ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربی برزیلی فولادماهان به ایران می‌آید



 

 

مربی برزیلی فولادماهان هفته آینده به ایران می‌آید

 

تمدید قراداد با برونو

مربی برزیلی فولادماهان هفته آینده به ایران می‌آید

مربی برزیلی گلرهای فولادماهان بعد از تمدید قراردادش، هفته آینده به ایران می‌آید.

برونوی برزیلی كه فصل گذشته مسئولیت آماده‌سازی گلرهای تیم فولادماهان را به عهده داشت، امسال نیز با تمدید قراردادش با قهرمان لیگ همكاری خواهد كرد.

احمد شمس سرپرست این تیم اصفهانی با تایید این خبر به فارس گفت: كار تمدید قرارداد با برونو تمام شد و او اوایل هفته آینده وارد ایران خواهد شد.
این‌ روزها ماهانی‌ها جز شنبه‌ها كه فقط یك جلسه تمرین دارند، بقیه روزهای هفته صبح و بعدازظهر زیر نظر سیدمهدی ابطحی تمرین می‌كنند.

رضا ناصری، حمیدرضا ابراری‌نیا، حسین حسینی، فرهاد فخیم، محمد هاشم‌زاده، حسین سلطانی، احمد باغبانباشی، مجید رئیسی، وحید شمسایی، جواد اصغری‌مقدم، محمد طاهری، حسین طیبی، اصغر حسن‌زاده، مصطفی طیبی و محسن زارعی 15 بازیكنی هستند كه نام‌شان در فهرست بازیكنان این تیم دیده می‌شود.
لیگ برتر فوتسال از 14 مرداد ماه با شركت 14 تیم آغاز خواهد شد.
تیم ماهان در هفته اول این رقابت‌ها باید به مصاف تیم هم‌خانواده‌اش یعنی فیروزصفه اصفهان برود.


ویدیو مرتبط :
تقلب مربی مصری از روی دست مربی ایران !! پاارا المپیک 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطبی: مربی دیگری جانشین من در تیم شایسته ایران می‌شود



 

 

قطبی: مربی دیگری جانشین من در تیم شایسته ایران می‌شود

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باردیگر از تصمیمش برای کناره‌گیری از این تیم در پایان جام ملت‌های آسیا خبر داد.

"افشین قطبی" درباره تصمیمش مبنی بر جدایی از تیم ملی گفت: در هفته‌های گذشته بحث‌های قدیمی درباره جانشینی من در تیم ملی مطرح شده که این مسایل به وضعیت تعادل تیم ضربه می‌زند. فاصله کمی تا جام ملت‌های آسیا باقی مانده و تیم باید تمام تمرکزش را برای موفقیت در این رقابت‌ها معطوف کند.

"قطبی" ادامه داد: تمام مردم ایران، رسانه‌ها و مقامات ورزشی در فاصله 60 روز مانده تا جام ملت‌های آسیا از تیم ملی حمایت می‌کنند. همانطور که از بازی‌های تیم ملی مشخص است در سال گذشته سبک بازی تیم را عوض کردیم تا فوتبالی مدرن ارائه دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از گفت‌وگوی شفاهی‌اش با سران فدراسیون خبر داد و گفت: مسئله جدایی از سرمربیگری تیم ملی را به صورت شفاهی با سران فدراسیون در میان گذاشتم. امیدوارم که یک مربی دیگر جانشین من در تیم شایسته ایران شود.

"علی کفاشیان" رییس فدراسیون فوتبال ایران با رد شایعه‌های حضور فرانک رایکارد سرمربی پیشین تیم فوتبال بارسلونا و حال حاضر گالاتاسرای گفت: در این باره هیچ چیزی نشنیده‌ام.