ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسابقه ای عجیب در ولز + عکس



 

مسابقات عجیب دنیا , مسابقه اسب سواری

 

تا به حال دیده اید كه میان انسان و اسب شباهت هایی در استقامت و سرعت وجود داشته باشد مدتی است اهالی ولز از این تفاوت های نسبی در یك مسابقه استفاده می كنند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این مردم كه علاقه بسیاری به اسب و همزیستی با آن دارند در اقدامی جالب و جذاب به رقابت میان انسان و اسب روی آورده اند به این ترتیب كه در یك مسیر 35 كیلومتری داوطلبان شركت در سابقه در كنار اسب ها ایستاده و با شروع رقابت در یك مسیر طبیعی با پستی و بلندی های دست نخورده و مسیرهای پر پیچ و خم به مسابقه می پردازند./ خبرگزاری : باشگاه خبرنگاران

 

مسابقات عجیب دنیا , مسابقه اسب سواری

 

 


ویدیو مرتبط :
عجیب ترین عکس دینا خطای دید واقعا عجیب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین مسابقه های دنیا +عکس



در سرتاسر دنیا مسابقه های ورزشی بسیار زیادی در حال برگزاری است اما در بین آن ها چند مسابقه وجود دارد که واقعا غیر معمول و عجیب است.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، این مسابقات عجیب در نقاط مختلف جهان در حال برگزاری است و تعداد بسیار زیادی از مردم این منطقه ها نیز در آن شرکت می کنند. در ادامه به این مسابقات می پردازیم.

 

مسابقه های دنیا,عجیب ترین مسابقه های دنیا

 

کرم یابی:

 

در یکی از مناطق انگلستان مسابقه ای وجود دارد که در آن شرکت کننده ها باید به دنبال کرم بگردند. در این مسابقه شرکت کننده ها 30 دقیقه مهلت دارند تا هر چقدر که می توانند کرم پیدا کنند و آن ها را در یک مکان مخصوص قرار دهد. شاید در ایتدا سخت به نظر برسد اما افرادی هستند که در کرم یابی مهارت دارند و گاهی اوقات تا بیش از 200 کرم پیدا می کنند.

 

مسابقه های دنیا,عجیب ترین مسابقه های دنیا

 

شلیک نخود:

 

یکی از تفریحات دوران بچگی ما شلیک کردن نخود و یا کاغذ با استفاده از لوله خودکار بود. اما این مسابقه در یک روستای کوچک اجرا می شود و هر ساله تعداد بسیار زیادی از مردم برای شرکت در این مسابقه یه آنجا می روند. در این مسابقه هدف این است که چه کسی مسافت بیشتری یک نخود را پرتاب می کند. البته شرکت کننده های این مسابقه تجهیزات کاملی را نیز در اختیار دارند مانند دوربین لیزری یا صدا خفه کن.

 

مسابقه های دنیا,عجیب ترین مسابقه های دنیا

 

کشتی شست پا:

 

در یکی از شهر های کانادا این مسابقه برگزار می شود و در آن شرکت کننده ها باید با استفاده از شست پا با یکدیگر کشی بگیرند. این مسابقه از دهه 70 آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد. یکی از قهرمانان این رشته اعتقاد دارد که این مسابقه از جمله هیجان انگیزترین ها است. او گفته است که در این مدت 5 بار شست پایش شکسته است.

 

مسابقه های دنیا,عجیب ترین مسابقه های دنیا

 

فوتبال لجنی:

 

فنلاند نیز مانند انگستان یکی از مراکز مسابقات بسیار عجیب است. یکی از معروف ترین مسابقات در این کشور فوتبال در داخل یک گودال پر از لجن و گل و لای است. این مسابقه به مدت سه روز در یکی از شهرهای این کشور برگزار می شود. نکته جالب اینجاست که بازیکن ها باید در این شرایط 50 دقیقه نیز به بازی بپردازند. تیم های مختلفی از سراسر دنیا در این مسابقات شرکت می کنند.

 

مسابقه های دنیا,عجیب ترین مسابقه های دنیا

 

مسابقه اتوکشی:

 

یکی از خنده دار ترین و جالب ترین مسابقات دنیا توسط یک بچه 14 ساله پایه گذاری شد . منشا آن نیز در استرالیا است. در این مسابقه هر فرد باید در سخت ترین حالت ممکن که می تواند لباسش را اتو کند. افرادی که در این مسابقات شرکت می کنند لباسایشان را بالای کوه، در استخر تمساخ ها و جاهای عجیب دیگر اتو می کنند./مشرق