ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مصاحبه های آتشین و اتهام تلفنی فتح الله زاده به قلعه نویی



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

مدیرعامل پیشین استقلال و سرمربی فعلی صبح همدیگر را متهم کردند و عصر قرار پختن آلبالو پلو گذاشتند!

به گزارش  جام نیوز، امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده صبح روز دوشنبه را توفانی آغاز کردند. قلعه نویی که سحرخیز است، همان اول صبح در گفتگو با رادیو ورزش جدایی جباری از استقلال را گردن فتح الله زاده انداخت و تاکید کرد مدیر پیشین تیم و جباری به توافق نرسیدند و این اتفاق سبب شد تا جباری از استقلال برود.


او درباره جدایی پژمان منتظری هم ابراز بی اطلاعی کرده بود و گفته بود جدایی این دو بازیکن در نتیجه ناکامی سال قبل استقلال موثر بوده است.

 

قلعه نویی قبلا هم در طول لیگ امسال چند بار از آنهایی گفته بود که در دفتر کارشان جلساتی می گذارند و دل شان با استقلال نیست. آن دفعه هم فتح الله زاده دلگیر شده بود. او همان زمان هم از مربی استقلال گلایه کرده بود.

اما این بار وقتی از خواب بیدار شد و مصاحبه قلعه نویی را شنید دیگر نتوانست خودش را نگه دارد. فتح الله زاده از ساعت 9 صبح تا ساعت 15 با تسنیم، مهر، فارس و ایسنا گفتگو کرد. مصاحبه هایی که در آنها قلعه نویی را در جدایی بازیکنانی چون نکونام و مجیدی مقصر دانسته بود.

او گفته بود استقلال فصل قبل با 7 ملی پوش میان 4 مدعی پنجم شد و خلاصه حاجی خیلی آتشین از قلعه نویی انتقاد کرده بود.

این اما همه دعوا نبود و یک تماس تلفنی به کلی بازی را عوض کرد. تماس مستقیم میان قلعه نویی و فتح الله زاده. تماسی که با گلایه های تند آغاز شد و به آشتی کنان و قرار نهار مشترک ختم شد.

 روزنامه نود در صفحه اول سه شنبه اش درباره این قرار نوشت: «جزئیات مکالمه تلفنی حاجی و امیر قبل از صلح و دعوت به ناهار؛ فتح الله زاده به قلعه نویی: تو باعث جدایی مجیدی از استقلال شدی. پاسخ قلعه نویی: پس چرا در بیانیه اش اسمم بود؟»

و البته پایان این دعوا جالب تر بود؛ جایی که روزنامه گل در صفحه اولش اینگونه نوشته: «بعد از یک روز پرتنش و مصاحبه های تند؛ فتح الله زاده: قلعه نویی گفت بیا با هم آلبالو پلو بزنیم!»


  اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 


ویدیو مرتبط :
فحش قلعه نویی به هاشم بیک زاده!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنگ تلفنی فتح الله زاده و قلعه نویی



اخبار,اخبارورزشی,مکالمه  تلفنی فتح الله زاده و قلعه نویی

سرمربی استقلال و مدیرعامل سابق این باشگاه این روزها میانه خوبی با هم ندارند.

دیالوگ صبحگاهی علی فتح الله زاده و امیر قلعه‌نویی که تلفنی بود یک بحث ویژه داشت؛ جدایی مجیدی ...

فتح الله زاده در این مکالمه تلفنی به قلعه‌نویی گفت که او باعث جدایی مجیدی از استقلال شده ... این جوابی بود به قلعه‌نویی که به طور غیرمستقیم جدایی جباری را گردن فتح الله زاده انداخته بود.

 البته قلعه‌نویی هم در پاسخ گفت که اگر این طور بود مجیدی در بیانیه‌اش از او تشکر نمی‌کرد! این در حالی است که مجیدی اخیرا کارهایی کرده که چندان در راستای تأیید رفتار قلعه‌نویی نیست...

این طور که امیر عرب، معاون اجرایی استقلال که همراه قلعه‌نویی برای شرکت در مراسم ختم برادر ترابپور (دروازه‌بان اسبق استقلال) به بهشت زهرا رفته بود، می‌گفت: «این دیالوگ گرچه صریح بود و 40 دقیقه‌اش به این بحث‌ها گذشت اما در نهایت طرفین صلح کردند.»

 اخبار ورزشی  - روزنامه نود