ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محکومیت میلیاردی ملوان از سوی فیفا


باشگاه ملوان بندر انزلی که این روزها حال و روز خوبی ندارد و در بی پولی به سر می برد، با شکایت مهاجم مقدونیه ای اش به فیفا محکوم به پرداخت جریمه سنگین میلیاردی شد.

ورزش سه: باشگاه ملوان بندر انزلی که این روزها حال و روز خوبی ندارد و در بی پولی به سر می برد، با شکایت مهاجم مقدونیه ای اش به فیفا محکوم به پرداخت جریمه سنگین میلیاردی شد.

زلاتکووفسکی که در فصل 90-91 در ملوان حضور داشت و بعد از آن بدون اینکه بار فنی از خود به جا بگذارد از این تیم جدا شد و با توجه به عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرد تا این تیم به جریمه یک میلیاردی محکوم شود.

این در حالی است که این مهاجم پیش از این اقدام قانونی بارها به ملوانی ها پیغام داده بود تا با برطرف کردن مشکلاتش، مبلغ کمتری را نسبت به مطالباتش دریافت کند و با بی اعتنایی مسوولان وقت ملوان مواجه شد. شکایت این مهاجم مقدونیه ای به فیفا و ارسال اخطار از سوی کمیته انضباطی فیفا به ملوان برای بررسی و برطرف کردن این مشکل نیز بی نتیجه باقی ماند تا در نهایت در آخرین نامه ارسالی از سوی دادگاه بین المللی cas به ملوان این باشگاه با جریمه یک میلیاردی مواجه شود.

این جریمه در حالی گریبان ملوانی ها را گرفته که این باشگاه هم اکنون با مشکلات مالی عدیده ای دست به گریبان است و باید دید مسوولان این تیم چه فکری برای این مشکل خواهند کرد تا از سوی مراجع با جریمه سنگین تری مواجه نشود.


ویدیو مرتبط :
پنالتی زدن در فیفا از فیفا 94 تا فیفا 15

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسنی اژه‌ای: محکومیت دو نماینده مجلس در پرونده فساد سه هزار میلیاردی / پرونده پالیزدار در دادسرای تهران



غلامحسین محسنی اژه ای ,فروش خودروهای مگان

نشست خبری محسنی اژه‌ای؛ محکومیت دو نماینده مجلس در پرونده فساد سه هزار میلیاردی / پرونده پالیزدار در دادسرای تهران

سخنگوی قوه قضائیه از محکومیت دو نماینده مجلس در پرونده فساد سه هزار میلیاردی خبر داد.

 حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای بعداز ظهر دوشنبه در پنجاه و یکمین نشست خبری خود در مورد پرونده عبدالرضا خاوری متهم فراری پرونده فساد گفت: پرونده این متهم در دادگاه است و قرار بود ناصر سراج آن را رسیدگی کند چرا که از آمدن این متهم به ایران مایوس شدیم ولی با توجه به جابجایی قاضی سراج باید دید چه کسی مسئول پرونده می شود. حکم ویژه به سراج داده می شود یا کس دیگری به پرونده رسیدگی خواهد کرد.

دادستان کل کشور درمورد فروش خودروهای مگان 80 میلیون تومانی که برای اجلاس غیرمتعهدها خریداری شده بود توسط مسئولان دولت قبلی به قیمت 15 میلیون تومان به نورچشمی ها گفت: این پرونده در کمیسیون اصل 90 اصل است و هنوز به قوه قضائیه ارجاع نشده است. توصیه من این است قبل از اثبات جرم یا تخلف نباید خودمان دامن بزنیم. معمولا با جابجایی دولتها پشت دولت قدیم حرف و حدیث زیاد است ولی باید اثبات شود.

سخنگوی دستگاه قضا در مورد مسئولانی که از گرین کارت استفاده می کنند گفت: گرفتن اقامت موقت جرم نیست اما برخی مسئولان اگر هم جرم نباشد زیبنده نیست از آن استفاده کنند.

محسنی اژه ای در مورد آخرین وضعیت پرونده سه نماینده مجلس در پرونده فساد گفت: دو نفر از این افراد به جزای نقدی و رد مال محکوم شدند و یک نفر هم تبرئه شد.

یکی از خبرنگاران با انتقاد از سازمان اسناد کشور به دلیل تاخیر در صدور اسناد تک برگی و تاخیر در اعلام استعلامات از سخنگوی دستگاه قضا درخواست رسیدگی کرد که محسنی اژه ای پاسخ داد علت آن نبودن بودجه، نیرو و آموزش لازم است. البته تخلفاتی هم صورت می گیرد در همین چند ماهه اخیر 30 نفر از کارمندان ثبت اسناد و قضات و وکلا تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی افزود: شخص آقای تویسرکانی تلاش زیادی برای خدمت رسانی می‌کند تا مردم با کمترین هزینه و سرعت زیاد از خدمات ثبتی استفاده کنند.

محسنی اژه ای در مورد پرونده پالیزدار هم گفت: این پرونده در دادسراست و هنوز دادگاه نرفته است. پرونده سعید مرتضوی هم روی میز دیوان عالی کشور است.

خبرنگاری در مورد دعوای میان ترکان و بقایی سوال کرد که بقایی به ترکان گفته است شما مگر کمیسر هستید که بازجویی می کنید. محسنی اژه ای گفت: دولت جدید می تواند موارد را بررسی کند و اگر به مورد تخلفی برخورد از طریق دستگاه قضایی اقدام کند مانند موضوع واریز 16 میلیارد تومان برای دانشگاه ایرانیان.

دادستان کل کشور در مورد سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر وضعیت نامناسب آرش صادقی در زندان اوین گفت: این سوال در حالی مطرح می شود که نام این شخص در سال 91 و 92 در لیست زندانیان وجود ندارد و وی سال 89 در زندان بوده است.

سخنگوی قوه قضائیه در مورد انتصاب پورمحمدی به عنوان رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه هم گفت: قرار نیست وی سخنگوی قوه قضائیه شوند البته بدم نمی آید که از پست سخنگویی رها شود ولی وظیفه آقای پورمحمدی ساماندهی بخش رسانه قوه قضائیه است که می تواند موضوع برنامه های تلویزیونی، روزنامه و سخنگویی باشد./خبرگزاری مهر