ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسابقات پرش ‌بااسب فرداآغازمی‌شود



 

 

 

مسابقات پرش ‌بااسب جام پیشرفت فرداآغازمی‌شود

 

در مشهد

مسابقات پرش ‌با اسب جام پیشرفت فردا آغاز می‌شود

مسابقات پرش‌ بااسب قهرمانی كشور با عنوان جام پیشرفت از فردا در مشهد آغاز خواهد شد.

هجدهمین دوره این رقابت در 4 رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مشهد برگزار خواهد شد.

مسابقات از روز سه‌شنبه (فردا) به مدت 4 روز تا روز جمعه 15 مردادماه ادامه خواهد یافت و در پایان از سواركاران برتر تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

در روز سه‌شنبه، مسابقه آزاد 2 بخشی در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود و فینال لیگ دسته یك در صبح و بعداز ظهر برگزار خواهد شد.

در روز چهارشنبه، لیگ قهرمانی باشگاهی كشور برگزار می‌شود، روز پنج‌شنبه جام پیشرفت رده نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد و در روز جمعه جام پیشرفت در رده بزرگسالان برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
پرش با اسب عرب سفید در مسابقات پرش با اسب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقات پرش با اسب ولی بی اسب! +تصاویر



مسابقات پرش با اسب ولی بی اسب! +تصاویر
اسب از جمله حیواناتی است که از آن در مسابقات مختلف استفاده می شود و حتی مبنای بسیاری از رشته های ورزشی است اما برگزاری مسابقات پرش با اسب اما بدون حضور اسب در نوع خدو می تواند جالب باشد.
پرش با اسب از جمله مسابقاتی است که طرفداران بسیاری دارد و این باعث شده است تا برخی از طرفداران این رشته دست به کار بسیار عجیبی بزنند.
به تازگی مسابقات"horseless horse jumping" یا همان " پرش با اسب بدون اسب" در بیش از 20 کشور دنیا از جمله آمریکا، کانادا و چندین کشور اروپایی در حال برگزاری است که در آن شرکت کنندگان نقش اسب ها را بازی می کنند.

 پرش با اسب,مسابقه پرش با اسب,مسابقات پرش با اسب

 در این مسابقات که تعداد شرکت کننده های آن تقریبا بین 40 تا 130 نفر است، افراد از روی موانعی مانند موانع اسب ها می پرند و باید تا جایی که امکان دارد با موانع برخورد نکنند.
بعضی از شرکت کننده ها در این مسابقه می گویند: ما از همان بچگی عادت به پرش از این موانع داشتیم و این مسابقه محلی برای نشان دادن استعدادهایمان است اما در مقابل افرادی نیز هستند که تنها برای خنده و تفریح در این مسابقه شرکتت می کنند.

 پرش با اسب,مسابقه پرش با اسب,مسابقات پرش با اسب

این مسابقات به مانند هر رقابت دیگری دارای قوانین خاص خودش است و در آن هر بازیکنی که در کمترین زمان ممکن  و با کمترین خطا مسیر را به پایان برساند برنده خواهد بود.
"فیل روزان" یکی از داورهای این مسابقه که به صورت رسمی مدرک داوری این مسابقات را دارد می گوید:"برای شرکت در این مسابقه شرکت کننده ها باید پولی را پرداخت کنند که البته این پول در اختیار مراکز خیریه قرار می گیرد."..

 پرش با اسب,مسابقه پرش با اسب,مسابقات پرش با اسب

منبع: باشگاه خبرنگاران