ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی و نیمار شانه به شانه هم در اسپانیا+ عکس



لیونل مسی,ستاره جدید باشگاه بارسلونا

نیمار قصد دارد تا با خرید زمینی در محله ای کوهستانی در نزدیکی دریا خانه مورد علاقه اش را بسازد.

 "لیونل مسی" فوتبالیست شماره یک دنیا و "نیمار"، ستاره جدید باشگاه بارسلونا، حالا و از این پس زیر نظر "جراردو مارتینو" در بارسا فوتبالشان را دنبال خواهند کرد.

این اتفاقی جذاب است و ازهمین رو مجله بریتانیایی «ورلدساکر» هم تصویری از این دو ستاره را در کنار هم روی جلد شماره ویژه اش که به بررسی لیگ های اروپایی می پردازد، منتشر کرده.

جالب اینجاست که نیمار نه تنها در سیستم تیم "تاتا مارتینو" همسایه و شانه به شانه مسی خواهد بود، بلکه رسانه های برزیلی در گزارش های خود به این نکته اشاره کرده بودند که نیمار در محله کاستیدفلس، و درنزدیکی خانه مسی و "آنتونیا"، خانه ای برای خود گرفته و همسایه ستاره آرژانتینی خواهد بود. البته او ترجیح می داد تا در خانه ای دراین محله بماند که روزگاری "رونالدینیو" در آن زندگی می کرده ولی این خانه الان در اجاره فرد دیگری است و از همین رو فعلا خانه ای را در نزدیکی خانه مسی اجاره کرده است. خانه نیمار 2 طبقه است و 5 اتاق خواب دارد که اتاقهایش را دراختیار والدینش، خواهرش و دوستانی که برای دیدار بااو به اسپانیا می آیند، قرار خواهد داد.
درعین حال شنیده می شود که نیمار قصد دارد تا با خرید زمینی در محله ای کوهستانی در نزدیکی دریا خانه مورد علاقه اش را بسازد.

 

لیونل مسی,ستاره جدید باشگاه بارسلونا

 منبع:goal.com


ویدیو مرتبط :
جت F-15 عربستان شانه به شانه هواپیمای ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این دختر ، اگر موهایش را شانه کند ،می میرد ! / عکس



 

 

این دختر ، اگر موهایش را شانه کند ،می میرد

 

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، مگان استیوارت دختر 13 ساله اسکاتلندی است که از یک بیماری نادر رنج می‌برد.وی در صورتی که بر اثر برخورد با اجسامی که دارای الکتریسیته ساکن هستند تکان سخت بخورد، مغزش از کار می‌افتد!

 

بر اساس گزارش ایژیا وان، این بیماری سندروم شانه کردن مو نام دارد و فقط 2 نفر در جهان به آن مبتلا هستند. در این بیماری کوچک‌ترین تکان الکتریسیته ساکن خطر مرگ را بدنبال دارد.

 

به گزارش برنا ؛چند سال قبل زمانی که مادر مگان درحال شانه کردن موهای دخترش بود، یک وضعیت غیر عادی در دخترک روی داد. در واقع، تماس ناگهانی شانه با موهای مگان سبب تشنج و بی‌رنگ شدن لب‌هایش شد.

 

مگان به علت این بیماری که هنوز پزشکان در مورد آن به نتیجه‌ای نرسیده‌اند، قادر به انجام مواردی چون لمس بادکنک، پوشیدن لباس‌های پلی استریل و راه رفتن با جوراب بر روی فرش ضخیم به دلیل تولید جریان الکتریسیته ساکن نیست./برنا