ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدیر فنی باشگاه اوساسونا:با رفتن نکونام 2.5 میلیون صرفه جویی کردیم!



واکنش مدیر فنی اوساسونا به جدایی نکونام

مدیر فنی باشگاه اوساسونا گفت: «با رفتن نکونام 2.5 میلیون صرفه جویی کردیم.»

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت السادار اسپانیا با تأیید خبر انتقال جواد نکونام از اوساسونا به استقلال تهران در این خصوص به مصاحبه با مدیر فنی این باشگاه اسپانیایی پرداخت.

اولین واکنش آنخل مارتین گونزالس مدیر ورزشی باشگاه اوساسونا به انتقال جواد اشاره به صرفه جویی 2.5 میلیون یورویی اوساسونا با این انتقال بود.

گونزالس گفت: «با توافقات صورت گرفته نکونام اکنون یک بازیکن آزاد است و ما هم مبلغ 2.5 میلیون یورو برای قرارداد سال آینده را به او نمی دهیم و با این مبلغ صرفه جویی می توانیم از معامله ای که انجام دادیم خوشحال باشیم.»

این بازیکن ایرانی به طور فزاینده ای نا منظم و پرنوسان شده بود البته ما فراموش نمی کنیم که او سال ها در دیدارهای مهمی کنار ما بود و حتی با ارائه بازی های پرنوسان نیز امتیازات زیادی برای اوساسونا کسب کرد. ما از اینکه لازم نیست هیچ مبلغی به این بازیکن بپردازیم شگفت زده و خوشحالیم و به همین دلیل بی صبرانه در انتظار قطعی شدن رفتن نکونام به تیم ایرانی هستیم تا بتوانیم تکلیف جانشین او را روشن کنیم.


ویدیو مرتبط :
سوالات امتحانات دکتری رشته های مدیریت و حسابداری 422 مبانی صرفه جویی و اصول مدیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عذرخواهی دوباره نکونام و شجاعی از هواداران اوساسونا/ اشتباه کردیم!



 

 

 عذرخواهی دوباره نکونام و شجاعی از هواداران اوساسونا/ اشتباه کردیم!

 

 

در حالی که مسعود شجاعی و جواد نکونام پیش از آغاز رقابت‌های این فصل لالیگا یک بار به دلیل تاخیر چهار روزه خود در تمرین‌های پیش فصل اوساسونا از هواداران این تیم عذرخواهی کرده بودند، سه شنبه دوباره از هواداران اوساسونا در رابطه با این تاخیر خود عذرخواهی کردند.

 

سایت باشگاه اوساسونا گزارش داد، بازیکنان ایرانی این تیم روز سه‌شنبه تصمیم گرفتند که از طریق سایت اوساسونا بار دیگر به خاطر تاخیر چهار روزه در تمرین‌های پیش فصل و انتقادهایی که در طول این ماه‌ها تحمل کرده‌اند از هواداران این تیم عذرخواهی کنند.

سایت رسمی باشگاه اوساسونا در ادامه می نویسد: آنها تصمیم گرفته بودند که در این مورد سکوت خود را نشکنند و به کار خود در اوساسونا ادامه دهند و امیدوار بودند پس از آن که به دلایل غیرفنی جایگاه خود را در ترکیب تیم از دست دادند بار دیگر شرایط به حالت عادی بازگردد.

نکونام و شجاعی سه شنبه از یک مترجم ایرانی استفاده کردند تا بتوانند دیدگاه‌های خود در این زمینه را بهتر بیان کنند تا تاخیر چندروزه‌ی آنها به دست فراموشی سپرده شود و بتوانند بار دیگر حمایت هواداران را به دست آورند.

جواد نکونام درباره تاخیر چند روزه اش در تمرین‌های پیش فصل عنوان کرد: "به اینجا آمده ام تا بار دیگر از هواداران عذرخواهی کنم. نمی خواهم این گونه احساس شود که از باشگاه و از هواداران فاصله گرفته‌ایم. من در تمرین‌های پیش فصل چند روز تاخیر داشتم اما نمی خواهم وارد جزئیات شوم. ما اشتباه کردیم و اکنون هرگونه جریمه‌ی نقدی یا ورزشی را می پذیریم."

نکونام در ادامه افزود:" از هم تیمی‌ها، هیات مدیره باشگاه و همه‌ی هواداران عذرخواهی می کنم. باشگاه قوانین داخلی دارد و هر بازیکنی که اشتباهی مرتکب شود طبق قانون با او برخورد می شود. ما دیر رسیدیم اما عده‌ای می خواهند به دلیل این اشتباه ما را محروم کنند."

نکونام درباره آخرین دیدار اوساسونا در لالیگا که روز یک شنبه برگزار شد، عنوان کرد: "یک شنبه من در مقابل مربی، مدیر و دیگر بازیکنان مورد اعتراض هواداران قرار گرفتم. از هواداران می خواهم اگر احساس می کنند شرایط بهتر شده تشویق کنند و به جای سوت زدن هورا بکشند."

هافبک ایرانی اوساسونا همچنین درباره تصاویر منتشر شده در سایت‌های اینترنتی که این دو بازیکن را در حال لبخند زدن به تصویر کشیده بود، توضیح داد: «از این عکس‌ها اشتباه برداشت شده است. اعتراض هواداران از لحاظ روانی روی کار من تاثیر می‌گذارد و این مساله ما را در مقابل هواداران قرار می‌دهد؛ چیزی که ما اصلا نمی‌خواهیم. ما فصل جدید لالیگا را آغاز کرده‌ایم و هنوز شرایط آن گونه که انتظار داشتیم خوب پیش نرفته است و ما هم به خاطر آن مورد سرزنش قرار گرفته‌ایم. فضای حاکم برای ما بسیار سخت و دشوار است. بیایید انتقادها را فراموش کنیم و خطاها را ببخشیم. ما هم با تمام وجود از تصمیم باشگاه استقبال می‌کنیم.»

نکونام خطاب به هواداران گفت: «هواداران حق دارند که انتقاد کنند چرا که آن‌ها همیشه در کنار تیم بوده‌اند اما این هم درست نیست که کسی را در طول دو یا سه ماه، این گونه مورد انتقاد قرار داد. مساله برای ما کاملا تمام شده و فراموش شده تلقی می‌شود. بیایید این مساله را فراموش کنیم و شادمانی را در زمین مسابقه به تیم برگردانیم. این برای همه خوب خواهد بود. امیدوارم از یکشنبه هفته آینده هیچ حریفی نتواند حتی یک امتیاز از ما بگیرد.»

مسعود شجاعی هم درباره‌ی تاخیر در تمرین‌های پیش فصل گفت: «من و نکونام دیر رسیدیم و به همین دلیل از همه هواداران عذرخواهی می‌کنیم. می‌دانم که این مساله برای هواداران اهمیت زیادی دارد اما به نظر می‌رسد اشخاصی در این بین وجود دارند که می‌خواهند از این تاخیر ما سوء استفاده کرده و کار را به حاشیه بکشند. فکر می‌کنم خطای ما بزرگ‌نمایی شده، همه چیز کمی مسخره به نظر می‌رسد. از هواداران می‌خواهم که خودشان عملکرد ما را مورد قضاوت قرار دهند و به گفته‌های دیگران کاری نداشته باشند. بار دیگر اگر هواداران به دلیل غیبت ما ناراحت شده‌اند، از آن‌ها تقاضای بخشش می‌کنیم.»

در حالی که ممکن است این مسائل برای هر بازیکنی در دنیای فوتبال اتفاق بیافتد، اما مشخص نیست که چرا باشگاه اوساسونا اصرار دارد نکونام و شجاعی بار دیگر از هواداران تیم عذرخواهی کنند. ضمن این که به گفته‌ی نکونام این تاخیر با هماهنگی با باشگاه اوساسونا و برای مذاکره با چند تیم دیگر صورت گرفته بود.../ایسنا