ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدال برنز جودو به محجوب رسید


جواد محجوب نماینده وزن 100- کیلوگرم تیم ملی جودو با شکست نماینده پرتقال به مدال برنز مسابقات گرند پریکس آلمان دست یافت.

خبرگزاری فارس: در ادامه مسابقات گرند پری آلمان که در دوسلدورف در حال پیگیری است جواد محجوب نماینده وزن 100- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در دور اول و دوم رقیبی برای پیکار نداشت در دور سوم با حریفی از تاجیکستان به مبارزه پرداخت که با یک امتیاز یوکو توانست از سد "سعیداف تاجیکی" گذشته و به مرحله چهارم این رقابت‌ها راه پیدا کند.

وی در مرحله یک چهارم به مصاف "بی سلطانوف" نفر سیزدهم رنکنیگ جهانی از روسیه و دارنده سه مدال طلای گراند اسلم باکو، گرند پری سامسون و زاگرب رفت و در 2 دقیقه  و 25 ثانیه ضربه فنی شد و به گروه بازنده‌ها رفت.

محجوب برای کسب مدال برنز با "فونسکا جورج" از کشور پرتقال مبارزه کرد و با غلبه بر این حریف صاحب گردن آویز برنز شد.

در این دوره از مسابقات ٥٤٨ جودوکار از ٨٤ کشور به مدت سه روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد که 359 جودوکار در بخش مردان و 219 جودوکار در بخش بانوان پیکار خواهند کرد.

تیم ملی دو نفره جودو برای کسب سهمیه المپیک ابتدا راهی کشور فرانسه شد که محجوب و ملایی در این رقابت‌های حضور پیدا کردند و با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها حذف شدند. پس از پایان مسابقات و حضور در کمپ بین‌المللی پاریس جودوکاران کشورمان راهی اتریش شدند و با حضور در مسابقات جام اروپا به مدال طلا و برنز دست یافتند.

این دو جودوکار پس از سفر به آلمان در مسابقات گرندپریکس دوسلدورف حضور پیدا کردند و در نهایت سعید ملایی با شکت مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شد و محجوب به مدال برنز دست یافت. تیم ملی دونفره کشورمان پس از پایان مسابقات آلمان به ایران باز خواهند گشت.


ویدیو مرتبط :
جودو تیم ملی جواد محجوب برنز 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علیزاده در جودو به مدال برنز رسید


نماینده وزن ۱۰۰ - کیلوگرم جودو کشورمان با پیروزی برابر رقیب اوکراینی خود موفق به کسب مدال برنز شد.

سایت فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان: در ششمین روز از مسابقات جهانی کره‌جنوبی، عصر امروز (جمعه) در سئول، حامد علیزاده، تنها نماینده باقی مانده کشورمان در دور رقابت‌ها، در دیدار رده‌بندی وزن 100 - کیلوگرم ، به مصاف نماینده‌ای از اوکراین رفت و موفق شد وی را از پیش رو بردارد تا به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

وی در دور نخست استراحت، در دور دوم به حریف انگلیسی باخت، در دور سوم رقیب روسی خود را مغلوب کرد و در دور چهارم برابر رقیب ژاپنی خود به پیروزی دست یافت و در نهایت در دور پنجم با شکست رقیب اوکراینی با کسب مدال برنز تعداد مدال‌های کاروان بعثت را به 32 رساند.

پیش از این امید نوری جعفری در وزن 81 -کیلو گرم با شکست برابر مکزیک در دور ششم پنجم شد و موسی‌پور عباس (73 -) و رضا غلامی (60 -) هم در اوزان خود هفتم شدند.