ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربی پالرمو اخراج شد



 

 

 

مربی پالرمو اخراج شد

 

سران باشگاه پالرمو، دلیو روسی، مربی تیمشان رااز سمت خود برکنار کردند.

طبق اعلام رسمی سران باشگاه پالرمو، آنها دلیو روسی، مربی این باشگاه را از سمت خودبرکنار کردند و انتظار می رود که سرسه کسمی جانشین او شود.

در بیانیه ای که در وب سایت رسمی باشگاه پالرمو منتشر شده می خوانیم:« سران باشگاه پالرمو بدین ترتیب اعلام می کنند که دلیو روسی، مربی این تیم از سمت خود در جایگاه مربی اصلی تیم برکنار شد و سران باشگاه می خواهند از زحمات این مربی تشکر کنند.»

این برکناری در حالی صورت گرفت که مائوریتزیو زامپارینی در صحبتهایی اعلام کرده بود که پس از شکست 0-7 پالرمو مقابل اودینزه:« شانس ادامه حضور او یک در صد خواهد بود.»

اکنون سران باشگاه پالرمو در صحبتهایی اعلام کردند که سرسه کسمی، مربی سابق تیمهای برشا و لیورنو، جانیشن روسی خواهد شد.

در ادامه این بیانیه می خوانیم:« سران باشگاه پالرمو سرسه را مربی اصلی تیمشان می دانند. او در روز سه شنبه تیم را تمرین خواهد داد و در ساعت 18.30 به وقت محلی معارفه خواهد شد.

جزئیات بیشتر در مورد طول مدت قرارداد و دستمزد او منتشر نشده است. به علاوه به این نکته اشاره شده که کسی در دیدار یکشنبه شب مقابل لاتزیو روی نیمکت مربیگری پالرمو خواهد نشست.


ویدیو مرتبط :
عصبانیت مربی از اخراج بازیکنش در لیگ بولیوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژوزه پسیرو اخراج شد؛ ناصرالجوهر مربی عربستان شد



 

 

ژوزه پسیرو اخراج شد؛ ناصرالجوهر مربی عربستان شد

 

پس از باخت عربستان در مقابل سوریه

ژوزه پسیرو اخراج شد؛ ناصرالجوهر مربی عربستان شد

اتحادیه فوتبال عربستان ژوزه پسیرو را از سمت مربی‌گری تیم ملی این کشور برکنار کرد و ناصرالجوهر را به جای او برگزید.

پسیرو ماه‌ها بود تحت فشار شدید انتقادات قرار داشت و شکست مقابل سوریه در جام ملت‌های آسیا آخرین ضربه را به او وارد کرد.

در بیانیه اتحادیه فوتبال عربستان آمده است: «ژوزه پسیرو را پس از شکست امروز اخراج کردیم و ناصر الجوهر ماموریت ما را در جام ملت‌ها ادامه خواهد داد.»

عربستان که سه بار فاتح جام ملت‌های آسیا شده از مدعیان قهرمانی بود، اما با دو گل عبدالرزاق الحسین مقابل سوریه شکست خورد.

پسیرو پس از ناکامی در رساندن عربستان به جام جهانی زیر تیغ تیز انتقادات قرار داشت و پس از آن رابطه خوبی با رسانه‌های عربستان نداشت.

الجوهر در سال 2000 به طریقی مشابه جانشین میلان ماچالا در جام ملت‌های آسیا شد و تیمش را به فینال برد، جایی که آنها به ژاپن باختند.

او همچنین در جام جهانی 2002 هدایت تیم را به عهده داشت. او در سال 2008 پس از اخراج هلیوس دوس آنخوس دوباره مربی عربستان شد ولی پس از باخت به کره شمالی استعفا داد.

الجوهر که در دوران بازی مدافع بود به خوبی به تیم انگیزه می‌دهد، هرچند که او هم در یک سال آخری که مربی عربستان بود با رسانه‌ها صحبت نکرد. او در دو سال گذشته مشاور فنی تیم بوده است.

شاهزاده سلطان بن فهد بن عبدالعزیز، رییس اتحادیه فوتبال عربستان در این اخراج نقشی کلیدی داشته است. او پس از بازی با پسیرو دیدار کرده بود و گفت: «کیفیت بازیکنان آن طور که می‌خواستیم نبود. آنها با جان و دل بازی نکردند. من بازیکنان را مقصر می‌دانم و مربی را اخراج کردم. این برای عربستان سعودی پذیرفتنی نیست. مربی زمان کافی برای انجام کاری بی‌نقص و کامل داشت؛ بیش از یک سال و نیم.»