ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدال طلای فوتبال زنان المپیک به آمریکا رسید



مدال طلای فوتبال زنان المپیک به آمریکا رسید

تیم فوتبال زنان آمریکا با کسب پیروزی در دیدار فینال المپیک 2012 لندن سومین مدال طلای پیاپی خود را در رقابتهای المپیک کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، آمریکا در حضور 80 هزار و 203 تماشاگر ورزشگاه ومبلی که بیشترین جمعیت برای تماشای یک دیدار فوتبال زنان در بریتانیا محسوب می شود موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد ژاپن قهرمان جهان بگذرد و بار دیگر به مدال طلای المپیک دست پیدا کند.

"آبی وامباخ" در دقیقه 8 و "کارلی لوید" در دقیقه 54 موفق شدند دو گل آمریکا را در این بازی به ثمر برسانند. تک گل ژاپن را نیز "یوکی ناگاساتو" در دقیقه 63 وارد دروازه حریف کرد.

ژاپن بعد از به ثمر رساندن تنها گل خود در این دیدار فشار زیادی روی دروازه آمریکا وارد کرد اما در نهایت نتوانست نتیجه را به تساوی بکشاند.دو تیم تابستان گذشته در فینال جام جهانی زنان در آلمان نیز رو در روی هم قرار گرفته بودند که ژاپن موفق شده بود در ضربات پنالتی آمریکا را شکست دهد و قهرمان جهان شود. آمریکا در فینال المپیک 2012 لندن انتقام شکست سال گذشته در فرانکفورت آلمان را از سامورایی ها گرفت./ورزش3


ویدیو مرتبط :
مدال طلای المپیک حمید سوریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدال طلای فوتبال المپیک به مکزیک رسید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برزیل آرزو به دل ماند

مدال طلای فوتبال المپیک به مکزیک رسید

تیم ملی امید مکزیک مدال طلای فوتبال را در المپیک 2012 لندن به دست آورد.

دیدار پایانی رقابت‌های المپیک در رشته فوتبال بین تیم‌های مکزیک و برزیل برگزار شد که مکزیکی‌ها با برتری‌ 2 بر یک مقابل حریف خود، شاگردان منزس را از رسیدن به طلای این رشته محروم کردند.

در این دیدار مکزیکی‌ها در ثانیه 31 بازی موفق به گلزنی شدند تا یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ رقابت‌های المپیک در رشته فوتبال را به ثمر رسانده باشند. این گل توسط پرالتا به ثمر رسید. تلاش برزیل برای جبران گل خورده سودی نبخشید.

در دقیقه‌ی 73 اتفاق جالبی رخ داد؛ در حالی که توپ به گوشه‌ی زمین رسیده بود، بازیکن مکزیکی با پرش روی سر مارسلو مرتکب خطا شد و کمک داور پرچمش را بالا برد، اما مارسلو زمانی که خواست بازی را سریع آغاز کند، متوجه شد که خطا به سود مکزیک اعلام شده است! اعتراض مدافع رئال مادرید و مانو منزس سودی نبخشید و همین ضربه‌ی خطا با سر پرالتا وارد دروازه شد. برزیل در دقیقه 90 یکی از گلهای خورده را جبران کرد.

پیش از این در فینال رقابت‌های فوتبال زنان آمریکا با برتری 2 بر یک مقابل ژاپن مدال طلا را به دست آورد./ورزش3