ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مصاف تکراری بارسا - میلان و دیدار اوزیل با دوستان قدیمی در لیگ قهرمانان اروپا



زمان برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا

مصاف تکراری بارسا - میلان و دیدار اوزیل با دوستان قدیمی در لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با چند دیدار ادامه خواهد یافت که در مهمترین بازی ها میلان با بارسلونا و آرسنال با بوروسیا دورتموند دیدار خواهند کرد.

به گزارش ایسنا ، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه‌شب هفته سوم خود را آغاز خواهد کرد.


گروه E
شالکه – چلسی
استوا‌بخارست- بازل

شالکه پس از دو برد پیاپی در این گروه برای حفظ صدر‌نشینی خود به یک تساوی از بازی با چلسی نیاز دارد. شالکه در دو بازی قبلی خود در این مرحله موفق شده است به دو پیروزی دست یابد. آنها در بازی قبلی خود موفق شدند بازل را در سوئیس شکست دهند. شالکه در بوندسلیگا نیز روند خوبی نسبت به هفته‌های آغازی پیدا کرده است. پیروزی این هفتته برابر براونشوایگ باعث شد تا شالکه به رده پنجم بوندسلیگا صعود کند.

 

چلسی در طرف مقابل نیز مانند شالکه هفته‌های خوبی را سپری می‌کند. آبی‌های لندن پس از دو پیروزی پی‌در پی در لیگ برتر اکنون به دو امتیازی آرسنال در صدر جدول رسیده‌ است. بازگشت ساموئل اتوئو و فرناندو تورس به ترکیب چلسی نیز از جمله خبر‌های خوبی است که هواداران چلسی را به این بازی امیدوار کرده است.

آبی‌های آلمان به خوبی می‌دانند که در صورت غلبه بر آبی‌های لندن شانس زیادی برای سرگروه شدن خواهند داشت. شاگردان مورینیو نیز برای فرار از روبرو شدن با تیم سرگروه در مرحله‌ی بعد به فکر پیروزی مقابل شالکه هستند. چرا که در صورت شکست جبران فاصله 6 امتیازی در دور برگشت (سه بازی) کار آسانی نخواهد بود.

استوا بخارست که در بازی قبلی برابر چلسی شکست سنگین 4 بر صفر را متحمل شد در خانه از بازل سوئیس پذیرایی می‌کند. این دیدار می‌تواند رقابت برای کسب سومی و حضور در لیگ اروپا باشد. بعید است یکی از این دو تیم بتواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

گروه F
آرسنال- بوروسیا‌دورتموند
مارسی – ناپولی

آرسنال در یکی از حساس ترین بازی‌های سه‌شنبه شب باید در خانه به دیدار نایب‌قهرمان دوره قبل برود. آرسنال صدر‌نشین لیگ برتر انگلیس است و این‌ روز‌ها شرایط بسیار خوبی دارد. آنها در بازی قبلی خود موفق شدند ناپولی را در ورزشگاه اتحاد به زانو درآورند و با دو گل بدرقه کنند. مسوت اوزیل در این دیدار فرصت این را خواهد داشت تا با هم‌تیمی های خود در تیم ملی آلمان دیدار کند.

 

دورتموند در این دیدار نیز یورگن کلوپ سرمربی خود را به دلیل اعتراض در بازی برابر ناپولی در اختیار نخواهد داشت. هر دو تیم بازی های خود را این هفته در لیگ با پیروزی پشت سر گذاشتند. آرسنال موفق شد با برتری پرگل برابر نوریچ صدر نشینی خود را تمدید کند و دورتموند نیز با یک گل هانوفر را از پیش روی برداشت.

مارسی در دیگر دیدار این گروه در دیداری حساس میزبان ناپولی خواهد بود. مارسی هر دو دیدار قبلی خود را در لیگ هلند با شکست پشت سر گذاشته است و به 3 امتیاز این دیدار بسیار نیاز دارد.

گروه G
پورتو - زنیت
استراوین – آتلتیکو‌مادرید

پورتو در یکی از آسان ترین بازی های این گروه در خانه از زنیت پذیرایی خواهد کرد. پورتو با 3 امتیاز از دو بازی در رده دوم این گروه قرار دارد و زنیت در دو بازی قبلی خود در این گروه تنها یک امتیاز بدست آورده است. پورتو در بازی قبلی خود برابر آتلتیکو مادرید پیروزی یک بر صفر را با شکست دو بر یک عوض کرد تا کارش برای صعود از این گروه سخت شود.

اتلتیکو مادرید پیشتاز این گروه نیز باید در خانه ای استراوین به دیدار تیم اتریشی برود. تیم مادریدی پس از هشت پیروزی پیاپی در لیگ اسپانیا این هفته طعم شکست را چشید تا فرصت صدرنشینی را از دست دهد. باید دید شکست برابر سوسیداد در لیگ اسپانیا آغاز دوران افت تیم مادریدی خواهد بود یا خیر.

گروه H

میلان - بارسلونا
سلتیک- آژاکس

حساس‌ترین بازی این هفته لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار می شود که دو تیم مدعی میلان و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت. میلان در بازی قبلی خود برابر آژاکس در هلندبه سختی توانست به یک تساوی دست پیدا کند و از شکست رهیی یابد. آن هم با پنالتی مشکوک ماریو بالوتلی که به نظر می‌رسد به همراه آبیاتی در بازی برابر بارسلونا غایب باشند. میلان و بارسلونا دو تیم قدرتمند در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بوده‌اند که در چند سال گذشته نیز بازی های زیادی در تاریخ لیگ قهرمانان انجام داده‌اند.

میلان پس از پیروزی خانگی برابر اودینسه به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی برابر بارسلونا و صعود به صدر جدول گروه است. در طرف مقابل بارسلونا پس از 8 هفته پیروزی در لیگ اسپانیا بالاخره امتیاز از دست داد و برابر اوساسونا متوقف شد. البته آبی‌و اناری‌ها صدرنشینی خود را در لیگ اسپانیا با توجه به شکست آتلتیکو مادرید حفظ کردند.

 

لیونل مسی که در بازی برابر اوساسونا به عنوان یار جانشین به جای ژاوی به میدان آمد می تواند پس از غیبت در بازی قبل برابر سلتیک، در بازی برابر میلان برای تیمش به میدان رود.

آخرین رویارویی دو تیم به فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا باز می‌گردد. پرافتخارترین تیم ایتالیا در بازی رفت در خانه با دو گل به برتری رسید، اما در نیوکمپ با 4 گل تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سلتیک در دیگر دیدار این گروه باید با آژاکس دیدار کند. سلتیکی ها پس از شکست در بازی قبلی برابر بارسلونا آن هم در خانه خود به کسب 3 امتیاز این دیدار نگاه ویژه ای دارند تا بتوانند به جمع مدعیان گروه اضافه شوند. آژاکس در بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان در دقایق پایانی پیروزی برابر میلان را با تساوی عوض کرد. این دیدار به نظر می‌رسد رقابت برای سوم شدن در گروه است تا تیم صعود کننده به لیگ اروپا مشخص شود./ایسنا



ویدیو مرتبط :
تک گل دیدار زنیت _ آث میلان ، لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج بازیهای شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا: برد رم ،رئال،میلان و چلسی



 

 

نتایج بازیهای شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا: برد رم ،رئال،میلان و چلسی

 

دیدارهای دور پنجم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب با برگزاری 8 دیدار دنبال شد.

دور پنجم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با برگزاری هشت دیدار در 4 گروه دوم رقابتها برگزار شد و در مهمترین بازیها، تیمهای رم، میلان،چلسی، رئال و شاختار مقابل حریفانشان به برتری دست یافتند. در دیدارهای برگزار شده، نتایج زیر به دست آمد:

گروه E

*رم 3– بایرن مونیخ  2

گلها: بوریه لو  (49)، روسی (81) و توتی (84) برای رم و گومس (33) و (39) برای بایرن

* بازل1 - کلوژ  0

گل: آلمرارس (15)

گروه F

* چلسی 2– زیلینا  1

گلها: استوریج (51)   و مالودا (86) برای چلسی و بلو (19) برای زیلینا

* اسپارتاک مسکو0 - المپیک مارسی   3

گلها: والبوئنا (18)، رمی (54) و براندائو (68)

گروه G

* آژاکس آمستردام 0– رئال مادرید  4

گلها: بنزما (36)، آربلوا (44)،کریس رونالدو (70،  و 81(پنالتی))

* اوسر 0 – میلان   2

گل:زلاتان ایبراهیموویچ (65) و رونالدینیو (90)

گروه H

* پارتیزان بلگراد 0 - شاختار دونستک   3

گلها: استپاننکو (52)، جادسون (59) و ادواردو (68)

* براگا 2- آرسنال   0

گلها: ماتئوس (83) و (90)