ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی بهترین بازیکن شد، گواردیولا بهترین سرمربی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جوایز بهترین‌های فصل گذشته لالیگا اهدا شد

مسی بهترین بازیکن شد، گواردیولا بهترین سرمربی

جوایز بهترین‌های فصل گذشته لالیگا اعلام شد و هر یک از باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا ۳ نماینده در این میان داشتند.

به گزارش فارس، هیئت برگزارکننده لالیگا جوایز بهترین بازیکنان و بهترین مربیان فصل گذشته در لیگ‌های دسته یک و 2 را اهدا کرد.

همان طور که انتظار می‌رفت رئال مادرید و بارسلونا بیشترین جوایز را از آن خود کردند؛ هرچند مالاگا جایزه بهترین تیم تازه وارد را به خود اختصاص داد.

بهترین دروازه‌بان فصل گذشته ایکر کاسیاس و بهترین مدافع سرخیو راموس نام گرفتند. جایزه بهترین هافبک این رقابت‌ها نیز به ژابی آلونسو رسید.

جایزه بهترین بازیکن به لیونل مسی و بهترین سرمربی به پپ گواردیولا اهدا شد. همچنین کارلس پویول توانست جایزه بازی جوانمردانه را به خود اختصاص دهد./فارس


ویدیو مرتبط :
گواردیولا : مسی بهترین بازیکن تمام ادوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی: انتخابم گواردیولا بود ولی مورینیو را فراموش نمی‌كنم



 

مسی: انتخابم گواردیولا بود ولی مورینیو را فراموش نمی‌كنم

 

مهاجم آرژانتینی بارسلونا رای خود به اداره آمار و ارقام فیفا را فاش کرد و گفت: انتخابم گواردیولا بود ولی مورینیو را فراموش نمی‌کنم.

دو روز پیش مورینیو به عنوان بهترین مربی جهان با رای بیش از 400 بازیکن برتر فوتبال جهان و 30 مربی آکادمیک تحت قرارداد فیفا انتخاب شد و گواردیولا در رتبه دوم قرار گرفت.

لیونل مسی در مصاحبه‌ای که با سایت رسمی فیفا داشت به این موضوع اشاره کرد و گفت: مشخصا انتخاب من گواردیولا بود اما اعتراف می‌کنم که برای شخصیت عجیب مورینیو احترام خاصی قایلم و او را یکی از بهترین مربیان جهان می‌دانم.