ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مرجان سرمربی موقت تیم ملی بحرین شد


در پی اخراج عدنان حمد دستیار وی موقتاً هدایت تیم ملی فوتبال بحرین را بر عهده گرفت.

خبرگزاری تسنیم: پس از اخراج عدنان حمد عراقی از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال بحرین به خاطر کسب نتایج ضعیف، اتحادیه فوتبال این کشور مرجان عید را به عنوان سرمربی موقت این تیم معرفی کرد. به این ترتیب وی به طور موقت هدایت بحرینی‌ها را بر عهده خواهد داشت تا پس از مسابقات جام خلیج فارس مربی جدید این تیم انتخاب شود.

به گزارش تسنیم، بحرین در کنار تیم‌های امارات و قطر همگروه تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌‌های 2015 آسیاست که قرار است از ماه ژانویه 2015 در استرالیا شروع شود.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مرجان عید، مربی تیم ملی بحرین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات کی روش بعد از پیروزی تیم ملی برابر بحرین/واکنش سرمربی بحرین به شکست برابر ایران



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی روش

 

اخبار ورزشی - گزارش خبرنگار اعزامی فارس از استرالیا
کی‌روش: بازی سختی پشت‌سر گذاشتیم/ با پیراهن تیم ملی وظیفه آدم 100 کیلو گرم می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل بحرین صحبت‌های خود را عنوان کرد.

به گزارش  فارس، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی ایران مقابل بحرین اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم بحرین در ابتدای بازی بهتر از ما بود چند دقیقه‌ای طول کشید تا جا بیفتیم. پس از چند دقیقه تمرکز لازم و سرعت کافی را پیدا کردیم.فکر می‌کنم بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم حتی بحرین در زمانی که 2 بر صفر عقب افتاده بود فوتبال خوبی را بازی کرد. باید زودتر گل می زدیم دژاگه باید توپ را گل می کرد اما مستحق برد بودیم.

وی ادامه داد: در 10 دقیقه پایانی بازی هم به خاطر اینکه به مهاجمان استراحت بدهیم تعویضشان کردیم برد خوبی را به دست آوردیم به بازیکنانم و همچنین تیم خوب بحرین تبریک می گویم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد اینکه فکر می‌کنید اهمیت زدن گل اول در دقایق پایانی نیمه نخست چقدر مهم بود و همچنین برخی بازیکنان بهترین عملکردشان را داشتند و برخی دیگر این گونه نبودند گفت: برای هر تیمی خوشایند است که در آن دقایق به گل برسد. برتری میدان در نیمه نخست با ما بود و در نتیجه به گل هم رسیدیم. فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم اما شخصا به عنوان تیمی به عملکرد بازیکنان نگاه می‌کنم نه فردی.برای من همیشه عملکرد تیمی از انفرادی مهم‌تر است. وقتی از عملکرد تیمی راضی باشیم 3-4 بازیکن در پایان بازی می‌درخشند. عملکرد پولادی، حسینی و وریا غفوری خوبی بود و بحرینی که در ضدحمله برنامه داشت نتوانست آن را پیاده کند. من در مورد عملکرد تیمی صحبت می کنم و این وظیفه شماست که در مورد عملکرد انفرادی بازیکنان صحبت کنید.

وی افزود: ما نباید فراموش کنیم که جام ملت‌های اسیا مهم‌ترین رویداد در آسیا است اما امروز شاهد بودیم که پورعلی‌گنجی که هیچ گاه بازی رسمی نداشته عملکرد خوبی داشت از غفوری هم نباید بگذریم که عملکرد خوبی داشت یادمان نرود که پیراهن تیم ملی در رختکن 100 گرم است اما وقتی آن را برتن می‌کنید وظیفه سنگینی دارید و وظیفه‌تان 100 کیلوگرم می‌شود.

کی‌روش در مورد اینکه شهر ملبورن برای تیم ملی خوش‌شانس است و دوست دارد به این شهر بازگردد گفت: باید بگویم که هواداران حمایت فوق‌العاده‌ای از ما نشان دادند هر جایی که موفق باشیم فرقی نمی کند سواحل استرالیا یا هر جای دیگر تفاوتی ندارد قصد داریم موفقیت‌هایمان را ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد استفاده کم از جهانبخش تصریح کرد: مسئله خاصی نیست برای من فرقی ندارد بازیکن 90 دقیقه بازی کند یا 10 دقیقه. تمام بازیکنان جزئی از موفقیت تیم هستند بدون بازیکنان نیمکت نشین نمی توانیم موفق باشیم فرصت نداریم بازی دوستانه زیادی برگزار کنیم و بازیکنان جوان تجربه کسب کنند. من در این بازی به 3 بازیکن جوان این فرصت دادم که تجربه بازی ملی داشته باشند آنها باید در 15 دقیقه یا 150 دقیقه تجربه لازم را به دست آورند.

 

-------------------------------------

 

اخبار ورزشی - سرمربی بحرین: از لحاظ روحی کم‌تجربه‌تر بودیم/ گل نیمه اول شرایط آنها را بهتر کرد

سرمربی تیم ملی بحرین کمبود تجربه بازیکنان تیمش را عامل اصلی شکست این تیم مقابل ایران دانست.

به گزارش فارس، مرجان عید پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ایران گفت: در نیمه اول موقعیت‌های گل ایران بسیار کم بود و ما شانس‌های بیشتری برای گل‌زنی داشتیم، از لحاظ روحی نسبت به ایران کم‌تجربه‌تر بودیم و همین مسئله ما را دچار مشکل کرد.

وی افزود: گل دوم ایران روی اشتباه دفاع ما به ثمر رسید، در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، دو بازی دیگر باقی مانده و هنوز هم شانس صعود به مرحله بعد را داریم.

سرمربی تیم ملی بحرین در ادامه تاکید کرد: تک گلی که ایران در دقیقه پایانی نیمه اول به ثمر رساند شرایط آنها را برای نیمه دوم بهتر کرد، ما فرصت‌های خوبی داشتیم ولی استفاده نکردیم تا بازنده بازی شویم.

اخبار ورزشی - فارس