ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مریم رحیمی،بهترین فوتبالیست غرب آسیا



 

 

مریم رحیمی،بهترین فوتبالیست غرب آسیا

 

 

فوتبال3: بهترین بازیکن فوتبال بانوان غرب آسیا ایرانی است : مریم رحیمی . این بازیکن در مرحله مقدماتی دو گل از هشت گل ایران را به لبنان زد ، در مقابل امارات بار دیگر دو گل برای تیم ایران به ثمر رساند تا تعداد گل هایش به چهار برسد.

وی در آخرین بازی مرحله مقدماتی مقابل سوریه تنها در نیمه نخست بازی به میدان رفت و نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند اما این مساله را با زدن سه گل در بازی مقابل اردن در مرحله نیمه نهایی جبران کرد.

او در بازی برابر اردن یک هت تریک را در کارنامه خود ثبت کرد و سپس در بازی فینال با زدن یک گل دیگر به امارات توانست در مجموع هشت گل را در جریان این رقابتها برای به نام خود خود ثبت کند.

چهارمین دوره رقابتهای غرب آسیا با حضور هشت تیم در قالب دو گروه از دوازدهم تا بیست و یکم مهرماه در ابوظبی پایتخت امارات برگزار شد.

در گروه نخست این رقابتها تیم های ایران ، سوریه ، لبنان و امارات حضور داشتند و در گروه دوم نیز تیم هایی از اردن ، عراق ، فلسطین و بحرین حضور داشتند.

عنوان بهترین دروازه بان این رقابتها به دروازه بان تیم بحرین داده شد.

مریم رحیمی بازیکن 17 ساله ایرانی ،به زعم بسیاری از کارشناسان فوتبال کشورمان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال زنان کشور محسوب می شود که آینده بسیار درخشانی پیش رو دارد..../فوتبال3


ویدیو مرتبط :
غرب آسیا، نه خاورمیانه!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشورهای غرب آسیا برای حمایت از كاراته ...



 

كشورهای غرب آسیا  برای حمایت از كاراته ایران قول مساعد دادند

 

كشورهای غرب آسیا برای حمایت از كاراته ایران قول مساعد دادند.خبرگزاری فارس: شماری از كشورهای غرب آسیا قول مساعددادند تا از ایران در انتخابات اتحادیه آسیا و جهان حمایت كنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، عباس احمدپناهی در هنگام حضورش در امارات با روسای فدراسیون های عربستان، امارات، عمان، قطر، یمن و بحرین دیدار و گفت و گویی داشت.

 

آنها درباره ورود بیشتر كشورهای غرب آسیا به اتحادیه كاراته قاره كهن و گرفتن كرسی های جهانی با یكدیگر به توافقاتی دست یافتند.

 

از انجا كه ایران از نظر سطح فنی در كاراته آسیا و جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد، این كشورها قول مساعد برای حمایت از كشور ما دادند.

 

همچنین قرار است پناهی همراه كاراته كاران راهی المپیك هنرهای رزمی شود تا در آنجا با كشورهای جهانی به رایزنی های خود ادامه دهد..../ خبرگزاری فارس