ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محسن عاشوری: وجود دو معضل بزرگ در پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال پرسپولیس

 

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مشکلات مالی و عدم ثبات مدیریت را دو معضل بزرگ این تیم برشمرد که باعث ایجاد نوسان‌های شدیدی در آن شده است.

 محسن عاشوری در مورد وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: باید بستری را فراهم کنیم تا حمید درخشان بتواند با آرامش کارش را انجام داده و همیشه این استرس را نداشته باشد که احتمال دارد هر لحظه او را برکنار کنند.

وی در ادامه افزود: باید به کادر فنی پرسپولیس فرصت داده شود تا برنامه‌های تاکتیکی خود را در بازی‌های آینده انجام دهد. همچنین هواداران پرسپولیس مطمئن باشند که این تیم در دیدارهای آینده بهتر از گذشته ظاهر خواهد شد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مشکلات مالی و عدم ثبات مدیریت را در این تیم یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس خواند و یادآور شد: مسائل مالی و عدم ثبات در مدیریت تیم پرسپولیس باعث شده تا این تیم دچار نوسان شدیدی شود اما امیدوارم شرایط تغییر کرده و پرسپولیس روز‌به‌روز بهتر شود.

عاشوری در پایان و در خصوص اینکه آیا تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا به فینال هم برسد؟، گفت: این پتانسیل را داشتیم که به این مهم دست پیدا کنیم، اما فکر می‌کنم مقابل عراق بدشانس بودیم و همین بدشانسی ما را از قهرمانی دور کرد.
اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
‫بیکاری گسترده جوانان؛ معضل بزرگ ایتالیا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تورم و بيکاري دو معضل بزرگ اقتصاد ايران



سمنان -دکتر موسي غني نژاد تورم و بيکاري را دو معضل بزرگ در اقتصاد ايران خواند و اين دو مشکل را نيز ناشي از وضعيت کسب و کار در کشور دانست و افزود:

 

براي رفع اين دو معضل بزرگ بايد بازار کسب و کار را در کشور رونق بخشيم.به گزارش ايرنا دکتر "موسي غني نژاد" دوشنبه شب در جمع مسوولان اقتصادي و مديران صنايع استان سمنان افزود: در حال حاضر پايه پولي در کشور رشد زيادي کرده است.

 

وي گفت: عرضه پول کمتر از پايه پولي شده است و اين نشانگر کاهش سپرده هاي ديداري مردم در نظام بانکي کشور است.

 

وي ميزان اين کاهش را در سال 87 معادل 19 درصد اعلام کرد و گفت: به محض اينکه تقاضا افزايش مي يابد به جاي اينکه توليد افزايش يابد تورم در جامعه دامن زده مي شود.

 

غني نژاد که در ارتباط با کسب و کار در شرايط موجود سخن مي گفت افزود: اين مشکلات ناشي از فضاي نامطلوب کسب و کار در کشور است.

 

وي نقش تشکلهاي صنعتي نظير مديران صنايع را در شرايط کشور حساس و مهم خواند و افزود: متاسفانه اين تشکل ها به حقوق خود بي توجه هستند.