ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محصص: هدف‌گذاری امیدها خوب است


رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال معتقد است که ژاپن و کره‌جنوبی تیم‌های خوبی دارند و همراه با تیم امید ایران بیشترین شانس را برای قهرمانی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا خواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم: مرتضی محصص که به عنوان ناظر فنی رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا به قطر رفته در تمرین تیم فوتبال امید حضور یافت و گفت: به موفقیت تیم فوتبال امید ایران در مسابقات پیش‌رو، بسیار خوش بین هستم‌. با اطمینان می‌گویم که تیم امید ما دارای بازیکنانی است که در نوع خودشان در آسیا بی‌نظیر هستند.‌ تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم با هدایت آقای خاکپور و سایر اعضای کادرفنی، بازی اول که به نظرم مشکل‌ترین بازی ما در این تورنمنت است را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: قطعاً شروع خوب در مسابقات فوق‌العاده حائز اهمیت است و باید ثابت کنیم که برای قهرمانی در آسیا به قطر آمده‌ایم.‌ مطمئناً برد مقابل سوریه باعث می‌شود که بازی دوم مقابل قطر میزبان راحت‌تر شود و نتیجه‌ای کسب کنیم که بازی سوم ما مقابل چین تشریفاتی شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با تمجید از هدف‌گذاری تیم امید برای قهرمانی در مسابقات عنوان کرد: هدف‌گذاری خوبی صورت گرفته و اینکه ما فراتر از کسب سهمیه فکر کنیم نکته مهم و قابل توجهی است. خوشبختانه محمد خاکپور مربی قابل و توانمندی است و علاوه بر توانایی‌های فنی، فضای بیرون از زمین تیم را به خوبی کنترل و ساماندهی کرده که در این رده سنی به مراتب مهم‌تر از مسائل داخل زمین است.

محصص در خصوص شانس‌های قهرمانی مسابقات گفت: ژاپن و کره‌جنوبی تیم‌های قدرتمندی هستند که همراه با ایران بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند. البته نباید فراموش کرد که فاکتور شانس در سرنوشت تیم‌ها تأثیرگذار است و اگر از این فاکتور برخوردار باشیم، قطعاً با موفقیت مسابقات پیش‌رو را پشت سر خواهیم گذاشت‌.


ویدیو مرتبط :
هدف گیری خوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دزد آبادانی پس از هدف قرار گرفتن توسط پلیس: حالم خوب بشود باز هم دزدی می کنم



 در پی سرقت و زورگیری و شرارت‌های جوان 27 ساله آبادانی به نام میثم در سطح شهرستان آبادان، دستگیری این شرور خطرناک در دستور کار نیروهای انتظامی و اطلاعاتی پلیس قرار گرفت.

  سرهنگ حسین کهیای فرمانده انتظامی آبادان با این دستور اقدامات پلیسی را زیر نظر قاضی پرونده تحت نظارت داشت. مأموران بارها به مخفیگاه میثم در منطقه جرم خیز سده آبادان مراجعه کردند تا اینکه ساعت 9 صبح پنجشنبه این مجرم را در منطقه لین 10 آبادان شناسایی و وی را زمانی که قصد فرار داشت به محاصره خود درآوردند. وی زمانی که می‌بیند هیچ راهی جز فرار ندارد با مأموران کلانتری 15 گلاویز می‌شود که در این درگیری پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح به سمت پای وی شلیک و این شرور خطرناک را دستگیر می‌کند. مجرم خطرناک بلافاصله به بیمارستان انتقال می‌یابد تا محل اصابت گلوله که پای سمت راست وی بود تحت درمان قرار گیرد.


میثم بارها به دلایل مختلف مانند زورگیری، عربده‌کشی، سرقت، کیف‌قاپی، قمه‌کشی و موارد مختلف توسط پلیس دستگیر شده بود، اما متأسفانه وی خیلی زود با جلب رضایت شکات خود با تهدید از زندان آزاد می‌شد و باز با قدرت و شهامت بیشتر به اعمال مجرمانه‌اش ادامه می‌داد. میثم پشه هم‌اکنون 12 شاکی دارد که همه آنها خواستار برخوردی قاطع با این شرور سابقه‌دار توسط مقام‌های قضایی هستند.

 

لازم به ذکر است وی 3 بار تاکنون با پلیس درگیر شده است. متهم در بازجویی‌ها دلایل شرارت و سرقت‌هایش را بیکاری و بی‌پولی عنوان کرد و گفت در یک محیطی کاملاً خلاف بزرگ شده و برای اینکه خرج موادش را دربیاورد اقدام به گردنکشی و قلدری در شهر می‌کند. وی در ادامه بازجویی‌ها گفت که پس از خوب شدنم باز به کارهای گذشته‌ام ادامه خواهم داد. سرهنگ کهیای با قدردانی از تلاش مأموران گفت: با تمامی خلافکارها در سطح شهرستان بشدت برخورد خواهیم کرد و از همکاری مردم آبادان در برقراری نظم و امنیت بسیار قدردانی و تشکر کرد.


اخبار  حوادث  -  ایران