ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مردان منصوریان در یک قدمی 50 هزار دلار



اخبار, منصوریان,اخبار ورزشی

مردان منصوریان در یک قدمی 50 هزار دلار

تیم ملی امید ایران در دومین بازی اش مقابل قطر با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

تیم ملی امید ایران در دومین بازی اش در تورنمنت چهارجانبه قطر از ساعت 18:30 در دوحه به مصاف میزبان بازیها رفت و در پایان با گل های دقیقه 42 کاوه رضایی و 58 امید عالیشاه با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

دو تیم در نیمه اول بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند و حملات متعددی روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما موقعیت چندان قابل توجهی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه کاوه رضایی در دقیه 42 روی پاس در عمق محسن مسلمان تک به تک شد و با فریب دروازه بان گل اول ایران را به ثمر رساند.

شاگردان منصوریان با آغاز نیمه دوم بار دیگر قدرت خود را به حریف دیکته کردند و این بار امید عالیشاه در دقیقه 58 با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه سقف دروازه قطر را فرو ریخت.

اما در ادامه ناجی بازیکن قطری یکی از گل های خورده تیمش را جبران کرد و در دقیقه 65 با ضربه ای فنی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

ایران که در اولین بازی اش نیز با یک گل از سد مراکش گذشته بود، سه شنبه در سومین بازی باید مقابل ترکیه صف آرایی کند. قهرمان تورنمنت جایزه 50 هزار دلاری را از آن خود خواهد کرد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
‫خفن ترین موزیک ویدیو ایرانی به ارزش 50 هزار دلار از محسن چاوشی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این خواننده هالیوودی ماهی 50 هزار دلار لباس می خرد!



خواننده هالیوودی, لباس خواننده هالیوودی

" این خواننده ۲۹ ساله که به پوشیدن لباسهای عجیب و غریب شهرت دارد خودش هم اعتراف کرده است که در گذشته برای پوشیدن چنین لباسهایی شجاعت و جرات کافی نداشت."

خواننده هالیوودی, لباس خواننده هالیوودی

نیکی میناژ معمولا" در هر ماه حدود ۵۰ هزار دلار برای خرید لباس وکیف و کفش هزینه می کند.

 

خواننده هالیوودی, لباس خواننده هالیوودی


این خواننده مشهور خودش هم قبول دارد که وقتی تازه مشهور شده بود مقدار بسیار زیادی از درآمدش را برای خرید کفشها و کیفهای گرانقیمت هدر می داد.

 

خواننده هالیوودی, لباس خواننده هالیوودی


او به مجله "ووگ" گفت:"در آن زمان من هر ماه حدود ۵۰ هزار دلار برای خرید لباس و وسایلی مانند کفشهای فندی ، ورساچه و غیره هزینه می کردم و تعداد زیادی کیف لویی ویتون خریدم ."
علاوه بر خریدن وسایل و لباسهای گرانقیمت ، نیکی میناژ مقداری از پولهایش را نیز برای طرفداران خود خرج می کرد.

 

خواننده هالیوودی, لباس خواننده هالیوودی


او گفت:"یک شب من به رستوران " نگریل" رفته بودم. ۱۰ نفر از طرفدارانم همراه من خارج از رستوران ایستاده بودند ، من برای همه آنها غذا خریدم."
منبع : aftabir.com