ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی بیش از فورلان مستحق توپ طلا بود



 

 

 

 

مسی بیش از فورلان مستحق توپ طلا بود

 

دل بوسکه:مسی بیش از فورلان مستحق توپ طلا بود

سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبتهایی اعلام کرد که لیونل مسی شایستگی های بیشتری برای کسب توپ طلا در مقایسه با دیه گو فورلان داشته است.

فورلان با کسب توپ طلایی پس از نمایش خیره کننده اش، خیلی ها را متعجب ساخت.این ستاره اروگوئه ای در رقابتهای جام جهانی 5 گل را برای اروگوئه به ثمر رساند و در کسب عنوان چهارمی به تیمش کمک زیادی کرد.

بیسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، که همراه با شاگردانش به قهرمانی در این رقابتها رسیده، اعلام کرد که خوشحال می شده که یکی از شاگردانش این جایزه معتبر فردی را به خود اختصاص می داده و در عین حال به این نکته اشاره کرد که خوشحال می شده که تلاشهای بازیکن باشگاه بارسلونا در این جام به چشم می آمده.

دل بوسکه در صحبتهایی که در روزنامه اسپورت منتشر شده، گفت:« جدای از بازیکنان خودم، مسی را برای کسب این جایزه ترجیح می دادم.او در هر مسابقه ای به میدان می رفت، بیش از 20 فرصت گلزنی خلق می کرد.مسی یک پدیده است.»

سرمربی ماتادورها ادامه داد:« راستش را بخواهید خوشحال می شدم که او یکی از ما بود.مسی بیش از فورلان شایستگی دریافت توپ طلا را داشت.»

 

 


ویدیو مرتبط :
انریکه: مسی مستحق جایزه توپ طلای این فصل است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: سلفی مسی با پنجمین توپ طلا


خبر ورزشی:

عکس: سلفی مسی با پنجمین توپ طلا