ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدیر برنامه‌های کونته در لندن


رسانه‌های انگلیسی خبر توافق باشگاه چلسی با آنتونیو کونته را تایید کردند و نوشتند که این مربی ایتالیایی فصل بعد روی نیمکت آبی پوشان لندنی خواهد نشست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه سان، دو روز پیش روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا از توافق آنتونیو کونته سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا با باشگاه چلسی برای فصل بعد خبر داد و نوشت که سرمربی آتزوری بعد از یورو 2016 رسما هدایت آبی پوشان لندنی را برعهده خواهد گرفت.

رسانه های انگلیسی خبر توافق کونته با باشگاه چلسی را تایید کردند. روزنامه سان نوشت که مدیر برنامه‌های کونته امروز(پنج شنبه) وارد لندن می‌شود تا با چلسی گفت‌و‌گوهای پایانی را انجام دهد و با این تیم قرارداد امضا کند.

روزنامه دیلی میرر هم نه تنها خبر توافق چلسی با کونته را تایید کرد بلکه نوشت که این مربی بازیکنان مورد نظر خود برای پیوستن به چلسی را هم به سران این باشگاه معرفی کرده که ناینگولان ستاره بلژیکی رم یکی از آنها است.

هدایت چلسی را گاس هیدینک برعهده دارد اما او مربی موقت آبی‌پوشان لندنی است و در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد تا جای خود را به کونته دهد.


ویدیو مرتبط :
سیروان میگه بقیه مدیر برنامه دارن ماهم مدیر برنامه داری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بمباران ایران توسط اسرائیل، معضل جدید برنامه ریزان المپیک لندن!



تازه ترین ایپزود از جنگ روانی علیه ایران

بمباران ایران توسط اسرائیل، معضل جدید برنامه ریزان المپیک لندن!

گاردین نوشت: در حالیکه توجهات در مسابقات المپیک بر روی مدال ها و رکوردهای جهانی خواهد بود، گروهی در طبقه ی نهم برج "کناری وارف" آماده ی مقابله با ایجاد این چالش ها هستند: بمباران ایران توسط ایران یا هر بحران ناگهانی جهانی دیگر.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

گاردین نوشت: در حالیکه توجهات در مسابقات المپیک بر روی مدال ها و رکوردهای جهانی خواهد بود،  گروهی در طبقه ی نهم برج "کناری وارف" آماده ی مقابله با ایجاد این چالش ها هستند: بمباران ایران توسط اسرائیل یا هر بحران ناگهانی جهانی دیگر.

مسئولان المپیک، پلیس و دیپلمات های بریتانین که در "مرکز هماهنگی" مشغول به فعالیت هستند، به مدت 9 ماه خود را برای بدترین سناریوها آماده کرده اند. اگر اتفاقی غیرعادی در جهان رخ دهد، انها قادر به واکنش سریع و موفقیت امیز دارند.

مسئولان بریتانیایی تدارکات امنیتی زیادی در مقابل یک حمله ی تروریستی احتمالی در لندن آماده کرده اند. اما یک جنگ یا کودتا در خارج از بریتانیا هم می تواند  باعث پیچیدگی اوضاع شود چراکه 120 تن از سران کشورها و دولت ها در انگلیس حضور خواهند داشت.

حمله ی اسرائیل به سایت های هسته ای ایران یکی از احتمالات است که مسئولان بریتانیا برای امکان مواجهه با آن تمرین کرده اند.

جنگ ایران و اسرائیل یکی از صدها سناریوی مختلفی است که وزارت خارجه و پلیس لندن برای مقابله با آن تمرین کرده است./انتخاب