ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

معدنی: نباید بازیكنان را برای كسب نتیجه در ایتالیا تحت فشار قرار داد



 

 

 

معدنی: نباید بازیكنان را برای كسب نتیجه در ایتالیا تحت فشار قرار داد

سرمربی تیم ملی والیبال كشورمان با اشاره به مسابقات قهرمانی مردان جهان در ایتالیا گفت: بازیكنان نیاز به آرامش برای پیگیری تمرینات دارند و نباید آنان را برای كسب نتیجه در مسابقات جهانی تحت فشار گذاشت.

'حسین معدنی' روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اگر در تمرینات و دیدارهای بازیكنان تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی ایتالیا استرس برای بازیكنان به وجود آید، كیفیت از بین می رود و این برای آنان و ارایه بازی خوب مناسب نیست.

وی خاطرنشان كرد : فشار به بازیكنان برای كسب نتیجه در مسابقات جهانی از مبادی مختلفی شامل رسانه هاو مطبوعات، مسئولین ورزشی كشور و حتی از بازیكنان تیم ملی به یكدیگر منتقل می شود و در مجموع اگر عملكرد این مبادی باعث اعتماد به نفس بیشتر بازیكنان شود، با آن موافقم اما اگر برای تیم مخرب باشد، مناسب نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد تیم های همگروه ایران در مسابقات جهانی گفت: سه تیم مصر، ژاپن و ایتالیا كه میزبان است با ایران همگروه هستند، مصر قهرمان قاره آفریقا است و در لیگ جهانی نیز خوب بازی كرده است.

وی یادآور شد : ژاپن نیز قهرمان قاره آسیا است و همیشه یكی از حریفان سرسخت ایران است كه شكست دادن آن كار آسانی نیست، ایتالیا كه میزبان مسابقات است و شهر میلان را برای برگزاری مسابقات گروه ایران انتخاب كرده كه از نظر علاقه مندان به والیبال، شهر مثال زدنی است، بنابر این هواداران زیادی در سالن 11 هزارنفری مشوق این تیم هستند.

معدنی در مورد شرایط تیم ملی والیبال نیز گفت: در حال حاضر نگرانی خاصی وجود ندارد، بازیكنان روزی 5 تا 6 ساعت در دو نوبت تمرین دارند و در مجموع از تمرینات و تیم راضی هستم.

وی افزود: كادر فنی تیم والیبال در مورد خستگی و بی انگیزه بودن بازیكنان بسیار حساس هستند و اگر این موضوع مشاهده شود، یا تمرینات را تغییر می دهند و یا تمرینات را در آن روز تعطیل می كنند كه كیفیت بازی بازیكنان دچار مشكل نشود.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از سوم مهرماه امسال با حضور 24 تیم به میزبانی 10 شهر ایتالیا برگزار می شود.

دور مقدماتی این رقابت ها در6 گروه پیگیری می شود كه تیم ملی والیبال كشورمان در گروه اول (آی) این مسابقات با تیم های ایتالیا، ژاپن و مصرهمگروه است.

تیم ملی والیبال قبل از مسابقات جهانی ایتالیا در تورنمت كشور اتریش شركت می كند و با تیم های اتریش، چین و پرتوریكو در روز های 27 و 28 شهریور بازی خواهد كرد.


ویدیو مرتبط :
نصرآزادانی: برای كسب بهترین نتیجه تلاش می كنم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی ملوان انزلی:خستگی بازیكنان در كسب نتایج تیم تاثیر منفی گذاشته است



 

 

سرمربی ملوان انزلی:خستگی بازیكنان در كسب نتایج تیم تاثیر منفی گذاشته است

 

سرمربی ملوان انزلی:خستگی بازیكنان در كسب نتایج تیم تاثیر منفی گذاشته است

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: خستگی بازیکنان ناشی از فشردگی مسابقات لیگ برتر در کسب نتایج تیم در هفته های اخیر تاثیر منفی گذاشته است.

دیدار تیم های پاس همدان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر جمعه در ورزشگاه شهدای قدس همدان با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

''فرهاد پورغلامی'' جمعه شب در جمع خبرنگاران در همدان افزود: تیم ملوان در 19 روز گذشته پنج بازی حساس را پشت سر گذاشته و پیمودن مسیرهای طولانی شهرها باعث افت بدنی بازیکنان تیم شده است.

وی اضافه کرد: در پنج دیدار اخیر، چهار مسابقه را میهمان بوده ایم و در این مدت فقط یک جلسه تمرین برگزار کرده ایم.

پورغلامی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش در مقابل پاس همدان گفت: بازی سختی داشتیم و تیم پاس فقط به دنبال کسب برتری بود و در مقابل بازیکنان ملوان جانانه در دفاع و حمله حاضر شدند.

وی اظهار داشت: تاکتیک تیم پاس برای ما شناخته شده بود و توانستیم با تسلط در خط میانی اجازه نفوذ این تیم را برای رسیدن به گل ندهیم.

وی افزود: پاسی ها در این مسابقه بیشتر از ارسال توپ های بلند به قصد استفاده از فضای پشت مدافعان تیم ملوان استفاده کردند که خوشبختانه خط دفاعی تیم ما عملکرد خوبی داشت.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص شعارهای ناپسند تماشاگران تیم ملوان در این مسابقه گفت: به دلیل تمرکز در مسابقه توجهی به هواداران نداشتم اما اگر اتفاقی افتاده عذرخواهی می کنم.