ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدافعی که برانکو نخواست همچنان به او کنایه می زند



اخبار,اخبار ورزشی,سید جلال حسینی

سید جلال حسینی که ابتدای فصل با نظر منفی برانکو برای پیوستن به پرسپولیس مواجه شد، همچنان دل پری از مربی کروات دارد.

وقتی خبر رسید كه مدافع ملی پوش پرسپولیس از قطر پیشنهاد خوبی دارد و نمی خواهد در پرسپولیس بماند، خیلی ها به این فكر كردند كه او فقط به خاطر پول می خواهد تیم خودش را تنها بگذارد. تیمی كه آن زمان به شدت از نبود یك دفاع خوب كه بتواند زوج خوبی را با بنگر تشكیل دهد، رنج می برد. او هنگام جدایی مشكلات مدیریتی را بهانه كرد و به هواداران وعده داد كه دوباره برمی گردد.

 

رحیمی، مدیر عامل آن زمان پرسپولیس گفته بود كه سیدجلال بخشی از پولش را گرفته و حالا تیم را رها كرده و هوس رفتن به قطر را كرده است. این حرف ها نظر حسینی را برنگرداند و بعد از جدایی او مایكل اومانیا مدافع با تجربه كاستاریكا كه در جام جهانی هم حاضر شده بود با نظر دایی جانشین سید جلال شد.

 

اما خیلی مطمئن ظاهر نشد و به عقیده كارشناسان و طرفداران نتوانست جای خالی او را به خوبی پر كند. نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر كه شروع شد دوباره صحبت از بازگشت حسینی به جمع قرمزها بالا گرفت. به نظر می رسید خود سیدجلال هم خیلی دوست داشت كه بعد از آن همه حرف و حدیث درباره رفتنش به قطر دوباره به پرسپولیس برگردد.

 

با وجود اختلافی كه در اواسط فصل بین او و زلاتكو كرانچار، مربی الاهلی به وجود آمده بود، احتمال بازگشت سیدجلال خیلی بالا رفته بود. همان طور كه پیش بینی می شد این اتفاق افتاد و زبان نرم نژادفلاح، سرپرست وقت باشگاه او را پای میز مذاكره آورد. بعد از این اتفاق دوباره امید به دل طرفداران پرسپولیس برای داشتن یك ستون دفاعی مطمئن بازگشت.

 

اما بركناری نژادفلاح و روی كار آمدن طاهری، مذاكرات با سیدجلال را روی هوا فرستاد. بعد از چند روز كه اهالی فوتبال فكر می كردند هیئت مدیره جدید علاقه مند به جذب حسینی نیست، اعلام شد كه برانكو راغب نیست تا سید جلال را به خط دفاعی تیمش اضافه كند.

 

این عدم تمایل برانكو برای طرفداران پرسپولیس آزار دهنده بود. چون آنها زوج بنگر - سید جلال را به یاد می آوردند كه در لیگ سیزدهم فقط ١٥ گل از حریفان خورد. بعد از كلی بحث و فراز و نشیب نهایتا مدافع ملی پوش سابق پرسپولیس به نفت پیوست. حضور نفت در آسیا فرصت خوبی برای سیدجلال است كه او ثابت كند یكی از بهترین مدافعان آسیا است.

 

مطمئنا تجربه بالای او به تیم علیرضا منصوریان خیلی كمك خواهد كرد. در حالی كه فصل جدید شروع شده اما سیدجلال چند باری مصاحبه كرد و به برانكو كه اجازه بازگشت به او نداده بود، كنایه زد. حسینی حتی درباره لوكا ماریچ، هموطن برانكو هم گفته كه بازی های او را ندیده و نظری درباره كیفیت بازی او ندارد.

 

سیدجلال اعتقاد دارد كه او و بنگر، چشم بسته همدیگر را پیدا می كردند. همه این صحبت ها به این معناست كه سیدجلال حسینی همچنان از برانكو دلگیر است و انگار او خیلی دوست داشت فصل جدید در پرسپولیس بازی كند.

 

در هر حال او هنوز عزیز پرسپولیسی هاست و در آستانه بازی مهم نفت در لیگ قهرمانان آسیا از آنها خواسته كه این تیم را تنها نگذراند و برای حمایت به ورزشگاه بیایند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
مدافعی که تمام نقاط بدنش آسیب دیده است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنایه کریمی به کی روش و دنیزلی و افزایش شانس حضور برانکو در پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,کریمی

جادوگر فوتبال ایران با حمایت از سرمربی پرسپولیس ویزای وی را برای حضور در ایران تمدید کرد.

علی کریمی نه تنها از برانکو ایوانکوویچ حمایت کرد بلکه به قول معروف کمی هم زیاده‌روی کرد. او گفت برانکو بهترین مربی بعد از انقلاب ایران است.

خیلی‌ها گفتند جادوگر با این‌ اظهارنظر به امثال کارلوس کی‌روش و مصطفی دنیزلی و ... کنایه زده است. این حمایت کریمی مسلما به سود برانکو تمام می‌شود و عمر حضور او روی نیمکت پرسپولیس را بیشتر می‌کند.

تا قبل از بازی‌ پرسپولیس و فولاد در اهواز خیلی‌ها می‌گفتند برانکو فرصت زیادی ندارد و به زودی برکنار می‌شود اما پرسپولیس آن بازی را به خوبی برد و بعد هم کریمی از سرمربی کروات قرمزها حمایت کرد تا شرایط برانکو کلی تغییر کند.

همه می‌دانند که کریمی محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران پرسپولیس دارد. او در بازی ستارگان بیشتر از همه تشویق شد و طبعا حمایت چنین فردی از برانکو خیلی روی افکار عمومی و هواداران پرسپولیس تاثیر می‌گذارد.

شاید مصاحبه‌های حمایتی برانکو از کریمی هم در راستای تشکر او از محبت کریمی باشد که خیلی به موقع وارد عمل شد و شرایط را به سود برانکو تغییر داد و به قول بعضی‌ها کریمی ویزای برانکو را برای حضور در ایران تمدید کرد.

اخبار ورزشی - جام نیوز