ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی:رقابت من با کریس در سطح روزنامه‌ها است



 

 

مسی:رقابت من با کریس در سطح روزنامه‌ها است

 

باید طوری بر زمین بیفتم که داوران پنالتی بگیرند

مسی:رقابت من با کریس در سطح روزنامه‌ها است

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در آستانه بازی امشب تیمش مقابل ویکتوریا پلزن گفت: رقابت من با کریس در سطح روزنامه‌ها است.

به نقل از مارکا اسپانیا، لیونل مسی که خود را برای درخشش در بازی امشب آماده می‌کند به خبرنگاران گفت: متاسفانه در چند بازی اخیر سه پنالتی کاملا واضح بر روی من گرفته نشده و پس از هر بازی داوران از بارسلونا عذرخواهی کرده‌اند، سرعت من هنگام حمله زیاد است؛ اما عادت ندارم خود را با قدرت و بزرگنمایی روی زمین بیندازم، داوران نیز از این رفتار من استفاده کرده و خطاهای بسیار واضح را نادیده می‌گیرند، متاسفم اما شاید این حقیقت دارد که خطای بازیکن باعث قضاوت داور نمی‌شود بلکه باید طوری بر زمین بیفتم که داوران پنالتی بگیرند.

مسی درباره رقابت خود با کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا نیز گفت: چنین رقابتی در فوتبال واقعی وجود ندارد، او هم مثل من فقط به تیمش فکر می‌کند و بس. رقابت من با کریس در سطح روزنامه‌ها است و فراتر از آن دیگر هیچ رقابتی یا مشکلی با یکدیگر نداریم.


ویدیو مرتبط :
رقابت جالب بین رونالدینیو - مسی و زیدان - کریس رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیماری مسی سوژه روزنامه های مادریدی/ مشکل،ارتفاع از سطح دریا است



اخبار,اخبار ورزشی,بیماری مسی

 
اخبار ورزشی - بیماری مسی سوژه روزنامه های مادریدی/ مشکل،ارتفاع از سطح دریا است

 مسی در بازی دوستانه با رومانی با حالت تهوع روبرو شد،هرچند که خودش می گوید این مشکل عادی است.

روزنامه مارکا چاپ مادرید پرده از راز بیماری مسی در زمین برداشت.این روزنامه می نویسد:«مسی بارها در وسط زمین دچار حالت تهوع شده است.او زمانی که از بارسلونا خارج می شود و در ارتفاعات قرار می گیرد با این مشکل روبرو می شود.برای نمونه او در بازی با بولیوی هم همین مشکل را داشت.حتی مشاهده شده مسی وقتی به شهرهای اسپانیا سفر می کند از این مشکل رنج می برد.»

خود مسی در این مورد گفته است:«مشکل خاصی نیست.این اتفاق بارها برای من افتاده است.بعد از این اتفاق قرص می خورم و همه چیز به حالت اول خودش باز می گردد.زمانی که در خانه هستم این مشکل را ندارم اما وقتی تمرین می کنم یا به زمین مسابقه می روم این مشکل به سراغم می آید.این غیر عادی نیست و بارها برای من اتفاق افتاده است.»

مسی در حالی این حرف ها را می زند که "مارکا" در ادامه مطلبش آورده است:اتفاقا این موضوع اهمیت دارد.چون مسی پیش پزشک هم رفته است اما هنوز موضوع شفافی از مریضی او مشخص نشده است که آیا این بیماری خاص است یا نه؟»

مارکا در پایان و به نقل از سرمربی آرژانتین هم نوشته است:«او در  زمین چند بار آب خورد وشکمش ورم کرده بود.»
 اخبار ورزشی - خبر آنلاین