ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمود احمدی نژاد در مراسم ختم هادی نوروزی



اخبار,اخبار ورزشی,مراسم ختم هادی نوروزی

رئیس‌جمهوری سابق کشورمان برای حضور در مراسم ترحیم کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس در مسجد امیرالمؤمنین حاضر شد.

مراسم ترحیم مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس امروز در مسجد امیرالمؤمنین تهران برگزار شد که حاشیه‌های این مراسم را در زیر می خوانید:

*در محدوده منتهی به مسجد امیرالمومنین در منطقه مرزداران تهران به دلیل ازدحام جمعیت ترافیک شدیدی وجود دارد.

*جمعیت زیادی از هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال بیرون مسجد حضور دارند.

*کلیه اعضای تیم فوتبال نفت تهران به همراه علیرضا منصوریان سرمربی این تیم و همچنین سایر اعضای کادر فنی در مجلس ترحیم کاپیتان فقید پرسپولیس شرکت کردند.

*تعدادی از مربیان تیم فوتبال استقلال هم با حضور در مسجد یاد و خاطره کاپیتان تازه درگذشته پرسپولیس را گرامی داشتند.

*بنرهای زیادی در بیرون و داخل مسجد خودنمایی می‌کند. این بنرها از سوی اهالی فوتبال، بازیکنان، مربیان، باشگاه‌های فوتبال، معاونت مراسم و تشریفات دفتر رئیس‌جمهوری، خانواده مرحوم ناصر حجازی، هواداران استقلال نصب شده است.

*بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال، بعد از دقایقی حضور در مراسم مسجد را ترک کرد.

*محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری سابق کشورمان هم در مسجد امیرالمومنین حاضر شد. احمدی نژآد به خبرنگاران گفت : من بازیهای دو تیم استقلال و پرسپولیس را تماشا می کردم و پرسپولیس یک بازیکن محجوب خود را از دست داد .

وی ادامه داد : امیدوارم بازیکنان پرسپولیس بتوانند جای خالی او را پر کنند .


اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
مراسم ختم هادی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد و حضور در ختم هادی نوروزی/عشق به فوتبال یا مجالی برای دیده شدن؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین یکی از مهمانان مراسم ترحیم هادی نوروزی بود. بعد از مراسم خاکسپاری آیت الله خزعلی و شهدای غواص این جدیدترین حضور عمومی محمود احمدی نژاد بود.

محمود احمدی نژاد در جمع هواداران پرسپولیس و عزاداران هادی نوروزی. این شاید خبرسازترین اتفاق مراسم ترحیم کاپیتان فقید پرسپولیس بود. کاپیتانی که هواداران تیم هنوز با گذشت 5 روز ، در شوک رفتنش هستند. کلی چهره سرشناس ورزشی و البته حضور ناگهانی رئیس جمهور پیشین. اما دلیل احمدی نژاد برای این حضور کوتاه چند دقیقه ای چه بود؟

 

او که این روزها وقتش را در دانشگاهش می گذراند و کلاس هایی هم در دانشگاه علم و صنعت دارد اما چرا به این مراسم رفته بود؟ دلایل به روایت خودش می شود:«علاقه به فوتبال و غم تلخ از دست دادن هادی نوروزی .»

 

او بی شک فوتبالی ترین رئیس جمهور تاریخ ایران است. سابقه بازی در تیم دانشگاه علم و صنعت را داشته و با این تیم توانسته به عناوینی هم برسد. احمدی نژاد که دوستان سالهای جوانی اش از توانایی بالایش در گل کوچک می گویند ، از روزی که برای آمدن به دولت خیز برداشت به ورزش و البته فوتبال در برنامه های تبلیغاتی اش نگاهی ویژه داشت.

 

او که استقلالی است و این را همه نزدیکانش می دانند برای استفاده از ابزار فوتبال روی کمک دوستان پرسپولیسی اش حسابی ویژه باز کرد. حمید استیلی ، محمد مایلی کهن و حبیب کاشانی فوتبالی ترین چهره های سیستم انتخاباتی او بودند. حضور در فوتبال ، دعواهای علی آبادی با دادکان و شوکی که صفایی در سال 86 به ورزش ایران وارد کرد و از تلاش رئیس جمهور برای کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون فوتبال سخن گفت ، هرچند بعدها تکذیب شد اما نشان از اهمیت فوتبال برای او داشت. چیزی که البته خودش هم همان زمان در یکی از گفت و گوهای تلویزیونی مونولوگی اش با مرتضی حیدری در دوران تعلیق فوتبال از آن سخن گفت:«فوتبال به این روز افتاد چون علی آبادی به توصیه هایم گوش نکرد و مسیری که من گفته بودم را انجام نداد.»

او در همان سال ها ، چند باری به اردوی تیم ملی رفت. اولین بار به اردوی تیم برانکو و به میرزاپور پنالتی زد. بعد ها تمرینات قطبی وکارلوس کروش . هر بار که می رفت برای دقایقی طولانی در جمع هواداران می ایستاد و با لیدرها عکس می گرفت. بچه های شان را بغل می کرد. به محافظانش می گفت دورتر باشند و با این جماعت دورش عکس هایی به یادگار می گرفت. بازی دورهمی پر سر و صدایش با ستاره ها و البته با مورالس که فرهاد مجیدی در کنارش بود از دیگر تصاویر به جای مانده رئیس جمهور در حوالی فوتبال است.

 

او که البته پاداش های ویژه ای هم برای این علاقه به فوتبال به ستاره هایش می داد. مجوزهای ویژه ورود خودرو که با تصویب هیات دولت به خیلی از فوتبالی های تیم های ملی رسید و ورزشکاران دیگری چون حمید سوریان هم از آنها بی نصیب نماندند . خودروهای مدل بالایی که خیلی از ورزشکاران از همین طریق به ایران آوردند ، حاصل این علاقه احمدی نژاد به فوتبال و علاقه اش به بودن در کنار این ستاره ها بود. علاقه ای که گاه دردسرساز می شد. مثل ماجرای بازی ایران و عربستان دایی که منجر به شکست تلخ تیم ملی شد . ماجرای ورود بانوان و حرکت احساسی دولت او که به کلی همه پل های پیش روی بانوان برای رسیدن محدود به استادیوم ها را هم خراب کرد.

او اما این بار برای چه به یک مجلس ختم رفته است و اینچنین در دل حاضرین داغدار قرار گرفته؟ او که استاد بازی های رسانه ای عامه پسند است ، این بار رفتن در دل هواداران فوتبال را در دستور کار قرار داده . درست به سبک سال های قبلش . ایستاده ، سلفی گرفته و سعی کرده تصاویری را ثبت کند که نشان دهد محبویت دارد . تصاویری که تا ساعاتی دیگر سایت های هواداری اش را پر می کنند.

 

اینکه او برای چه به این مراسم رفته ، حتی اگر برای خودش تنها یک ادای دین به چهره ای ورزشی باشد اما فرصتی مناسب است برای کارهای تبلیغاتی گروه رسانه ای حامیانش. او احمدی نژاد است ، تنها کسی که در حین خواندن نماز میت ، می رود و پای تابوت مرحوم آیت الله خزعلی فاتحه می خواند و عکسش همه رسانه ها را پر می کند. پس رفتن به مراسمی اینچنین شلوغ و ایستادن در کنار علاقمندان به فوتبال و این صف سلفی بگیران بعید است حساب شده نباشد. به راستی او باز از همان مسیر قدیمی می خواهد برگردد؟

اخبار سیاسی خبرآنلاین