ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمدی: هنوز گزارش اقدام غیر اخلاقی بازیكنان شاهین به دستم نرسید



 

 

محمدی: هنوز گزارش اقدام غیر اخلاقی بازیكنان شاهین به دستم نرسید

 

رئیس سازمان لیگ گفت: هنوز گزارش اقدام غیر اخلاقی بازیکنان شاهین بوشهر به دستم نرسیده است، ولی به محض اطلاع با این بازیکنان برخورد می کنیم.

عزیزالله محمدی امروز (دوشنبه) گفت: روز گذشته برای نظارت بر بازی پرسپولیس و فجر سپاسی به شیراز رفته بودم و در جریان دقیق اقدام بازیکنان شاهین نیستم.

وی با اشاره به اینکه از طریق روزنامه ها از چنین موضوعی با خبر شده است، تاکید کرد: این اتفاق نیاز به بررسی دارد. صبر کنید تا گزارش بازی به دستمان برسد و پس از آن با حرکت این بازیکنان برخورد می کنیم.

محمدی در پایان گفت: متاسفانه همه رسانه ها منتظر وقوع چنین اتفاقاتی هستند. از صبح امروز بارها با من تماس گرفتند تا درباره این مساله صحبت کنند. از رسانه ها می خواهم کمی صبر کنند تا با بررسی دقیق و همه جانبه موضوع به آن رسیدگی کنیم.

روز گذشته و در جریان دیدار تیم های شاهین بوشهر و شهرداری در تبریز،مهدی کیانی و میثم منیعی دو بازیکن تیم شاهین بوشهر زمانی که در نیمه دوم مشغول گرم کردن بدنهای خود بودند اقدام به رفتارهای ناشایست و غیراخلاقی کردند.


ویدیو مرتبط :
بازی جوانمردانه بازیكنان فوتبال در برابر گلی كه قانونی بود ولی اخلاقی نبود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن زاده: از اقدام غیراخلاقی بازیكنان شاهین متاسفم به شدت برخورد می كنیم



 

 

حسن زاده: از اقدام غیراخلاقی بازیكنان شاهین متاسفم به شدت برخورد می كنیم

 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اظهار تاسف از اقدام غیر اخلاقی بازیکنان شاهین بوشهر گفت:پس از بررسی دقیق این مسئله به شدت با این بازیکنان برخورد می کنیم.

اسماعیل حسن زاده امروز (دوشنبه) تاکید کرد: در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال وقوع چنین حرکت هایی پیش بینی شده است.البته هنوز فیلم یا گزارش دقیق از حرکت این بازیکنان به دست ما نرسیده است و قطعا پس از محرز شدن این مسئله با بازیکنان برخورد می شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: هنوز معلوم نیست حرکت این بازیکنان شامل ماده 23 کمیته انضباطی می شود یا ماده 42. حرکت بازیکنان شاهین موجب انزجار مردم از فوتبال می شود و به خاطر همین مسئله با آنها برخورد می کنیم.

حسن زاده یادآور شد: اصرار داریم تا هر چه سریعتر گزارش های مربوط به این اتفاق به دستمان برسد و به احتمال زیاد تا فردا حکم نهایی را صادر می کنیم.

روز گذشته و در جریان دیدار شاهین بوشهر و شهرداری در تبریز، کیانی و منیعی بازیکنان شهرداری هنگام گرم کردن در کنار زمین با حرکت غیر اخلاقی خود،‌حرکت ''جان نگودی'' بازیکن اسبق ابومسلم را زنده کردند.