ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مذاكره ترابیان با دو مربی خارجی در امارات



 

 

 

مذاكره ترابیان با دو مربی خارجی در امارات

 

آقای X در نزدیکی نیمکت تیم ملی

مذاكره ترابیان با دو مربی خارجی در امارات

سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در امارات با دو سرمربی تایید شده فدراسیون مذاکره کرد.

هر روز که می گذرد گمانه زنی ها در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی بیشتر می شود اما همچنان مسئولان فدراسیون فوتبال اسمی را تایید نمی کنند.

در همین راستا عباس ترابیان سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال به امارات سفر کرده تا با گزینه های مورد نظر مذاکراتی انجام دهد.

ترابیان با دو مربی خارجی مذاکراتی انجام داده است. سرپرست کمیته روابط بین الملل نه با مدیربرنامه های این دو مربی بلکه با خود آنها صحبت کرده اما اینکه دو گزینه مورد نظر چه زمانی جواب دهند مشخص نیست.

گفتنی است، جامعه فوتبالی ایران همچنان باید منتظر اعلام نام آقای X که قرار است روی نیمکت تیم ملی بنشید، باشند.

سرپرست کمیته روابط بین الملل امشب به تهران بازمی گردد تا فردا گزارش کار خود را به علی کفاشیان ارائه دهد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مهدی علی، مربی تیم ملی امارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاكره پنهانی فدراسیون فوتبال با یك مربی خارجی



 

خرس طلایی جشنواره برلین در دستان اصغر فرهادی

 

در شرایطی كه اخبار ضدونقیضی در مورد سرمربی آینده تیم ملی شنیده می شود،اخبار پشت پرده حكایت از مذاكره مخفیانه فدراسیون فوتبال با یك مربی خارجی دارد.

بعد از منصرف شدن كارلوس كروش از پذیرفتن سرمربیگری تیم ملی ایران،گمانه زنی های مختلفی در مورد حضور مربی داخلی یا خارجی روی نیمكت تیم ملی انجام شده است اما شنیده می شود فدراسیون فوتبال مذاكره با یك گزینه خارجی را به جلو برده است. نكته قابل توجه اینكه عباس ترابیان سرپرست كمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال روز جمعه اعلام كرده بود كه در صورت برطرف شدن مشكلات،احتمال حضور كروش در ایران وجود دارد اما به نظر می رسد این اظهار نظر ترابیان تاكتیكی برای پایین آوردن قیمت گزینه مورد نظر است. او حتی در مورد خود كارلوس كروش نیز از این تاكتیك استفاده كرد به طوری كه تا چند روز مانده به سفر كروش به ایران، بحث مذاكره با روژه لومه نیز مطرح شده بود تا رقیبی كاذب برای كروش باشد و از بالا رفتن قیمت او جلوگیری كند. ترابیان حتی چند ماه قبل برای برگزاری بازی با برزیل و نیجریه نیز از تاكتیكی مشابه استفاده كرد و تا چند روز مانده به برگزاری آن بازی ها، هرگونه خبری در مورد آنها را تكذیب می كرد تا از كارشكنی های احتمالی جلوگیری كرده باشد. حالا دوباره شنیده می شود كه كمیته بین الملل در حال مذاكره با یك مربی خارجی دیگر است و ترابیان قرار است در جلسه امروز كمیته فنی، گزارشی در مورد روند اینه مذاكرات به اعضاء ارائه كند. در این رابطه شنیده می شود چند مربی مطرح كه یكی از آنها رادومیر آنتیچ سرمربی سابق تیم ملی صربستان و فردی كه سابقه مربیگری در تیم های رئال مادرید و بارسلونا را هم دارد، بوده، به فدراسیون فوتبال ایران پاسخ منفی داده اند اما نظر یكی از گرینه ها مثبت بوده كه در حال مذاكره با فدراسیون فوتبال است. تاكید عباس ترابیان بر انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی را هم باید در همین راستا ارزیابی كرد زیرا تیم ملی تاچند ماه دیگر بازی رسمی ندارد و فدراسیون می تواند با خیال راحت فرد مورد نظر خود را انتخاب كند.

بی تردید بعد از جلسه روز شنبه كمیته فنی فدراسیون فوتبال و همچنین در روزهای آینده اخبار دقیق تری در این رابطه منتشر خواهد شد.../ایلنا