ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:شکست در جام حذفی را در اصفهان جبران می کنیم



 

 

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:شکست در جام حذفی را در اصفهان جبران می کنیم

 

فتح الله نژاد زمانی با اشاره به آمادگی مس برای جبران باخت در جام حذفی گفت: مس کرمان با هدف شکست سپاهان و صعود در جدول لیگ برتر به اصفهان رفته است.

نژاد زمانی اظهارداشت: مس کرمان بعد از شکست مقابل نفت مسجد سلیمان و حذف از رقابتهای جام حذفی طی هفته گذشته تمرینات منسجمی را برگزار کرده است.

وی گفت: بازیکنان و کادر فنی مس مصمم هستند با شکست سپاهان در اصفهان نتیجه قبل را جبران کنند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان خاطرنشان کرد: در این بازی چند بازیکن مس مصدوم هستند و متاسفانه یکی از بازیکنان نیز سه اخطاره است اما به هواداران مس اطمینان می دهم نیمکت ذخیره های مس کرمان توانایی جایگزینی مناسب بازیکنان اصلی را دارد و در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.

وی تیم سپاهان را یکی از تیمهای خوب لیگ برتر دانست و گفت: با این وجود مس روند صعودی خود در لیگ برتر را ادامه می دهد زیرا بازیکنان هم اکنون به انسجام لازم دست یافته اند و پس از اردوی ترکیه با هماهنگی بیشتری نیز در زمین مسابقه حاضر می شوند.

نژاد زمانی خاطرنشان کرد: اکثر امتیازهایی که مس در ابتدای فصل از دست داد به دلیل تساوی در دقایق 85 به بعد بود اما کادر فنی این مشکل تیم را در دو بازی گذشته حل کرده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: نمی شود که وقتی تیم می بازد انتقاد کنیم و وقتی تیم برنده می شود نیز انتقاد کنیم و باید در این مواقع تفاوتی وجود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان تصریح کرد: پارسال در همین زمان بازیکنان مس کرمان برای کاپیتان شدن با یکدیگر دعوا داشتند اما امروز به گونه ای برنامه ریزی شده است که بازیکنان تیم کاپیتانی را به هم تعارف می کنند .

مس کرمان و سپاهان اصفهان در چارچوب لیگ برتر فوتبال عصر یکشنبه در اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.


ویدیو مرتبط :
استقلال تهران 1 - 2 مس کرمان / نیمه نهای جام حذفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی:در لیگ و جام حذفی جبران مافات می‌كنیم



 

 

علی دایی:در لیگ و جام حذفی جبران مافات می‌كنیم

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در گفتگویی با سایت این باشگاه از شرایط موجود، حضور در تورنمنت آنتالیا و دیگر مسائل مربوط به تیم، سخن گفت.

*چه برنامه‌ای برای نیم فصل دوم و جام حذفی دارید؟

ما تصمیم‌مان را برای رسیدن به هدف، گرفته‌ایم و تمام سعی خودمان را به کار خواهیم بست تا تیم را در بهترین شرایط برای رقابت‌های لیگ و جام حذفی آماده کرده تا جبران مافات کنیم. تمام هدفمان، هماهنگی و بازسازی تیم است تا در دور برگشت بتوانیم حداکثر امتیازات را کسب نمائیم.

*علی دایی بعنوان یک مهاجم موفق بهترین کسی است که می‌تواند یک خط حمله و خط دفاع مستحکم بسازد، چرا مهاجمان و مدافعان پرسپولیس تاکنون موفق نبوده‌اند؟

متاسفانه ما در چند بازی، عملکرد مناسبی نداشتیم و از سویی اشتباهات داوری باعث افت وضعیت روحی و روانی تیم شد. مهاجمان پرسپولیس با بدشانسی، موقعیت‌های متعدد گلزنی را یکی پس از دیگری از دست دادند و این عوامل دست به دست هم داد تا ما از نظر روحی و روانی افت کنیم، اما در حال حاضر مشکل روحی روانی بچه‌ها حل شده و هم اکنون با تمرینات متوالی و منظم ضعف‌های گلزنی و دفاع را نیز روز به روز کاهش و در نهایت برطرف می‌کنیم. ما پنج بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ و مطرح داریم و می‌خواهیم در این دیدارها کلیه ضعف‌های تیم را شناسایی و پوشش دهیم.

*در خصوص تورنمنت آنتالیا چه نظری دارید؟

شرایط اردو بسیار عالی است و بچه‌ها با انگیزه خیلی بالایی در حال انجام تمریناتی هستند که با برنامه‌ریزی خوب و حساب شده، طراحی شده است و به نظر من این اردو بهترین اردویی است که تا به حال در آن شرکت کرده‌ایم. این اردو هیچ کم و کاستی ندارد، زمین خوب و شرایط تمرینات عالی مهیاست و این تورنمنت باعث می‌شود کیفیت کاری ما افزایش یابد.

*چه شناختی از تیم‌های حاضر در این تورنمنت در اختیار شماست؟

از کلن و اینتراخت شناخت کافی دارم، آن هم به دلیل این که مسابقات لیگ آلمان را پیگیری می‌کنم اما از آنتالیا اسپور شناختی ندارم و فکر می‌کنم تیم خوبی باشد و حریف مناسبی برای پرسپولیس. ما در یک تورنمنت مطلوب بازی می‌کنیم و هر سه حریف ما خوب هستند و تمام سعی‌مان را بکار خواهیم بست تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

*وضعیت سکوبرت چگونه است؟

متاسفانه سکوبرت در تمرینات تیمی آسیب دید و کادر فنی از مدت‌ها قبل روی آسیب‌دیدگی‌های او کار می‌کند تا هر چه زودتر در تمرینات گروهی شرکت کند. به نظر من سکوبرت از اردوی امارات می‌تواند در تمرینات حضور یابد و حتی بازی کند. او در خط دفاعی کمک خوبی برای ما خواهد بود.

*مدت زمان اندکی است که میاچ به ترکیب کادر فنی اضافه شده است، نظر شما در مورد عملکرد وی چیست؟

میاچ مربی شناخته شده‌ای است که از همان زمانی که به تیم ما اضافه شد، کمک شایانی را به تیم کرده است و ما به اتفاق هم تمرینات را هماهنگ می‌کنیم و تا الان نیز همکاری خوبی با هم داشته‌ایم.

*چه برنامه ای برای این دو تورنمنت دارید؟

ما یک برنامه‌ای را شروع کردیم و انشاءا... این برنامه بعد از اردوی امارات تمام می‌شود و امیدوارم با تلاش بچه‌ها از حداکثر توان و آمادگی‌مان استفاده کنیم تا در مسابقات به نتایج دلخواه برسیم.

*پرسپولیس تنها یک سهمیه، آن هم در رده زیر 23 سال دارد، آیا بازیکنی مد نظر کادر فنی هست؟

باید شرایط را ببینیم به چه شکلی است. من یکی، دو بازیکن آسیایی خوب را مد نظر دارم که باید عملکرد آنها را در مسابقات جام ملت‌های آسیا ارزیابی کنم و اگر یکی از آنها به درد ما بخورد، حتما او را جذب می‌کنیم تا در ادامه مسابقات آسیایی به ما کمک کنند.

*چه برنامه‌ای برای بازی با حریف آلمانی دارید؟

ما یک فوتبال منطقی را به نمایش خواهیم گذاشت. مطمئنا تیم اینتراخت، فوتبالی از ما قوی‌تر و برتر دارد ولی ما سعی می‌کنیم این بازی را ببریم و انشاءا... با دست پر از زمین خارج می‌شویم.

*نظر شما در مورد پشتیانی و حمایت باشگاه پرسپولیس چیست؟

مطمئنا اگر پشتیانی باشگاه نبود، ما الان اینجا نبودیم. باشگاه خیلی زحمت می‌کشد تا کلیه امکانات را برای تیم فراهم کند و ما هم باید تلاشمان را مضاعف کنیم تا بتوانیم زحمات آنها را با نتایج خوب جبران نمائیم.

*پیام علی دایی به هواداران پرسپولیس...

من از همه آنها تشکر می‌کنم که همیشه ما را حمایت کرده‌اند. ما هم قول می‌دهیم با تمام توانمان با بازی‌های زیبا و دیدنی و همچنین نتایج مورد نظر، بازی‌های بد گذشته را جبران کنیم.