ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدال برنز اسلحه سابر برای دختران ایران


تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بانوان مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را کسب کرد.

ایسنا: بعد از کسب اولین مدال بانوان ایران در اسلحه فلوره مسابقات قهرمانی آسیا تیم اسلحه سابر دختران نیز موفق شد مقام سوم این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

تیم اسلحه سابر دختران در اولین دیدار خود در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان آسیا در ابوظبی با نتیجه 45 بر 32 برابر تیم هند به برتری رسید و به نیمه نهایی صعود کرد.

تیم اسلحه سابرهم‌چون دختران فلوریست در نیمه نهایی برابر ژاپن شکست خوردند واز صعود به فینال بازماندند.

بنابراین سابریست های جوان ایران در میان 9 تیم شرکت کننده مدال برنز مشترک را با تیم قزاقستان به دست آورند.

تیم ملی اسلحه اپه بانوان نتوانست در این رقابت‌ها مدالی کسب کند و این تیم به جایگاهی بهتر از هفتمی نرسید.


ویدیو مرتبط :
شمشیربازی - اسلحه سابر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احسان لشگری مدال برنز را بر گردن آویخت/ یازدهمین مدال برای کاروان ایران



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

احسان لشگری مدال برنز را بر گردن آویخت/ یازدهمین مدال برای کاروان ایران

خبرگزاری فارس: نماینده وزن 84 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های المپیک 2012 لندن با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل کشتی‌گیر ترک مدال برنز را بر گردن آویخت.

دومین روز از رقابت‌های کشتی آزاد المپیک از ساعت 16:30 عصر امروز در سالن "اکسل" لندن آغاز شد که احسان لشگری نماینده وزن 84 کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی در دیدار نخست مقابل کشتی‌گیر قزاق در دومین مسابقه هم از سد حریف ارمنستانی گذشت. لشگری در دیدار سوم و مرحله یک‌چهارم نهایی با برتری مقابل آنزور یوریشف از روسیه به نیمه‌نهایی رسید.

نماینده کشورمان در نیمه‌نهایی برابر شریف شریف‌اف، قهرمان 2011 جهان و بهترین کشتی‌گیر سال جهان از آذربایجان شکست خورد و از حضور در دیدار فینال بازماند.

لشگری در دیدار رده‌بندی در 2 تایم و با نتایج (3 بر 2) و (2 بر صفر) مقابل ابرهیم بلوک باشی از ترکیه به پیروزی رسید و مدال برنز را بر گردن آویخت.

مدال برنز لشگری دومین برنز و یازدهمین مدال مجموع کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک لندن بود. ایران پیش از این 4 مدال طلا، 5 نقره و یک برنز کسب کرده بود.

شب گذشته صادق گودرزی نخستین مدال نقره را در کشتی آزاد برای ایران به ارمغان آورده بود./فارس