ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدافع تیم ملی هندوراس به فولاد پیوست


"برایان بکلز" مدافع تیم ملی فوتبال هندوراس با باشگاه فولاد خوزستان به توافق رسیده و قرار است برای امضای قرارداد به ایران سفر کند.

خبرگزاری مهر: "برایان بکلز" مدافع تیم ملی فوتبال هندوراس با باشگاه فولاد خوزستان به توافق رسیده و قرار است برای امضای قرارداد به ایران سفر کند.

زمان نقل و انتقالات لیگ چهاردهم امروز دوشنبه به اتمام می‌رسد و تیم‌های مختلف آخرین اقداماتشان را برای جذب بازیکنان مورد نظر پیگیری می‌کنند.

بر همین اساس باشگاه فولاد خوزستان در نظر دارد برایان بکلز مدافع تیم ملی هندوراس را به تیم خود اضافه کند.

طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی، بکلز با باشگاه فولاد به توافق رسیده و برای امضای قرارداد و حضور در آزمون پزشکی راهی ایران خواهد شد. بکلز 28 ساله است و در پست دفاع راست بازی می‌کند. این بازیکن عضو تیم المپیای هندوراس است و در جام جهانی هم همراه تیم ملی هندوراس حضور داشت.

هنوز جزئیاتی از قرارداد بکلز با باشگاه فولاد منتشر نشده است.

مدافع تیم ملی هندوراس با فولاد به توافق رسید


ویدیو مرتبط :
گلزنی مهاجم پرسپولیس برای تیم ملی هندوراس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع تیم ملی مونته‌نگرو به پدیده پیوست


مدافع تیم ملی مونته نگرو پس از مذاکره با مسئولان تیم فوتبال پدیده به این تیم پیوست.

ایسنا: مدافع تیم ملی مونته نگرو پس از مذاکره با مسئولان تیم فوتبال پدیده به این تیم پیوست.

میلان یانوکوویچ، بازیکن خط دفاعی تیم ملی مونته نگرو پس از مذاکره با مدیرعامل و سرمربی تیم پدیده شب گذشته (سه‌شنبه) با قراردادی یک ساله به صورت رسمی به این باشگاه پیوست.

علیرضا مرزبان سرمربی پدیده ضمن اعلام این خبر گفت: این بازیکن در پست دفاع وسط بازی می‌کند و از توانایی‌های بالایی برخوردار است.

همچنین توماس هسلر، بازیکن تیم ملی آلمان در دهه 90 نیز که بامداد سه‌شنبه وارد ایران شد مذاکرات خود را با مسئولان باشگاه پدیده برای هدایت این تیم در فصل آینده آغاز کرد که تا این لحظه دو طرف به توافقات ضمنی برای آغاز همکاری دست یافتند اما توافق نهایی میان دو طرف حاصل نشده است.

توماس هسلر قرار است به عنوان کمک مرزبان روی نیمکت این تیم بنشیند.