ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربی دانمارک در مس کرمان



 

مربی دانمارک در مس کرمان

 

مسئولان تیم مس کرمان اینبار قصد جذب مربی تیم ملی دانمارک را دارند. سرپرست مس کرمان دلیل سفر مدیرعامل این باشگاه به ارمنستان را مذاکره با مربی سابق تیم ملی دانمارک در دو دوره جام جهانی دانست.

پس از آنکه مسئولان تیم مس کرمان از جذب دیاز مدافع برزیلی 25 ساله در مس کرمان به عنوان بازیکن سابق تیمهای سائوپولوی، ویکتوریکا و اینترناسیونال برزیل خبر دادند، اینبار قصد جذب مربی تیم ملی دانمارک را دارند.

سرپرست تیم مس کرمان، ساسان موسوی دلیل سفر فتح الله نژاد زمانی مدیرعامل این تیم به ارمنستان را مذاکره با این مربی دانسته است و گفته این مربی سابقه مربیگیری در تیم دانمارک در دو جام جهانی دارد.

وی با وجود همراهی این مربی با تیم ملی دانمارک در جام جهانی گفته است، تخصیص این مربی کار در تیمهای پایه است.

موسوی بیان داشته است که این مربی به کرمان می آید تا در خصوص فعالیت تیمهای پایه کرمان نظارت داشته باشد.

وی همچنین از عزیمت مس کرمان به ترکیه در روز هفت تیرماه خبر داد.

در حالی که هر روز از مس کرمان چنین خبرهایی منتشر می شود که به گفته یکی از کارشناسان ورزشی سوابقی از بازیکن برزیلی مس کرمان که گفته می شود بازیکن تیمهای همچون سائوپولوی و اینترناسیونال و ویکتوریای برزیل است در این تیمها یافت نشده است.

مرفاوی نیز طی مصاحبه ای که در جمع خبرنگاران انجام داده است روند جذب بازیکن در مس کرمان را نگران کننده دانسته است و گفته لیست مورد نظر این مربی تاکنون جذب نشده است و در مقابل تعدادی از بازیکنان مس کرمان این تیم را ترک کرده اند.

مدیرعامل مس کرمان نیز در مصاحبه با خبرنگار مهر گفته است بازیکنانی که مس کرمان در فصل جاری جذب کرده است در زمین مسابقه خود را نشان می دهند.

بسیاری از فوتبالدوستان کرمانی و کارشناسان نیز در این میان درحالی که روند جذب بازیکن مس کرمان را در فصل نقل و انتقالات مطلوب نمی دانند منتظر شروع لیگ برتر و بررسی عمکلرد مس کرمان هستند.

 

 


ویدیو مرتبط :
حواشی دیدار مس کرمان و مس رفسنجان (2)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر تلخ برای جامعه فوتبال/مربی مس کرمان دار فانی را وداع گفت



مربی مس کرمان ,مهدی محمدی

خبر تلخ برای جامعه فوتبال مربی مس کرمان دار فانی را وداع گفت

مربی تیم فوتبال مس کرمان که چند هفته پیش سکته کرده بود دار فانی را وداع گفت.

مهدی محمدی، مربی تیم فوتبال مس کرمان چند هفته گذشته به علت سکته قلبی و مغزی در بیمارستان بستری شده بود. او امروز دار فانی را وداع گفت.

این مربی کهنه‌کار کرمانی بامداد شنبه دوم شهریورماه بر اثر احساس درد در ناحیه قلب خود از خواب بیدار شد و خانواده خود را از این درد مطلع کرد اما تا زمان رسیدن اورژانس دچار سکته قلبی شد.

به این مربی پیشکسوت در بیمارستان شفا آمپولی تزریق شد و تا عصر در وضعیت عادی به سر می‌برد و مشکل چندانی نداشت اما پس از این حال وی رو به وخامت رفت و به علت وجود لخته خون در ناحیه مغز به سکته مغزی هم دچار شد و پس از رفتن به کما از بیمارستان شفا به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد و سرانجام این مربی با زندگی در این دنیا وداع کرد./فارس