ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمدی، جوکار و قاسمی فینالیست شدند؛ رضازاده به رده‌بندی رسید/ ۳ طلا و یک برنز در انتظار ایران



اخبار,اخبار ورزشی,رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا

 
 اخبار ورزشی - رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قزاقستان
محمدی، جوکار و قاسمی فینالیست شدند؛ رضازاده به رده‌بندی رسید/ ۳ طلا و یک برنز در انتظار ایران

کشتی‌گیران اوزان ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش فارس، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز در آستانه قزاقستان آغاز شده است و آزادکاران 4 وزن اول کشورمان (اوزان 57، 65، 86 و 125 کیلوگرم) به مصاف حریفان خود رفتند که سیداحمد محمدی، میثم مطفی‌جوکار و کمیل قاسمی در اوزان 65، 86 و 125 کیلوگرم ایران با پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله مقدماتی به دیدار نهایی راه یافتند.

سیداحمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم که 14 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند بعد از پیروزی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر مقابل راجنش از هند، در دور دوم هم با نتیجه 14 بر 4 مقابل دوران ژوماگازی‌ئف، دارنده مدال برنز 2011 جهان و قهرمان آسیا (در وزن 60 کیلوگرم) از قزاقستان به پیروزی رسید و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کرد. وی در این مرحله هم با نتیجه 10 بر صفر از سد حریف مغول خود گذشت و فینالیست شد.

محمدی برای کسب مدال طلا با کانگ جین هیوک از کره‌شمالی دیدار خواهد کرد.

میثم مصطفی‌جوکار در وزن 86 کیلوگرم که در دور نخست با نتیجه 12 بر یک مقابل کشتی‌گیری از عراق به پیروزی رسیده بود، در دور دوم هم با نتیجه 11 بر صفر مقابل کشتی‌گیری از چین به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله هم با نتیجه 4 بر 2 از سد رشید قربان‌اُف، دارنده مدال برنز 2013 جهان و قهرمان دو دوره آسیا از ازبکستان گذشت و فینالیست شد. در این وزن 11 کشتی‌گیر به روی باسکول رفته‌اند.

کمیل قاسمی نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان که در دور اول با نتیجه 11 بر صفر مقابل کشتی‌گیری از کره‌جنوبی به پیروزی دست یافته بود در دور دوم هم با نتیجه 5 بر صفر از سد آیال لازاروف، دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان گذشت و به نیمه‌نهایی رسید. وی در این مرحله هم با نتیجه 12 بر صفر مقابل دولت شابانبای، دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم المپیک لندن از قزاقستان به برتری دست یافت و فینالیست شد.

قاسمی برای کسب مدال طلا با کشتی‌گیری از مغولستان مصاف می‌دهد. در این وزن 10 کشتی‌گیر حضور دارند.

به گزارش فارس، در وزن 57 کیلوگرم مهران رضازاده در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 مغلوب نماینده مغولستان شد و از حضور در مرحله بعد بازماند، اما با حضور حریفش در فینال نماینده کشورمان شانس حضور در گروه بازنده‌ها و شانس کسب مدال برنز این رقابت‌ها را بدست آورد.

رضازاده در گروه شانس مجدد با نتیجه 10 بر صفر از سد حریف ویتنامی خود گذشت و جواز حضور در دیدار رده‌بندی را کسب کرد تا برای کسب مدال برنز تلاش کند. وی در این مرحله با حریف ژاپنی مسابقه خواهد داد. در این وزن 13 کشتی‌گیر حضور دارند.
 اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
مسابقه رده بندی کشتی محمدیان و عثمانوف (کسب مدال برنز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لشگری به دیدار رده‌بندی رسید/ 2 مدال برنز در انتظار ایران



رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان
لشگری به دیدار رده‌بندی رسید/ 2 مدال برنز در انتظار ایران

نماینده وزن‌ ۸۴ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با پیروزی در گروه شانس مجدد به دیدار رده‌بندی رسید تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت 15:30 امروز آغاز شده است،‌ احسان لشگری آزادکار وزن‌ 84 کیلوگرم کشورمان که با پیروزی در گروه شانس مجدد به دیدار رده‌بندی رسید تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

لشگری پس از پیروزی مقابل حریفانی از کلمبیا (9 بر صفر)، روسیه (7 بر صفر) و گرجستان (7 بر 3 - ضربه فنی) در یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر 6 مغلوب سالاس پرز از کوبا شد و از حضور در نیمه‌نهایی باز ماند، اما با راهیابی حریفش به فینال وی شانس مبارزه در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

لشگری در گروه شانس مجدد با پیروزی مقابل زائوربک سوخی‌یف، دارنده مدال‌های طلا و نقره 2009 و 2010 جهان از ازبکستان با نتیجه 9 بر 2 به دیدار رده‌بندی رسید تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

نماینده کشورمان برای کسب مدال برنز با تایموراز فری‌یف از اسپانیا دیدار خواهد کرد. در این وزن 37 کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌اند.

مسعود اسماعیل‌پور در وزن 60 کیلوگرم هم در دیدار رده‌بندی با آرتور آراکلیان از ارمنستان دیدار خواهد کرد. بدین ترتیب و با توجه به حذف کمیل قاسمی در 120 کیلو، نمایندگان کشورمان در 3 وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان شانس کسب 2 مدال برنز را خواهند داشت./فارس