ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معروف: امیدوارم توقعات از ما به جا باشد


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: من فقط امیدوارم که توقعات مردم از تیم ملی والیبال به جا باشد.

خبرگزاری تسنیم: سعید معروف در مراسم بدرقه تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: با جدیت و نظم اردوهای تیم ملی والیبال آشنا هستم و می‌دانم در مدتی که در کنار تیم ملی نبوده‌ام، همه بازیکنان با قدرت تمرین کرده‌اند و کاملاً آماده هستند.

معرف ادامه داد: مردم از ما توقع زیادی دارند و عاملی که این توقع را در آنها به وجود آورده خود ما هستیم. مردم حتما چیزی در تیم ملی دیده‌اند که تا این حد از ما توقع دارند. من فقط امیدوارم که این توقعات به جا باشد. مردم بدانند که هیچ کدام از ما نه در تمرین و نه در بازی برای تیم ملی کم نمی‌گذاریم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: فقط یک سال تا المپیک باقی مانده و ما به دنیال کسب سهمیه المپیک هستیم. تلاش ما در این فرصت باقی مانده، مضاعف خواهد بود. اما اینکه چه مقامی را کسب کنیم باید تا روز و مراسم اهدای جوایز صبر کنیم و ببینیم چه عنوانی به ما خواهد رسید.

تیم ملی والیبال روز بیستم اردیبشهت برای حضور در دیدارهای تدارکاتی فنلاند و جمهوری چک راهی اروپا می‌شود و سپس برای برگزاری نخستین بازی خود در لیگ جهانی به آمریکا می‌رود.


ویدیو مرتبط :
‫توقعات خانوما از آقایون‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معروف: امیدوارم آمریکا به دور بعد راه پیدا کند


کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان می‌گوید که او و هم‌تیمی‌هایش به کارشان ایمان داشتند و پیروزی مقابل آمریکا نیز حاصل همین مسئله بوده است.

خبرگزاری تسنیم: سعید معروف که پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی در کنفرانس خبری حاضر شده بود، اظهار داشت: از آمریکا به شناخت خوبی رسیده بودیم و پیش‌بینی هم می‌کردیم که در این بازی کار سخت‌تری داشته باشیم که همین اتفاق هم برای‌مان رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در دومین بازی خود عملکرد بهتری نسبت به دیدار قبلی داشت، افزود: آمریکایی‌ها بر خلاف بازی قبلی بهتر سرویس زدند و اشتباهات آنها کمتر شده بود و قوی‌تر عمل کردند. ما هم اگر تیم کاملی نبودیم نمی‌توانستیم به این شکل آمریکا را شکست دهیم اما همه بچه‌های ما از بازیکنان اصلی گرفته تا تعویضی به خوبی به وظایف خود عمل کردند. من به شخصه از همه آنها تشکر می‌کنم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم آمریکا در چهار بازی آینده خود پیروز شود و بتواند به دور بعد لیگ جهانی صعود کند اما قبلاً هم گفته بودم که هیچ تیمی در لیگ جهانی نیست که بخواهد همه رقبای خود را 3 بر صفر ببرد. اکنون تمام دیدارها پایاپای انجام شده و بیشتر بازی‌ها پنج سته می‌شود.

معروف خاطرنشان کرد: ما به کار خودمان ایمان داشتیم و می‌دانستیم که می‌توانیم بعد از چهار شکست به شرایط خوب بازگردیم اما آنهایی که چشم دیدن تیم ما را ندارند، این باور را نداشتند. ما همانطور که پس از چهار شکست در دو بازی اول‌مان خودمان را نباختیم اکنون هم این دو پیروزی مقابل آمریکا را فراموش می‌کنیم. ما می‌خواهیم در چهار دیدار پیش رو موفق شویم و دور بعد صعود کنیم