ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمدی: مربیان تیم ملی نظر خودشان را گفتند



 

محمدی: مربیان تیم ملی نظر خودشان را گفتند

 

در جلسه فردا با مجلسی‌ها کارها را نهایی می‌کنیم

محمدی: مربیان تیم ملی نظر خودشان را گفتند

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: مربیان تیم ملی برای تعویق بازی استقلال نظر خودشان را گفتند.

عزیز محمدی در مورد جلسه روز گذشته در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این جلسه برای بررسی راهکارهای کمک به فوتبال صورت گرفت. بحث اصلی در مورد مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر پرداخت نشدن پول به ورزش حرفه ای بود.

وی افزود: نتایج خوبی در این جلسه حاصل شد اما فعلا نمی توانم از جزییات آن حرفی بزنم. روز چهارشنبه جلسه دیگری داریم که باید این نتایج را نهایی کنیم. راهکارهای مختلفی برای کمک به باشگاه ها بررسی شد.

رئیس سازمان لیگ برتر ادامه داد: من توضیح دادم که یک سال دیگر تا حرفه ای شدن فوتبال وقت داریم و هنوز باشگاه های ما پروانه حرفه ای بودن نگرفته اند و در نتیجه اکنون فوتبال شامل ورزش حرفه ای نمی شود. خواستیم راهکارهای قانونی برای کمک به باشگاه ها بررسی شود.

محمدی در ادامه در مورد اینکه مربیان تیم ملی در تمرین استقلال از اینکه بازی این تیم با راه آهن به تعویق نیفتاده تعجب کرده اند، تصریح کرد: اگر بازی استقلال و راه آهن به تعویق می افتاد به راه آهن که پنجشنبه هفته جاری بازی دارد، ظلم نمی شد؟ اگر یادتان باشد بازی ایران و قطر سه شنبه برگزار شد اما مسابقه تیم های پرسپولیس و ذوب آهن پنجشنبه برگزار شد. ما نمی توانیم بین تیم ها فرق بگذاریم.

رئیس سازمان لیگ یادآور شد: اگر بازی های ذوب آهن و سپاهان را تغییر دادیم به این دلیل بود که آنها می خواستند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. مربیان تیم ملی که سر تمرین استقلال این حرف را زده اند در جلساتی که با ما دارند فقط می گویند برنامه ریزی طوری باشد که به تیم ملی برای مرحله بعدی کمک شود. آنها در تمرین استقلال نظر خودشان را گفته اند. سازمان لیگ برای برنامه ریزی باید همه چیز را در نظر بگیرد. برای ما نظر کی‌روش مهم است و برای برنامه هفته های بعدی حتما همه مسائل را لحاظ می کنیم.


ویدیو مرتبط :
مقایسه کیروش با سایر مربیان تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربیان تیم ملی گفتند سن نکونام بالاست یک بازی در میان او را به میدان بفرستید



اخبار ,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

اخبار ورزشی - مربیان تیم ملی گفتند سن نکونام بالاست یک بازی در میان او را به میدان بفرستید

قلعه‌نویی: نکونام یک سال و نیم در استقلال بود، اندازه ۱۵ سال مصاحبه کرد/ او قبل از جام‌ جهانی دنبال موضع من بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام فقط یک سال و نیم در استقلال بوده ولی به اندازه ۱۵ سال مصاحبه کرده است.


 امیر قلعه نویی در اولین نشست خبری فصل چهاردهم ضمن تبریک عید فطر اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم امیدوارم که هر چه زودتر مشکلات باشگاه راه آهن حل شود چون من فوتبالم را از این باشگاه شروع کرده ام و آنها پر از استعداد هستند و در این سال ها استعدادهای زیادی را به فوتبال معرفی کردند.

وی افزود: چون آغاز فصل است و ما هم تغییرات داشتیم و آنها هم تغییرات زیادی داشتند بازی سختی خواهد بود. استیلی مربی باهوشی است و علاوه بر اینکه بچه محل من است یکی از بازیکنان خوب این مملکت محسوب می شد. ما در اردوی ترکیه به هماهنگی رسیدیم و در جام شهدا هم شرکت کردیم و دو بازی در ورزشگاه تختی خیلی به ما  کمک کرد. امیدوارم بازی خوبی شود هر چند کیفیت زمین مثل آزادی نیست اما امیدوارم مسابقه خوبی باشد.

وی در خصوص اینکه برای مسابقه فردا چه نفراتی را در اختیار ندارد عنوان کرد: امیرحسین صادقی و عمران زاده در خدمت ما نیستند ولی فردا با ترکیب کامل به مصاف راه آهن می رویم. البته بازیکنان ملی پوش ما در این دو سه روز آماده تر نشان دادند و امشب در خصوص ترکیب فردا جلسه می گذاریم.

قلعه نویی در خصوص اینکه با این تغییرات چه نگاهی به فصل پیش رو دارد گفت: این تیم من را یاد تیم سال 83 می اندازد که انگیزه در آنها موج می زند. هر چه سریعتر مصدومان باید بازگردند و مطمئنا هواداران استقلالی را می بینند که در سال 84 می درخشید.

سرمربی استقلال در خصوص اظهارات جواد نکونام گفت: قرار شد سوال ورزشی بپرسید ولی دو سه مطلب می گویم. نکونام در چند بعد حرف زده و صحبت های او پشیزی برایم ارزش ندارد. صحبت هایم را در سایت باشگاه انجام دادم اما نکونام یک سال و نیم در استقلال بود و به اندازه 15 سال مصاحبه کرد. بروید ببینید او چند مصاحبه در مورد من انجام داده است. من در مصاحبه‌های نکونام مرد شدم و جزء بهترین ها بودم. الان هم اگر در استقلال بود این حرف ها را نمی زد.

وی تاکید کرد: جالب است برخی آدم ها با وجود آن که من این ایرادها را دارم دست به دامن کفاشیان شدند. افتخارم این است که محمود فکری، منصوریان و فرهاد مجیدی نه با یک سال و نیم حضور در استقلال بلکه با چند سال سابقه در زمان مربیگری من خداحافظی کردند. من در برنامه ورزش و مردم قبل از جام جهانی موضع خودم را اعلام کردم. نکونام به جای حضور در جام جهانی به دنبال مصاحبه های من بود که بداند موضع من چیست. من مصاحبه اخیر نکونام را از طریق مراجع قانونی پیگیری کردم و حتما باید در دادگاه پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: سال گذشته استقلال از لحاظ تامین بازیکن تیم ملی جزو باشگاه های مطرح دنیا بوده و تیم ما در جایگاه دویست و چندم باشگاه‌های جهان قرار گرفته است. این فرد گفته شکست‌های تیم خود را به گردن دیگران می‌اندازد در حالی که من در جام ملت‌های آسیا فایل صوتی صحبت‌هایم را دارم که گفته‌ام مقصر اصلی حذف شدن تیم من هستم.من قبل از برگزاری مسابقات و قبل از بازی با تراکتورسازی روی همین صندلی که حالا نشسته ام مدعی شدم هر اتفاقی در استقلال رخ دهد مقصرش من هستم. نه لیدر مقصر است نه بازیکن و دیگران.خدا کند دشمن آدم حافظه اش ضعیف باشد.اگر این آقایان استقلالی هستند چرا الان این حرف ها را می زنند؟

وی تاکید کرد: نکونام یک بار این صحبت ها را سال گذشته انجام داد و از آن زمان تا امروز چه اتفاقی افتاده است. فیلم درگیری جواد نکونام در برنامه 90 وجود دارد که او با فتح الله زاده درگیری داشته است. همه می دانند که یک برنامه و یک روزنامه که دشمن خونی من هستند با او صحبت می کنند ولی به اعتقاد من این کارها برای 30 سال گذشته است.

قلعه نویی افزود: او باید حرف هایش را همان موقع بزند. من زمانی که با برخی اشخاص اختلاف داشتم همان موقع و زمانی که در استقلال بودم این کار را انجام دادم. مثلا در حضور آقایان علی آبادی و نفریه صحبت هایم را مطرح کردم اگر لازم باشد کدهای آن را هم می دهم ولی این خوب نیست که شما درست چند روز قبل از اینکه بازی ها می خواهد شروع شود و در این تیم حضور نداری این حرف ها را مطرح کنی.

وی تاکید کرد: کسی که سر سفره پدر و مادرش بزرگ می شود باید این را بداند که حرف ها باید زمانی زده شود که در یک جایی حضور دارد و به آن قرارداد پایبند است. از روزی که او به استقلال آمده مصاحبه های او را درآورده ایم. زمانی که نکونام می خواست از استقلال برود و درست سه روز قبل از آنکه جدا شود جلوی فتح الله زاده و 10 نفر دیگر گفت می خواستم علیه فتح الله زاده مصاحبه کنم و فایل صوتی آن ماجرا هم وجود دارد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود نکونام دست به دامن کفاشیان شد که در استقلال بماند و اینکه چرا شما سفارش پذیر شده اید، گفت: خیلی ممنون هستم که این سوال را پرسیدید. روزی خسرو حیدری و بیک زاده مصدوم شدند و کادرفنی تیم ملی آمد و از ما خواست این دو نفر زیر نظر پزشک تیم ملی کار کنند. ما هم به خاطر منافع ملی این کار را کردیم. نکونام مدعی شده سه بار گل زده و در بازی بعدی نیمکت نشین شده. شاهد ما مارکار آقاجانیان است که در محل تمرین ما به من گفت سن نکونام بالاست و در حضور آقای سیموئز که ارادت خاصی به او دارم به من گفت یک بازی تیموریان را بازی دهید و یک بازی نکونام را چون سن نکونام بالاست.

وی افزود: قبل از یکی از بازی هایمان به توصیه مربی تیم ملی این بازیکن را روی نیمکت نشاندم ولی اگر آقایان آقاجانیان و سیموئز اشتباه ترجمه کرده اند بهتر است خودش برود و از این دو مربی سوال کند که چرا این حرف را به من زده اند. البته همه جای دنیا وقتی بازیکنان را به تیم ملی می دهند تشکر می‌کنند ولی ما را متهم هم کردند.
اخبار ورزشی - فارس