ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معذرت خواهی ستاره نقل و انتقالات از علی دایی



 اخبار,اخبار ورزشی,کریم انصاری فرد


 اخبار ورزشی - طی یک تماس تلفنی؛
معذرت خواهی ستاره نقل و انتقالات از علی دایی

مهاجم تراکتورسازی به صورت تلفنی با علی دایی صحبت کرده و از او بابت دلخوری های فصل پیش هم معذرت خواهی کرده است.

از کریم انصاری فرد به عنوان نفر اول لیست دایی برای پرسپولیس فصل آینده نام برده می شود. انصاری فرد که در 17 سالگی برای نخستین بار از سوی علی دایی در لیگ برتر بازی داده شد فصل گذشته بنا به دلایلی پرسپولیس را ترک کرد و به تراکتورسازی رفت که البته این اتفاق با حاشیه هایی همراه بود.

انصاری فرد گفته در صورتی که در ایران بماند فقط در پرسپولیس بازی می کند. او تماسی تلفنی هم با باشگاه پرسپولیس و علی دایی برقرار کرده و گفته می شود بابت همه دلخوری های فصل گذشته نیز از او عذرخواهی کرده است. انصاری فرد اظهار داشته که موفقیت های خود را مدیون علی دایی است.

با توجه به این تماس تلفنی و معذرت خواهی انصاری فرد از همین امروز باید او را مهاجم فصل آینده پرسپولیس بدانیم.
 اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
معذرت خواهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از فهرست سه گانه علی دایی برای نقل و انتقالات پرسپولیس/ پرسپولیس برای جذب مهاجم ارزشمند پیشنهاد جدید ارائه داد



اخبار اخبار ورزشی,علی دایی


 اخبار ورزشی - رونمایی از فهرست سه گانه علی دایی برای نقل و انتقالات پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس که از پاریس اتفاقات را رصد می‌کند پس از ارائه یک لیست 3 گانه، ریش و قیچی را دست مدیرعامل سپرده است!

  در روزهایی که رفت و آمدها به باشگاه پرسپولیس درخصوص نقل و انتقالات پیش فصل به اوج خود رسیده غیبت علی دایی یکی از عجیب‌ترین مباحث در این خصوص است.

سرمربی پرسپولیس که پس از پایان فصل سفری نسبتا طولانی به ینگه دنیا داشت حالا و در اوج فصل نقل و انتقالات و در جایی که نظر فنی وی کاملاً تاثیرگذار و حیاتی است برای استراحت راهی فرانسه شده است و ترجیح می‌دهد از پاریس اتفاقات مربوط به تیمش را پیگیری کند.

 * لیست 3 گانه
حتی در غیاب دایی که در یکی، دو روز اول فصل نقل و انتقالات در کنار رحیمی وظیفه مذاکره با بازیکنان را داشت، این پروسه کماکان با حداکثر قدرت رو به جلو در حرکت است.

هر چند در روزهای اخیر کمتر چهره‌های سرشناسی توسط سرخپوشان جذب شده‌اند و اکثر چانه‌زنی‌ها برای تمدید قرارداد یا قطع همکاری است اما به نظر می‌رسد دایی آنقدر از بابت روند مذاکرات مطمئن بوده که ریش و قیچی را به دست رحیمی داده و راهی اروپا شده است.

 در همین راستا باخبر شدیم که دایی در 3 لیست نام 9 بازیکن را با ذکر اولویت بندی گنجانده و در اختیار هیات مدیره قرار داده است تا در مدت غیبتش مدیریت باشگاه باب مذاکره با آنها را آغاز کند.

 * اصلی و علی‌البدل‌ها
در لیست اول دایی که قطعا اولویت نخست مدیرعامل پرسپولیس برای مذاکره به شمار می‌رود نام کریم انصاری‌فرد، محسن فروزان و عبدالله کرمی دیده می‌شود که در این میان انصاری فرد قرار است تا پیش از رقابت‌های جام‌جهانی جواب خود را اعلام کند و فروزان و کرمی نیز به احتمال فراوان تا پایان هفته تکلیفشان مشخص خواهد شد.

 اما در لیست دوم دایی بازیکنانی نظیر رضا نوروزی، علیرضا بیرانوند و فرشید طالبی به چشم می‌خوردند که تا به امروز تنها با نوروزی صحبت‌های اولیه به انجام رسیده است.

از طرفی گفته می‌شود که بیرانوند با نفت تمدید کرده و طالبی نیز هنوز پاسخی به پیشنهاد سرخپوشان نداده است.


اما غلامی، رضا محمدی و محمد نصرتی نفرات حاضر در لیست سوم دایی هستند که در صورت عدم توافق با نفرات دو لیست نخست باب مذاکره با آنها آغاز خواهد شد. در این میان بازگشت احتمالی نصرتی به پرسپولیس و البته حضور غلامی در نوک حمله سرخپوشان در نوع خود جالب توجه است.

 باید منتتظر ماند و دید که در غیاب دایی مذاکرات مدیرعامل سرخپوشان با نفرات مدنظر شهریار تا چه اندازه به ثمر خواهد نشست. پروسه‌ای پراهمیت که قطعاً در سرنوشت پرسپولیس در فصل آینده و در 3 جامی که در پیش دادند بسیار تأثیرگذار و مهم است.

 

                                     ...............................................

 

پرسپولیس برای جذب مهاجم ارزشمند پیشنهاد جدید ارائه داد

پرسپولیسی‌ها گفته اند که حاضر هستند در قبال جذب مهاجم نفت تهران، یکی دو بازیکن جوان خود را نیز با او معاوضه کنند.

  سران باشگاه نفت مدعی‌اند که رضا نوروزی با این باشگاه نیم فصل دیگر قرارداد دارد. اما خود نوروزی معتقد است که قراردادش با نفتی‌ها به پایان رسیده و بازیکن آزاد است.

 مهاجم علی‌البدل تیم‌ملی حتی طی مصاحبه‌ای صراحتا اعلام کرد که مسئولان باشگاهش اشتباه می‌کنند و او قراردادی ندارد.

اما این وسط پرسپولیس برای این که دچار مشکل نشود و وقت را هم از دست ندهد به نوروزی پیغام داده که شدیدا به دنبال جذب اوست. اما مشکل رضایت‌نامه را باید خودش حل کند.

 از این رو نوروزی هم که تا حد زیادی رابطه‌اش با مدیران نفت شکرآب است از دیروز به دنبال مشخص شدن تکلیفش با نفتی‌ها افتاده و در انتظار شنیدن پیشنهادهای آنهاست.

گویا اسم تیم زیاد برای این مهاجم فرقی نمی‌کند و او به هر جایی که بیشتر پول بدهد بله خواهد گفت. به همین دلیل او پس از این که رقم پیشنهادی نفت، پرسپولیس و سپاهان را کنار هم قرار داد، یکی از این 3 تیم را که مبلغ بیشتری داده باشند برای فصل بعد انتخاب خواهد کرد!

اما موضوع اینجاست که پرسپولیسی‌ها حاضر هستند در قبال جذب نوروزی یکی‌، دو بازیکن جوان خود را نیز با او معاوضه کنند. معامله‌ای پرسود برای تیم جوانگرای نفت که می‌تواند معامله‌ای پرسود را برایشان رقم بزند.

 به هر حال هر چه هست تکلیف پرسپولیسی شدن یا نفتی ماندن رضا نوروزی به زودی مشخص خواهد شد. هر چند که اگر به یکباره او با سپاهان هم قرارداد بست چندان تعجب نکنید! به هر حال یک طرف ماجرا هم سپاهان است با خزانه پولی که انگار انتها ندارد!
  اخبار  ورزشی - روزنامه نود