیته تیم های ملی تاکید کرد: باشگاه ها موظف به همکاری هستند. البته بعضی باشگاه ها به خوبی با تیم امید همکاری می کنند و ممنون آنها هستیم. باید با باشگاه ها به تفاهم برسیم. دیدید که به دلیل عدم تعامل باشگاه ها، غلامحسین پیروانی چه صدمه ای دید.

وی در مورد اعلام نام سرمربی تیم امید گفت: به محض اینکه ترابیان مقدمات قرارداد با مربی مورد نظر را فراهم کند، اعلام می کنیم.

معینی در خصوص مطرح شدن نام پوشنیک به عنوان سرمربی تیم جوانان عنوان کرد: عابدینی در تماسی با کفاشیان، این مربی را برای تیم جوانان پیشنهاد داد. قرار است در کمیته فنی در موردش تصمیم گیری شود. هنوز چیزی مشخص نیست.


ویدیو مرتبط :
تمرینات تیم نوجوانان فوتسال باشگاه امید دارالعلوم قسمت دوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرط باشگاه نفت برای همکاری با تیم امید


مدیرعامل باشگاه نفت تهران اعلام کرد به شرطی که همه تیم‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم فوتبال امید ایران قرار داده و در این خصوص عدالت اجرا شود، باشگاه نفت هم اجازه می‌دهد نفرات تیمش تیم امید در بازی‌های آسیایی اینچئون همراهی کنند.

خبرگزاری مهر: منصور قنبرزاده در مورد شکست تیمش فوتبال نفت تهران برابر سایپا در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این شکست‌ها جزوی از فوتبال است. نفت هم تیم جوانی است که این نیروی جوانی در برخی از بازی‌ها به سود تیم است اما در دیگر دیدارها، این بی‌تجربگی باعث می‌شود، نتوانیم نتیجه را حفظ کرده و امتیازهای مهمی از دست برود.

وی دلیل اصلی شکست سایپا را عملکرد خوب و جنگندگی بازیکنان سایپا دانست و افزود: نباید برتری سایپا را نادیده گرفت اما در کنار این موضوع، بی‌تجرگی، جوان و فشار مضاعفی که در دو هفته گذشته روی تیم نفت آمد، باعث عوض کردن پیروزی با باخت شد. شما ببینید سایپا در بازی با استقلال بسیار خوب بازی کرد و حتی 2 بر یک هم جلو افتاد اما استقلال روی جوانی و کم‌ تجربگی بازیکنان سایپا توانست گل‌ خورده را جبران و در نهایت در آن مسابقه به برتری دست یابد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اضافه کرد: در دو هفته گذشته خصوصا در بازی با صنعتی خوزستان که در اهواز برگزار شد، فشار بازی و گرما روی بازیکنان نفت تاثیر زیادی داشت. همچنین در مسابقه با سپاهان هم تاکتیک پرسینگ انرژی زیادی از نفرات تیم گرفته شد، به همین دلیل بدن بازیکنان نفت از دقیقه 70 دیدار با سایپا خالی کرد.

وی مغرور شدن بازیکنان جوان این تیم پس از پیروزی برابر سپاهان را عامل دیگری این ناکامی برشمرد و یادآور شد: همانگونه که بازیکنان باتجربه سپاهان برابر تیم نفت تا حدودی با غرور بازی کردند، به نظر می‌رسید نفرات نفت هم برابر سایپا اینچنین عملکردی در زمین داشتند. ضمن اینکه جدایی 6 بازیکن اصلی از تیم نفت هم در روند حرکتی تیم تاثیر داشت. البته بازیکنان خوبی به تیم نفت اضافه شده‌اند اما آنها نیاز به زمان دارند تا بتواننند خود را با تاکتیک تیم هماهنگ کنند.

قنبرزاده در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد کادرفنی تیم نفت خصوصا علیرضا منصوریان رضایت دارید؟، اظهار کرد: بله زیرا کادرفنی زحمت خودش را کشیده و با تلاش و انگیزه بالا، کارشان را برای موفقیت تیم پیگیری می‌کنند. نفت کادرفنی خیلی خوبی دارد و می‌تواند در ادامه مسابقات تیم را به شرایط و جایگاه مناسب برساند.

وی در خصوص دیدار هفته آینده نفت تهران برابر پیکان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه پیکان در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را بدست نیاورده است، قطعا برای رسیدن به برد مقابل نفت به میدان می‌آیند که همین موضوع شرایط بازی را بسیار سخت‌تر می‌کند. البته نفت هم برای رسیدن به بالای جدول باید در آن بازی به 3 امتیاز برسد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در مورد اینکه آیا در این شرایط نگران عملکرد این تیم در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نیست؟، تاکید کرد: باید کار بیشتری کنیم تا با آمادگی بالا در آن رقابتها به میدان برویم. یک جاهایی وجود نگرانی بد نیست.

وی در این خصوص اضافه کرد: البته نگرانی و ترس دو مقوله جدا از هم هستند، نگرانی باعث می‌شود که به داشته‌های‌مان بیشتر توجه کرده و تیم را برای موفقیت آماده‌تر کنیم، پس داشتن نگرانی بد نیست. هرچند در صورت لزوم ممکن است بازیکن جدید برای حضور موفق در آن رقابتها جذب کنیم.

قنبرزاده در مورد حضور دو بازیکن تیم نفت در تیم فوتبال امید ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی و تاثیر آن روی عملکرد این تیم در لیگ برتر اینگونه اظهار نظر کرد: واقعیت این است که در هیات رئیس فدراسیون فوتبال مصوب شد همه تیم‌ها باید بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند و ما هم از این موضوع تبعیت می‌کنیم به شرطی که همه تیم‌ها  بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار داده و در این خصوص عدالت اجرا شود.

وی همچنین ادامه داد: یکی از دلایلی اینکه فصل پیش نتوانستیم قهرمانی لیگ برتر شویم این بود که علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و امین حاج محمد را در اختیار تیم زیر 22 سال قرار دادیم، نفراتی که در تیم‌مان بسیار تاثیرگذار بودند. اما در آن مقطع 80 سایر باشگاه‌ها یا بازیکن خود را در اختیار تیم امید نگذاشتند، یا نفرات کلیدی خود را به تیم امید ندادند و یا پای پرواز بازیکنان خود را برگرداندند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پایان گفت: در این شرایط اعلام می‌کنیم اگر سایر باشگاه‌ها بازیکنان تیم خود را در اختیار تیم امید قرار دادند، ما هم این کار را خواهیم کرد زیرا باید شرایط برای همه تیم‌ها یکسان باشد اما اگر این اتفاق نبفتاد، هیات مدیره باشگاه نفت تصمیم گرفته است ما هم تحت هیچ شرایط بازیکنان خود را به تیم امید ندهیم.