ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معرفی سرمربی برزیل،بزودی



 

 

 

معرفی سرمربی برزیل،بزودی

فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد: نام سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور را تا چند روز آینده اعلام خواهد کرد.

رودریگو پایوا، سخنگوی رسمی فدراسیون فوتبال برزیل، به خبرنگاران گفت: نام سرمربی جدید بین جمعه تا دوشنبه آینده اعلام خواهد شد.

لوئیس فیلیپه اسکولاری که در سال دو هزار و ده برای پنجمین بار برزیل را به عنوان قهرمانی جام جهانی فوتبال رساند؛ مانو منزس، سرمربی کورنتیانس؛ موریسی رامالیو ،سرمربی فلومنینزه و ابل براگا، سرمربی الجزیره امارات عربی متحده نامزدهای سرمربی گری تیم ملی فوتبال برزیل هستند.

رامالیو به همراه سائوپائولو برزیل سه دوره پیاپی به عنوان قهرمانی لیگ برزیل دست پیدا کرده است و براگا نیز به همراه تیم فوتبال اینترناسیونال برزیل فاتح جام باشگاههای آمریکای جنوبی (لیبرتادورس) شده و در سال دو هزار و شش نیز به همراه این تیم قهرمان جام باشگاههای جهان شده است.

منزس که در سال دو هزار و هشت کورنتیانس را از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول فوتبال برزیل آورد و سال پس از آن نیز این تیم را قهرمان جام حذفی برزیل کرد محبوبیت زیادی به دست آورده است.

با توجه به اینکه برزیل در سال دو هزار و چهارده میزبان جام جهانی فوتبال خواهد بود بیش از همیشه این تیم برای کسب ششمین عنوان قهرمانی زیر فشار خواهد بود.

برزیل در جام جهانی دو هزار و ده که اخیرا در آفریقای جنوبی برگزار شد در مرحله یک چهارم پایانی برابر تیم ملی فوتبال هلند شکست خورد و از این رقابتها حذف شد.

پس از حذف برزیل از جام جهانی، کارلوس دونگا سرمربی این تیم برکنار شد.

دونگا در چهار سال فعالیت در تیم ملی برزیل به همراه این تیم به عنوان قهرمانی جام ملتهای آمریکای جنوبی و جام کنفدراسیونها دست پیدا کرده بود.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دونگا سرمربی جدید تیم ملی برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم ملی برزیل:با این بازیكنان باهوش برای تمام تیم‌های دنیا خطرناك هستید



 

 

سرمربی تیم ملی برزیل:با این بازیكنان باهوش برای تمام تیم‌های دنیا خطرناك هستید

 

سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل گفت: ایران با عملکرد چند سال اخیرش نشان داده نه تنها برای تیم ما بلکه برای تمام دنیا تیمی خطرناک است.

مارکوس سوراتو عنوان کرد: صحبتی که در مورد تیم ملی فوتسال ایران داشتم و گفتم این تیم می‌تواند فینالیست جام‌جهانی 2012 شود هرگز یک تعارف نبود. این موضوع یک حقیقت است که تیم شما می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: این تیم در جام‌جهانی قبلی هم بسیار خوب ظاهر شد و حتی در جمع 4 تیم رنکینگ فیفا قرار گرفت. ما تیم ایران را قطعاً یک خطر برای خود احساس می‌کنیم. این تیم نه تنها برای برزیل بلکه برای همه تیم‌های دنیا می‌تواند خطرناک باشد. شما در جام‌جهانی کوچک (گرندپرکیس) هم 3 بر یک اسپانیا را شکست دادید.

سوراتو با اشاره به بازیکنان تیم ایران تصریح کرد: بازیکنانتان بسیار باهوش، تکنیکی و با مهارت بالا هستند و همین چند فاکتور باعث شده آنها ترکیب خوبی را کنار هم تشکیل دهند. محمد طاهری و وحید شمسایی مثال بسیار مناسبی برای خصوصیاتی که گفتم هستند. مطمئنا به این نفرات بازیکنان جدیدی هم اضافه شده‌اند که قابلیت‌هایی دارند. مثلا بازیکن شماره 7 شما (اصغر حسن‌زاده) هم بسیار سرعتی و با مهارت فنی بالا است. او هم مثل اغلب ملی‌پوشان ایران قوای جسمانی خوبی دارد.

سرمربی تیم ملی برزیل تأکید کرد: به نفراتی که گفتم باید مصطفی نظری را هم اضافه کنم. او بهترین بازیکن تیم ایران و یکی از سه گلر برتر دنیا است. به عقیده من نظری در کنار شمسایی، طاهری و حسن‌زاده یک ترکیب ایده‌آل را برای تیم ملی ایران می‌سازند.

سوراتو در مورد تغییراتی تا جام‌جهانی 2012 تایلند در تیمش ایجاد خواهد شد گفت: شوماخر، مارکینیوس و لنیزیو که هسته اصلی تیم برزیل بودند که دیگر در کنار خود نخواهیم دید و آنها در جام‌جهانی بازی نخواهند کرد. پیدا کردن بازیکن مناسب و جایگزین برای آنها خیلی دشوار است.

و ی در خصوص عدم استفاده از فالکائو در سفر به ایران گفت: او در لیگ برزیل بازی می‌کند که مسابقاتش از ژانویه آغاز شده او از نظر آمادگی شرایط خیلی خوبی نداشت که بخواهند در این مسابقه‌ها به ما کمک کنند.