ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معمای نكونام در تیم كی‌روش



 

 

معمای نكونام در تیم كی‌روش

 

مذاکره بازیکن با باشگاه برای کسب اجازه!

معمای نكونام در تیم كی‌روش

از زمان حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی حضور جواد نکونام در اردوهای تیم ملی به یک معما تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چند باری که از کی‌روش بابت غیبت های جواد نکونام در اردوی های تیم ملی سوال شد وی پاسخ داد که این بازیکن طبق هماهنگی برای حضور در تورهای تابستانه اوساسونا، در اردوها حضور ندارد و اعلام شد برای بازی با مالدیو به تمرینات می آید.

در حالی که تیم ملی در اردوی اتریش بود جواد نکونام در تهران در کمپ تیم های ملی تمرین انفرادی انجام می داد تا شبهات در خصوص عدم حضور وی در اردوی اتریش بیشتر شود. زمانی که تیم ملی به ایران بازگشت تا تمرینات خود را برای بازی دوستانه با ماداگاسکار ادامه دهد جواد نکونام در اردوی تیم ملی دیده شد اما نام این بازیکن در بازی با ماداگاسکار دیده نشد تا علامت تعجب ها بابت این غیبت بیشتر شود و حتی تصور خط خوردن نام بازیکن اوساسونا برای بازی دوستانه به وجود آید.

عباس ترابیان سرپرست تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص دلیل غیبت نکونام در بازی دوستانه دیروز اظهار داشت: نکونام بازیکنی نیست که بخواهد خط بخورد. او برای حضور در باشگاه اوساسونا و مذاکره با این باشگاه برای حضور در بازی با مالدیو به اسپانیا رفت.

وی در پاسخ به این سؤال که بازی با مالدیو در تاریخ فیفا است و چرا باید یک بازیکن برای چنین مسابقه ای باید با باشگاه مذاکره کند، گفت: باشگاه اوساسونا هنوز بحثی برای عدم اجازه به نکونام مطرح نکرده اما او رفته تا به آنها بگوید که ایران با مالدیو بازی دارد. اگر باشگاه اوساسونا مخالف حضور نکونام باشد مجبوریم از طریق فیفا وارد عمل شویم.

به گزارش فارس، اعزام نکونام به اسپانیا برای مذاکره با باشگاهش در شرایطی که دیدار تیم ایران با مالدیو در تقویم فیفا ثبت شده نمونه دیگری از ابهامات فدراسیون فوتبال است. اگر قرار بر مذاکره برای حضور یک بازیکن در تیم ملی باشد مگر نه اینکه این مکاتبه باید از طریق فدراسیون با باشگاه مورد نظر باشد؟ بر چه اساسی یک بازیکن خودش باید با باشگاهش برای حضور در بازی تیم ملی کشور آن هم مسابقه ای که زیر نظر فیفا است،‌ مذاکره کند؟

 


ویدیو مرتبط :
نظرسنجی : نقاشی بعدی از كی و كی باشه؟ ^^

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كارلوس كی‌روش: ما تیم محكمی داریم و به اوج باز می‌گردیم!



 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران كه برای تماشای بازی چند بازیكن ایرانی‌الاصل حاضر در اروپا به قاره سبز سفر كرده بود می‌گوید اخبار خوشی برای هواداران فوتبال خواهد داشت.

كارلوس كی‌روش كه برای تماشای دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در جام حذفی به ورزشگاه آزادی آمده بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره سفر اخیرش به اروپا اظهار كرد: سفر خوبی بود و هیچ مشكلی وجود نداشت.

كی‌روش در پاسخ به این سوال كه چه نظری درباره شكست 6 بر یك منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی دارد با خنده گفت: هیچ نظری ندارم.

در ادامه خبرنگار ایسنا مجددا سوال‌هایی درباره این بازی از كی‌روش پرسید و مربی پرتغالی تیم ملی هم پاسخ داد: به هر حال فوتبال است و هیچ چیز در آن قابل پیش‌بینی نیست. ما (منچستریونایتد)‌ تیم قوی و محكمی داریم و در آینده به روزهای اوج بازمی‌گردیم.

وی همچنین درباره وضعیت اشكان دژاگه برای بازی در تیم ملی گفت: من در سفرم با او صحبت كردم اما بگذارید همه اخبار جدید و خوب را هفته آینده بگویم و الان توضیح زیادی نمی‌دهم.

سرمربی تیم ملی فوتبال همچنین درباره تاخیر 5 ساعته كاروان تیم ملی فوتبال ایران در پرواز به اندونزی پس از بازی این تیم مقابل بحرین گفت: ما دیگر انتخابی نداشتیم و البته این ساعت را هم خودمان انتخاب كرده‌ایم. خوبی كار اینجاست كه ما در این 5 ساعت یك هتل برای بازیكنان گرفته‌ایم تا در آن استراحت كنند.