ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدال نقره استقامت جاده بر گردن دوچرخه‌سوار ایرانی



اخبار,اخبارورزشی,دوچرخه‌سواری


 اخبار ورزشی - بازی های آسیایی اینچئون
مدال نقره استقامت جاده بر گردن دوچرخه‌سوار ایرانی

 آروین معظمی گودرزی مدال نقره بازی‌های آسیایی را در ماده استقامت جاده بر گردن آویخت.

به گزارش جام جم ورزشی، در نهمین روز از بازی‌های آسیایی، رقابت‌های دوچرخه‌سواری در بخش استقامت جاده برگزار شد که از ایران مهدی سهرابی و آروین معظمی گودرزی حضور داشتند.

در پایان این رقابت آروین گودرزیبا ثبت زمان 4 ساعت و 7 دقیقه‌ و 52 ثانیه به مقام نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی رسید.

رکابزن کره هم به مقام قهرمانی رسید. نماینده هنگ کنگ هم مدال برنز را کسب کرد.

مهدی سهرابی دیگر نماینده ایران نیز با ثبت رکورد 4 ساعت و 14 دقیقه و 29 ثانیه در رده هجدهم قرار گرفت.

در این رقابت 48دوچرخه سوار از 26 کشور حضور داشتند.

 

 اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
کسب مدال نقره توسط آروین معظمی در دوچرخه سواری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدال نقره وزن 74 کیلوی کشتی آزاد بر گردن گودرزی/ دهمین مدال کاروان ایران نقره‌ای شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مدال نقره وزن 74 کیلوی کشتی آزاد بر گردن گودرزی/ دهمین مدال کاروان ایران نقره‌ای شد

خبرگزاری فارس: نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان مدال نقره این وزن را در بازی‌های المپیک 2012 لندن از آن خود کرد.

رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 16:30 امروز در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شده و صادق گودرزی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دورهای دوم و سوم مقابل ترزی‌یف از بلغارستان و تیگی‌یف از ازبکستان، در مرحله نیمه‌نهایی هم از سد نماینده مجارستان گذشت و به فینال رسید.

وی در دیدار پایانی این وزن در 2 تایم و با نتایج (صفر بر یک) و (صفر بر یک) مقابل جردن باروس، دارنده طلای 2011 جهان از آمریکا شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

صادق گودرزی یک بار در فینال جهانی 2011 و یک بار هم در جام جهانی 2012 مغلوب این کشتی‌گیر قدرتمند آمریکایی شده بود. باروس در نیمه‌نهایی موفق به شکست دنیس چارگوش دارنده 2 مدال طلای 2009 و 2010 جهان از روسیه شده بود.

کشتی‌گیر وزن چهارم کشورمان که 3 مدال نقره و برنز جهان را در کارنامه دارد در دور اول استراحت کرد و در دور دوم با اقتدار ترزی‌یف، دارنده مدال برنز المپیک پکن از بلغارستان را در 2 تایم و با نتیجه 8 بر یک شکست داده بود. وی در دور سوم هم مقابل تیگی‌یف، نایب قهرمان المپیک 2008 پکن در 2 تایم و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. گودرزی در نیمه‌نهایی نیز در 2 تایم و با نتیجه 4 بر صفر از سد گابور هاتوش، دارنده مدال برنز 2010 جهان از مجارستان گذشت و مقتدارنه گام در فینال گذاشته بود.

صادق گودرزی که مدال برنز 2009 جهان، نقره 2010 و 2011 مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه دارد با این مدال کارنامه افتخاراتش درخشان‌تر از گذشته شد.

مدال‌های برنز این وزن هم به سوسلان تیگی‌یف از ازبکستان و دنیس چارگوش از روسیه رسید./فارس