ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدافع 18 ساله برزیلی راهی میلان شد




 

مدافع 18 ساله برزیلی راهی میلان شد

 

باشگاه میلان ریکاردو فریرا مدافع 18 ساله برزیلی را از پورتو به خدمت گرفت.

قهرمان فصل پیش رقابت‌های سری A پس از توافق با باشگاه پورتو مدافع جوان این تیم را به خدمت گرفت تا پس از سال‌ها حضور مدافعانی مسن یک بازیکن 18 ساله در صف بازیکنان خط دفاعی روسونری قرار گیرد.
فریرا که قراردادش با پورتو به پایان رسیده بود با پیشنهادهای زیاد برای تمدید قرارداد روبرو شد، اما سرانجام تصمیم به جدایی گرفت تا آینده‌ی فوتبالش را در سن سیرو ادامه دهد.

گفته می‌شود ماسیمیلیانو آلگری قصد دارد مدافع جوان و تازه وارد تیمش را در تمرینات پیش فصل مقابل زلاتان ابراهیمویچ و روبینیو مورد آزمون قرار دهد تا عیار این بازیکن سنجیده شود.

باشگاه پورتو که فصل گذشته سه مقام قهرمانی به دست آورد، ‌برای فصل آینده شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. خروج آندره ویاس بواس از روی نیمکت این تیم رفته رفته شرایط را برای جدایی سایر ستاره‌های این تیم فراهم کرده است و غیر از فریرا، هوگو سوسا، فالکائو ورولاندو هم زمزمه‌ی جدایی سر داده‌اند.

فریرا 18 ساله سابقه‌ی پوشیدن پیراهن تیم ملی نوجوانان برزیل را هم در کارنامه دارد.


ویدیو مرتبط :
مارسلو(مدافع برزیلی رئال مادرید) 27 ساله شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گردنبند جالبی از بمب برای دختر 18 ساله عکس



 

 

گردنبند جالبی از بمب برای دختر 18 ساله عکس

 

پلیس ایالت كنتاكی امریكا مردی را دستگیر كرد كه در اقدامی عجیب بمبی قلابی را به گردن یك دختر18ساله استرالیایی بسته بود.

 

مأموران پلیس ایالت كنتاكی امریكا مردی 50 ساله را دستگیر كردند كه با ورود به اتاق دختر18 ساله استرالیایی بمبی را به گردن این دختر بسته بود.

 

این مرد با در دست داشتن یك چوب بیسبال و كلاه نقاب دار وارد اتاق دختر جوان شده و موجب وحشت این دختر شده و بمبی را به گردن او بسته بود.

 

دختر 18 ساله 10 ساعت دلهره آور را تا رسیدن مأموران خنثی كننده بمب سپری كرد و پس از حضور مأموران مشخص شد كه بمب قلابی بوده که البته در این جریان به این دختر آسیبی وارد نشد.

 

به گفته پلیس این مرد مهاجم در استرالیا به دزدی و آدم ربایی شناخته شده است. آن ها توانستند 2 هفته پس از این اتفاق وی را در ایالت كنتاكی امریكا دستگیر و روانه دادگاه كنند.

 

انگیزه اصلی این مرد از انجام این كار هنوز مشخص نیست ولی كارشناسان در حال پیگیری این موضوع هستند./Funshad.com