ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معمای عجیب جدایی هافبک سابق پرسپولیس از تیم تایلندی



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,رضا حقیقی

هنوز کسی نمی داد حقیقی به چه دلیل از تیم سوفان بوری جدا شده است. می‌رفتند.

به گزارش خبرآنلاین؛ رضا حقیقی، هافبک سابق پرسپولیس که سال گذشته در جام جهانی هم بازی کرد، به ناگهان افت کرد و سر از لیگ تایلند در آورد. او که در صبا هم ناکام بود و علی دایی تصمیم به جدایی اش گرفت، نزدیک به دو هفته قبل به تیم سوفان‌بوری تایلند پیوست و البته این هفته خبر رسید از آنها جدا شده است. پس از جدایی این بازیکن شایعه شد او اخراج شده است. حقیقی اما خیلی زود واکنش داد و گفت: «من کشاله ام پاره شده و طبق توافق به همکاری خاتمه دادیم. باشگاه تایلندی قبول کرده پول قراردادم را به طور کامل بدهد.» این در حالی است که روز گذشته یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه سوفان بوری در گفت و گو با سایت ورزش تایلند گفت از آنجایی که او نتوانست خود را با شرایط تیم وقف دهد، به همکاری با این بازیکن پایان دادند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
گل فرناندو گابریل هافبک برزیلی تیم پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هافبک پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم


محسن مسلمان که انگار با نظر برانکو جذب نشده، ساز جدایی سر داده است.

خبر آنلاین: از همان ابتدای فصل وقتی محسن مسلمان فقط 15 دقیقه در برابر پدیده به میدان رفت، همه فهمیدند که بین او و برانکو مشکلاتی وجود دارد. خط خوردن او از لیست 18 نفره پرسپولیس در هفته های دوم و سوم باعث شد شایعه بی علاقگی  برانکو به مسلمان قوت بگیرد. درست روزی که مسلمان با پرسپولیس قرارداد بست حرف و حدیث های مریوط به او هم شروع شد. نشریات ورزشی بارها نوشتند مسلمان گزینه هیئت مدیره برای جانشینی نوری بوده و با نظر مثبت برانکو جذب نشده.

جنجال زمانی بالا گرفت که امیر عابدینی مدیر عامل سابق پرسپولیس گفت یک دلال در آمدن محسن مسلمان به پرسپولیس نقش داشته است. همان روزها بود که نقل قولی از برانکو را یکی از نشریات نزدیک به او منتشر شد. جایی که برانکو گفته بود:« این اولین جایی است که می بینم دلال ها بازیکن به تیم تحمیل می کنند.» البته او بعدا این مصاحبه را تکذیب کرد و گفت دلیل خط خوردن مسلمان نداشتن آمادگی لازم برای بازی در تیم است. در هر حال مسلمان که خیلی طاقت نیمکت نشینی ندارد بعد از 5 هفته کاسه صبرش لبریز شده و تصمیم به جدایی از پرسپولیس را گرفته است.