ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسابقات قهرمانی سافت‌بال ایران اوایل آذر برگزار می‌شود



 

 

 مسابقات قهرمانی سافت‌بال ایران اوایل آذر برگزار می‌شود

 

 

 

پیكارهای قهرمانی سافت‌بال ایران از اوایل آذر ماه به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد.به گزارش خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، انجمن بیس‌بال و سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی در نظر دارد مسابقات قهرمانی سافت‌بال ایران را در رده سنی بزرگسالان برگزار كند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این انجمن، پیكارها اوایل آذر ماه به میزبانی استان بوشهر برپا خواهد شد.

* همایش پرواز پاراگلایدر از فردا در ایلام آغاز می‌شود

انجمن ورزش‌های هوایی فدراسیون انجمن‌های ورزشی با همكاری هیأت ایلام در نظر دارد به مناسبت هفته تربیت بدنی، همایش پاراگلایدر را از فردا به مدت 3 روز در سایت پانروشان این استان برگزار می‌كند.

در این همایش كه به همت استانداری، میراث فرهنگی، اداره كل تربیت بدنی، هلال احمر و دانشگاه آزاد استان ایلام برپا خواهد شد، 60 ورزشكار از كرمانشاه، تهران، البرز و لرستان شركت می‌كنند.

همچنین به غیر از پرواز پاراگلایدر، رشته‌های پاراموتور، كایت و هواپیمای فوق سبك نیز به اجرای نمایش خواهند پرداخت و در پایان نیز به نفرات حاضر جوایزی اهدا می‌شود.../خبرگزاری فارس


ویدیو مرتبط :
مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا / ایران - هند (3)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود



 

 

 

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود

 

در پیست مجموعه ورزشی آزادی

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران به‌طور همزمان با مسابقات آسیایی این رشته، 15 و 16 مهرماه در پیست آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا» سومین راند مسابقات آسیایی موتوركراس قرار است روزهای پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 مهرماه با حضور 9 تیم آسیایی در تهران برگزار شود و این رقابت فقط در كلاس 125 سی‌سی پیگیری خواهد شد.

بر این اساس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، یك دوره مسابقات قهرمانی كشور نیز در كنار این رقابت آسیایی برگزار خواهد كرد كه در آن موتورسواران از استان‌های مختلف كشور در 3 كلاس، 65 سی‌سی، 85 سی‌سی و 250 سی‌سی به رقابت با یكدیگر خواهند پرداخت.

در كلاس 85 سی‌سی علاوه بر موتورسوارن ایرانی یك موتورسوار به‌عنوان میهمان از كشور فیلیپن نیز حضور خواهد داشت.